اسفند 29, 1402 1:53 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع مشکل روشن نشدن گوشی در تعمیر موبایل
رفع مشکل روشن نشدن گوشی در تعمیر موبایل

رفع مشکل روشن نشدن گوشی در تعمیر موبایل

در موبایل های اندروید این احتمال وجود دارد که بعد از گذشت مدت زمانی دچار ایرادات و مشکل هایی در نوع عملکرد نیز شوند. یکی از ایرادات احتمالی می تواند روشن نشدن موبایل شما باشد. شاید زمانی که این اتفاق برای موبایل شما به وجود آید تصور کنید که دیگر گوشی همراه شما به حالت اولیه خود بر نخواهد گشت. حال در این مقاله سعی ما بر این است تا راهنمایی هایی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت ایجاد این مشکل بتوانید به راحتی با تعمیر موبایل خود آن را رفع کنید.

دکمه پاور موبایل خود را نگه دارید

در بیشتر مواقع این احتمال وجود خواهد داشت که موبایل شما در حالتی که صفحه گوشی خاموش است گیر کند و این اتفاق در بسیاری از لوازم های الکترونیکی نیز پیش خواهد آمد. در صورتی که این اتفاق افتاده باشد دکمه پاور گوشی موبایل شما عمل نمی کند. برای گوشی هایی که باتری آنها جدا می شود با در آوردن و گذاشتن مجدد باتری در گوشی این مشکل رفع خواهد شد ولی در گوشی های موبایلی که باتری آنها جدا شدنی نیست باید ده ثانیه دکمه پاور موبایل خود را فشار دهید و بعد آن را ول کنید. این کار می تواند در شرایطی که مشکل از قفل کردن گوشی شما باشد مشکل را رفع نماید در غیر این صورت باید راه های دیگر را امتحان کنید.

بخوانید  انجام تعمیر موبایل ال جی در مرکزی معتبر

 

فکتوری ریست

در شرایطی موبایل شما روشن است اما به طور مکرر خاموش می شود، این مشکل می تواند به دلیل به وجود آمدن نقص هایی در نرم افزار موبایل شما باشد. قبل از انجام هر کاری باید بدانید که در صورتی که بخواهید این مشکل را حل کنید راهی برای برگرداندن به حالت اولیه وجود دارد اما بعد از انجام این کار تمامی اطلاعات موبایل شما از بین خواهد رفت. اولین کاری که باید انجام دهیم ورود به ریکاوری گوشی است. بعد از آن گوشی موبایل خود را کاملا خاموش نمایید و بعد آن را با به کار بردن یکی از راه های زیر روشن نمایید.

  •  دکمه های افزایش صدا، کاهش صدا، قدرت را به صورت همزمان با یکدیگر نگه دارید.
  • دکمه های افزایش صدا، خانه، قدرت را به طور همزمان با هم نگه دارید.
  • دکمه های خانه، قدرت را با هم نگه دارید.
  • دکمه های افزایش صدا، دوربین را با هم نگه دارید.

در شرایطی که هیچکدام از این ترکیب ها برای شما موثر واقع نشد می توانید با سرچ کردن recovery mode+ نام موبایل خود ترکیبی که برای ریکاوری موبایل شما هست را به دست آورید. در صورتی که هیچکدام از 2 راه بالا برای تعمیر موبایل شما کار آمد نبود باید بدانید که مشکل از جای دیگری است و آن را به مراکز رسمی تعمیر موبایل بسپارید تا به حل مشکل موبایل شما بپردازند.

بخوانید  رنگ در ال سی دی های تلویزیون