اردیبهشت 6, 1403 11:45 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 فروش و تعمیرات محصولات نمایندگی سونی
فروش و تعمیرات محصولات نمایندگی سونی

فروش و تعمیرات محصولات نمایندگی سونی

مایندگی سونی در سال 1946 به عنوان شرکتی که دارای ملیت های گوناگونی بود در ژاپن تاسیس گردید. امروزه تعداد کارمندان نمایندگی سونی به 145 هزار نفر می رسد.  این شرکت اولین محصولی که تولید کرد پلوپز برقی بود؛ ولی این محصول اصلا وارد بازار فروش نگردید. افرادی که  نمایندگی سونی را تاسیس کردند، توانستند بعد از سالها زحمت و تلاش در سال 1957 رادیو های جیبی که ترانزیستوری بود را وارد جهان اختراعات الکترونیک کردند. امروزه شرکت سونی در بین مردم برای عرضه  تلویزیون ها و موبایل ها به عنوان محصولاتی بی نظیر  موفق به کسب محبوبیت خاصی شده است.

نمایندگی سونی را همه به اسم بزرگترین تولید کننده محصولات تصویری  و صوتی در تمام دنیا می شناسند؛ از این رو کاربران محصولات این شرکت زیاد هستند. وظایف این شرکت در تمام نمایندگی های سونی دو قسمت می شود؛ قسمتی برای فروش و ارائه محصولات مربوط به این شرکت و قسمتی دیگر هم برای ارائه خدمات و تعمیرات  بعد از فروش این محصولات می باشد.

تعمیرات در نمایندگی سونی

تعمیرات محصولات سونی در سراسر دنیا در نمایندگی سونی و شرکت های معتبر مربوط به آن نیز انجام می گردد. این تعمیرات با استفاده از کادری مجرب و ماهر در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از ویژگی های بارز تعمیرات در نمایندگی سونی استفاده از ابزار آلات تخصصی و مدرن و به علاوه به کار بردن از قطعه های اصل در تعمیر این محصولات می باشد. تمام کاربرانی که می خواهند تعمیرات محصول آنها با کیفیت و در مرکزی مطمئن انجام شود، باید برای تعمیرات محصولات سونی خود به مرکز تعمیرات نمایندگی سونی مراجعه کنند.

بخوانید  رفع مشکل روشن نشدن گوشی در تعمیر موبایل

در مراکز معتبر تعمیرات نمایندگی سونی در هر قسمت به انجام تخصص های جداگانه برای تعمیرات می پردازند. به طور مثال برای خرابی های سخت افزاری در بخش سخت افزار افرادی متخصص آن کار حضور دارند و در بخش نرم افزار هم افرادی متخصص نرم افزار حضور دارند. همچنین تعمیرات وسایل الکترونیک مربوط به سونی در نمایندگی سونی با قیمتی بسیار مناسب نیز انجام می گردد.

نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی

نمایندگی سونی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی

تعمیرات ups