اردیبهشت 4, 1403 10:36 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر لپ تاپ  LNOVO و دیگر لوازم رایانه ای
تعمیر لپ تاپ LNOVO و دیگر لوازم رایانه ای

شرکت لنوو جزء گسترده ترین شرکت های تولید لپ تاپ و دیگر لوازم رایانه ای نیز می باشد. این شرکت دارای هویت چینی است. شرکت لنوو در  پکن یک دفتر مرکزی دارد. اول  نام این شرکت بر گرفته از کلمه لجند که در لغتنامه یعنی افسانه و ادامه آن novo یعنی نوین می باشد. این شرکت محصولات زیادی را در کل جهان عرضه نموده است و در بین بسیاری از کاربران مورد اعتماد می باشد. در ابتدا شرکت لنوو بیشتر لپ تاپ تولید می کرد. بعد از مدتی شروع به تولید و عرضه تبلت های لنوو در بازار نمود، که این تبلت ها به دلیل قیمت بسیار مناسب و کار آیی خوبی که داشتند در بین مردم شناخته شد.لپ تاپ هایی که شرکت لنوو تولید کرد دارای سایز های 11 تا 17 اینچ بود.

تعمیرات لنوو

در زمانی که در لپ تاپ لنوو شما ایرادات و نقص هایی ایجاد می شود، باید برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نمایید. به این منظور شما از مراکزی کمک بخواهید که دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیر لپ تاپ نیز می باشند. چرا که تعمیر لپ تاپ و یا چیز هایی شبیه به آن یک کار تخصصی بوده و باید در مراکزی در دست تعمیر قرار بگیرد که علاوه بر فعالیت نمودن مهندسین متخصص در آن جا، باید  مجهز به تجهیزات الکترونیکی به صورت کامل نیز باشد. تعمیر لپ تاپ ها و وسایلی از این قبیل حتما باید در مراکزی معتبر انجام گردد. امروزه افراد غیر متخصص زیادی فقط برای منافع شخصی خود بدون تخصص و بی هیچ تجربه ای دست به تعمیرات لوازم الکترونیکی زده اند، که هیچ علمی در رابطه با آن ندارند و هیچ تضمینی در مقابل کار خود نخواهند داشت و  این افراد غیر متخصص علاوه بر اینکه ایرادات لپ تاپ شما را رفع نمی کنند، حتی در بیشتر موارد به طور کلی لپ تاپ یا هر لوازم الکترونیکی دیگری را از کار می اندازند.

بخوانید  تعویض فن خنک کننده HP dm1-3010nr

تعمیر لپ تاپ

برای تعمیر لپ تاپ و یا لوازم دیگری از این قبیل باید بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مناسب از یک مرکز معتبر و مجاز تعمیرات رسمی نیز استفاده نمایید.مهندسین ما در این مرکز دارای خصوصیاتی از جمله دانش، تجربه، خلاق، ماهر و پر از نوآوری نیز می باشند. ما در نمایندگی رسمی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ایران، با کادری مجرب به منظور ارائه خدمات ویژه به شما کاربران عزیز گرد هم آمده ایم تا به بهترین شکل ممکن و به صورت اصولی و تخصصی تعمیر لپ تاپ، موبایل، تبلت و…. را به شما ارائه دهیم.

محفظه حرارتی لپ تاپ دل E5500

کارت شبکه لپ تاپ دل E6410

تعمیر تبلت لنوو