فروردین 9, 1403 4:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 اتصال تلویزیون به کامپیوتر با بلوتوث
اتصال تلویزیون به کامپیوتر با بلوتوث

اتصال تلویزیون به کامپیوتر با بلوتوث

مرحله اول

ابتدا تلویزیون خود را روشن کنید و بلوتوث دستگاه را فعال کنید. اگر نمی دانید بلوتوث تلویزیون کجاست، توضیحات دفترچه تلویزیون را بخوانید. بلوتوث تلویزیون را قابل کشف (Discoverable) تنظیم کنید.

مرحله دوم

در کامپیوتر به کنترل پنل رفته و در قسمت” Hardware and Sound” روی گزینه ” Add a device” کلیک کنید. مقداری صبر کنید تا دستگاه‌های اطراف توسط کامپیوتر شناسایی شود. اگردر لیست جستجو شده ، نام دستگاه نیست؛ یا بلوتوث در حالت discoverable قرار دارد یا فاصله کامپیوتر و تلویزیون خیلی زیاد می باشد.

مرحله سوم

نام دستگاه تلویزیون را در پنجره “Add a device”انتخاب کرده و” Next” را بزنید و صبر کنید تا کامپیوتر وصل شود.اگر تلویزیون از شما درخواست ورودی کند، به وسیله ریموت کنترل یا دکمه های تلویریون اتصال با کامپیوتر را برقرار کنید.

نکات مهم

1-تلویزیون‌های گوناگون دارای قابلیت‌های متفاوتی از طریق بلوتوث می باشند ، پس برای اطلاع از این قابلیت ها باید دفترچه راهنما را بخوانید. از قابلیت ‌های رایج، انتقال رسانه نظیر موزیک برای پخش زنده و یا ذخیره سازی می باشد.

2-بسیاری از این تلویزیون‌ها به شما اجازه می‌دهند تا قابلیت‌های آن‌ها مانند تغییر تنظیمات و حتی نصب بروز رسانی سیستم را از طریق کامپیوترو کاملاً بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی کنترل کنید.

بخوانید  تعمیر پنل تلویزیون

3-دستگاه‌های قدیمی‌تر بلوتوث، هنگامی‌که نزدیک به هم استفاده می‌شدند، در کار یکدیگر تداخل ایجاد می‌کردند که این باعث کاهش شدید نرخ انتقال داده‌ها می‌شد. این مشکل در تمام کامپیوترها و تلویزیون‌های مدرن برطرف شده است.

4-میان کامپیوتر و تلویزیون سیگنال های ضعیف قرار دارد، به ‌ویژه زمانیکه فاصله‌ی بین دستگاه ها زیاد باشد. دستگاه‌های بلوتوث مختلف، بردهای متفاوتی دارند، بنابراین اگر در اتصال دستگاه‌ها دچار مشکل شود، آن دو را کمی به هم نزدیک‌تر کرده و یا به‌جای استفاده از کامپیوتر رومیزی، از یک لپ تاپ استفاده کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون

چگونه تعمیر کار حرفه ای تلویزیون شویم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *