اردیبهشت 7, 1403 0:55 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر موبایل سونی
تعمیر موبایل سونی

تعمیر موبایل

یکی از تخصصی ترین تعمیرات، تعمیر موبایل می باشد  که حتما باید  کارشناس ها و متخصصان در این رشته آن را  انجام دهند. مرکز های  غیر مجازی که در همه جا به وجود آمده است باعث بی اعتمادی  مشتریان نسبت  به مراکز تعمیر شده شده است. از نظر ما بهتر است قبل از اینکه به مراکز تعمیراتی   مراجعه  کنید، اول از مجاز بودن آن مطمئن شوید.

تعمیر موبایل

سونی

خیلی از افرادی در حوزه نمایندگی سونی فعال هستند ادعا می کنند که موبایل  سونی گستردگی زیادی  در بازارهای داخلی دارد. مسئله مهم در اینجا ، با اهمیت بودن  تعمیرات موبایل در مراکز مجاز و استاندارد می باشد. مرکزی که قادر به تشخیص نقص  این دستگاه و از بین بردن مشکلات و اختلالات آن  بر اساس استانداردهای بین‌المللی باشد.

کسانی که از موبایل سونی استفاده می کنند باید در نظر داشته باشند  که اگر   اختلالی  در موبایل آنها به وجود آمد ، تعمیر موبایل خود را فقط به  کارشناسان و متخصصان در این رابطه بسپارند. چرا که  کسانی که در  مراکز غیرمجاز به تعمیر موبایل می پردازند، در بیشتر موارد هیچ تضمین و تعهدی نسبت به تعمیراتی که انجام داده اند نخواهند داشت. از این رو توصیه می شود که قبل از هر اقدامی، ابتدا برای تعمیر موبایل خود به  یک مرکز  معتبر  مراجعه کنید.

ما در مرکز تعمیر موبایل سونی با حضور مفتخر کارشناسان تعمیر و مجهز به ابزار آلات پیشرفته برای تعمیر، مکانی را به منظور بازیابی تمامی قطعات موبایل شما که دچار مشکل شده است  برای شما کاربران محترم ایجاد کرده ایم.

بخوانید  تعویض قطعه پنل جلو هواوی ایسند G630

آنچه که واحد تخصصی تعمیرات موبایل سونی

ما در مرکزتخصصی  تعمیر موبایل سونی پارت‌های زیادی برای  تعمیرات ایجاد کرده ایم که  هر فرد  فقط با توجه به  تخصص کاری  که دارد به شما  خدمات ارائه می دهد. ما در مرکز تخصصی تعمیر موبایل خود به دلیل مشتری مدار بودن، برای  خدمات دادن با سرعت بالا و همچنین با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی برای شما کاربران محترم اهمیت زیادی قائل هستیم.کلیه تعمیرات موبایل سونی که در اینجا انجام می شود طبق اصول علمی و استانداردهای جهانی از طرف شرکت  سونی می باشد.

رفع ایرادات برد و باتری در تعمیر موبایل

بررسی آی سی در تعمیر موبایل