اسفند 29, 1402 2:02 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ( LCD)
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ( LCD)

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ( LCD)

برای تعمیر LCD  تلویزیون های ایکس ویژن تخصص و مهارت کافی لازم می باشد. LCD تلویزیون های ایکس ویژن دارای مدل های متفاوتی از هم است. دلایل زیادی در خرابی LCD این تلویزیون ها تاثیر گذار می باشد و برای رفع آن باید به تعمیر تلویزیون بپردازیم.

از این رو برای تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. این کار می تواند در کیفیت تعمیر تلویزیون شما بسیار با اهمیت باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کیفیت این کار استفاده از وسایل و ابزار آلات مدرن و پیشرفته می باشد. تلاش ما در مرکز تعمیرات  رسمی نرم افزاری و سخت افزاری ایران بر این است که بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات را به شما کاربران محترم تلویزیون های ایکس ویژن نیز ارائه دهیم.

تاخیر در روشن شدن LCD

دیر روشن شدن LCD می تواند یکی از ایراد های مربوط به برد پاور باشد. در این شرایط باید قطعه هایی که دچار آسیب شده اند را عوض کرد. تعمیر برد پاور یکی از کارهای تخصصی مربوط به تعمیر تلویزیون می باشد که بسیار حساس می باشد. تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن نیاز به حساسیت بالایی دارد.

روشن نشدن LCD

در بعضی موارد در تلویزیون های ایکس ویژن LCD  چراغ پاور آن روشن است اما خود آن روشن نمی شود و خاموش است. این مشکل می تواند مربوط به برد مین LCD  و یا برد پاور آن باشد. این احتمال وجود دارد که در بعضی موارد بعضی از قطعات در آن نیم سوز شده باشد که در این شرایط نیاز به عوض کردن آنها وجود دارد. از این رو بهتر است قبل از خرید این تلویزیون ها به دارا بودن ضمانت آنها توجه داشت تا در صورت لزوم برای انجام تعمیر تلویزیون خود بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. به علاوه در شرایطی باید دکمه پاور تلویزیون  را چند بار فشار داد تا LCD  آن روشن شود. این مشکل هم می تواند به دلیل ایجاد مشکلاتی در آی سی های برد پاور باشد.

بخوانید  تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نداشتن تصویر و داشتن صدا در LCD

در شرایطی که LCD  تلویزیون های ایکس ویژن بدون تصویر باشد اما صدا داشته باشد این مشکل می تواند از پنل آن باشد. این مشکل تحت تاثیر یک ضربه و یا آب رفتن در پنل خواهد بود. اگر در پنل تلویزیون آب نرفته باشد می توان به راحتی برد را  تعمیر کرد و تصویر را به شکل اولیه آن برگرداند. در بعضی موارد هم تصویر LCD  تلویزیون قطع و وصل خواهد شد. این مشکل می تواند از بک لایت تلویزیون باشد و یا در شرایطی مربوط به اینورتر تلویزیون های ایکس ویژن باشد. از این رو می توان آن را تعمیر نمود. قبل از انجام هر اقدامی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن باید در مرحله اول ایراد و عیب های آن را پیدا کرد و بعد مشکلات آن را رفع نمود.

حالت استندبای در LCD تلویزیون ایکس ویژن

در بعضی از شرایط LCD  تلویزیون ها در حالت استند بای قرار می گیرد. این مشکل می تواند بر اثر کهنه و فرسوده شدن قطعه های مربوط به پاور آن باشد که برای تعمیر آن باید در ابتدا عیب یابی نمود و بعد با به کار بردن قطعه های اصلی می توان آنها را عوض کرد و این ایراد را به راحتی رفع نمود.

بخوانید  رفع ایرادات برد و باتری در تعمیر موبایل

بخش اینورترتلویزیون(high voltage)

بخش تیکان تلویزیون (TFT)

تعمیرات تلویزیون