فروردین 10, 1403 10:07 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی تعمیرات مایکروسافت

نمایندگی تعمیر گوشی مایکروسافت

مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری کامپیوتری در دنیاست که به تولید انواع گوشیهای مربوط به شرکت مایکروسافت اقدام کرده است. تعمیر گوشی مایکروسافت یکی از مراکزی است که در تهران اقدام به تعمیر موبایل مایکروسافت و تعمیر گوشی مایکروسافت کرده است.

تعمیر گوشی مایکروسافت در این مرکز به صورت کامل توسط کادر مجرب تعمیرات انجام می شود و به کاربران این تضمین داده می شود که تمام اشکالات دستگاه در کوتاهترین زمان قابل اجرا می باشد. و تمام قطعات اورجینال گوشی موجود است. تعمیر گوشی مایکروسافت یکی از تخصصی ترین تعمیرات به حساب می آید برای اینکه این گوشی ها دارای تنوع در مدل و همچنین ساخت هستند.

مشکلات گوشی مایکروسافت

اختلالات نرم افزاری یکی از شایع ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی مایکروسافت است که در بیشتر مراکز متأسفانه تعمیرکاران مبتدی برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه موجب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. در نتیجه تعمیر گوشی مایکروسافت با بروزترین برنامه ها و استفاده از باکس های تعمیراتی صورت می گیرد. و این اطمینان را به کاربران می دهیم که تمام اشکالات نرم افزاری قابل برطرف شدن می باشد.

بخوانید  تعویض درایو ثابت جامد ایسر CB5-571-C5XU
نمایندگی مایکروسافت
تعمیر موبایل مایکروسافت

تعمیر موبایل مایکروسافت

کاربران می توانند گوشی را به صورت حضوری یا توسط پیک برای ما ارسال کنند. بعد از دریافت گوشی رسید دستگاه از طریق سیستم صادر می شود و شما می توانید توسط رسید پیگیر دستگاه خودتان باشید.

مرحله بعدی پس از گرفتن دستگاه بررسی صورت می گیرد و به مشتری اعلام هزینه می شود. در بیشتر موارد اشکال گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام می شود و همچنین زمان حاضر شدن دستگاه و در برخی موارد اشکال مشخص نیست و احتیاج به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در این گونه موارد تا 48 ساعت کاری اشکال مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه می شود. پیشنهاد می شود برای بررسی اساسی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیرات و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع خودداری کنید اما برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری دارند راهکاری بعنوان سرویس اکسپرس وجود دارد که هر گونه اشکال را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع می کنیم.

تعمیر گوشی مایکروسافت

بعد از اعلام هزینه و توافق مشتری تعمیر گوشی توسط کارشناسان مجرب تعمیر گوشی مایکروسافت انجام می شود و بعد از پایان کار برای تماس به قسمت پذیرش ارائه می شود. در پایان برای هر گونه فعالیت تعمیری مدت زمان تست و گارانتی در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام می شود.

بخوانید  تعویض نمایشگر فریم دار هواوی P9

کارشناسان تعمیر موبایل مایکروسافت در سایر واحدهای تعمیرات به برطرف کردن ایرادات دیگر گوشی های معتبر اقدام می کنند. به طوری که کارگاه های فنی به صورت جداگانه طراحی شده است. 

بخش های تعمیر موبایل تجهیز شده به مدرنترین ابزارآلات تعمیر از قبیل پمپ باد، اولتراسونیک، سیم قلع کشی، منبع تغذیه، سیم لحیم، هیتر، سیم چین، پنس و کاردک، آچار و پیچ گوشی، باکس نرم افزاری، کابل نرم افزاری، کامپیوتر و …. می باشد.

تعمیر موبایل مایکروسافت با استفاده ازقطعات اورجینال و رفع ایرادهای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می گردد. کارشناسان فنی ما بابهترین قیمت و ارائه گارانتی و مهلت تست به عیب یابی دستگاه می پردازند . همچنین بازیابی نرم افزاری گوشی در تعمیر موبایل مایکروسافت با استفاده از باکس های رسمی و آپدیت های به روز صورت می گیرد.

بازیابی سخت افزاری گوشی با استفاده از ابزارهای تخصصی و قطعات اورجینال توسط کادر فنی تعمیر موبایل مایکروسافت انجام می شود. لازم به ذکر است کارشناسان قادر به برطرف کردن تمامی اشکالات بوجود آمده در موبایل را دارا می باشند.

خدمات تعمیرات مایکروسافت

• تعمیرات صفحه نمایش گوشی مایکروسافت
• قابلیت تعمیر بلندگو گوشی
• قابلیت تعویض هارد گوشی مایکروسافت
• قابلیت تعویض بیس باند گوشی مایکروسافت
• تعمیر همه قطعات گوشی مایکروسافت
• قابلیت تعمیر صفحه لمسی گوشی
• تست افت ولتاز گوشی
• تعمیر گوشی مایکروسافت در صورتی که دچار عدم کارکرد تاچ باشد.
• تعمیر گوشی مایکروسافت در صورت عدم کارکرد ال سی دی
• تعمیر گوشی مایکروسافت و برطرف کردن مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه

بخوانید  خیس شدن موبایل

تعمیر موبایل مایکروسافت توسط خدمات سرویس در مرکز میسر می باشد. از این جهت مشتریان باید به کارگاه های تعمیراتی مربوط با گوشی مراجعه نمایند. در ضمن همه خدمات از جمله ریکاوری با بهره گرفتن از تجهیزات به روز و مدرن صورت می گیرد. تلفن همراه وسیله ای هست برای فرستادن و دریافت همه تماس های تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. بنابراین منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله ای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می رود.