اردیبهشت 6, 1403 7:44 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی اسنوا | تعمیر تلویزیون اسنوا

نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران

در حال حاضر نمایندگی اسنوا از محبوبیت بالایی برخوردار است. طبق نظرسنجی بعمل آمده از کاربران، طی سالیان استفاده از محصولات اسنوا رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند. همچنین با مدیریت مناسب در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی کمک بزرگی نماید، بخش تعمیر تلویزیون اسنوا با دارا بودن کارشناسان با تجربه توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

نمایندگی اسنوا یک برند سازنده تلویزون 

نمایندگی اسنوا یک برند سازنده لوازم خانگی در ایران می باشد، اسنوا در اصل به معنای عبارت (ارکان ساختار نوین ایرانیان) می باشد. تعمیر تلویزیون اسنوا، ال سی دی (LCD) اسنوا و ال ای دی (LED) اسنوا (SNOWA) چندین سال است که پشتیبانی و خدمات دهی این برند معتبر و با کیفیت را بر عهده دارد و موفق گشته در طول سال‌ها فعالیت در این حیطه بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه نماید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا با برخورداری از توانمندترین و با مجربترین تکنسین های تعمیر تلویزیون، ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) اسنوا توانسته است قدم به قدم با تکنولوژی روز دنیا، خدمات سرویس و تعمیر تلویزیون اسنوا، ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) اسنوا را در کلیه تعمیرگاه های مجاز اسنوا عرضه نماید.

تعمیرات اسنوا

در حالت کلی تلویزیون ها از ساختمان پیچیده و حساسی برخوردار می باشند. به همین دلیل نیاز است کاربران توجه و دقت زیادی را در نگهداری و حفظ این دستگاه به کار بگیرند. قطعات موجود در داخل این دستگاه بسیار حساس می باشند و تحت تاثیر شرایطی مانند رطوبت، گرمای بیش از اندازه، نوسانات جریان برق و … دچار صدمه می شوند. تلویزیون های اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و متاثر از این موارد با مشکلاتی روبرو می شوند.

همچنین توجه کنید اگر مهارت و دانش کافی برای تعمیر تلویزیون اسنوا را ندارید از دست کاری های ناآگاهانه به این دستگاه خودداری کنید. همان گونه که می دانید تلویزیون وسیله بسیار حساسی می باشد . متداول ترین مسائلی که احتمال دارد هر کاربر با آن روبرو شود عبارتند:

  • آب خوردگی پنل تلویزیون یا ورود مایعات به آن که امکان دارد به دلیل استفاده به صورت مستقیم از اسپری های پاک کننده ایجاد شود
  • شکستگی پنل که در اثر وارد شدن ضربه شدید به تلویزیون اتفاق می افتد
  • سوختگی پیکسل های تصویر که موجب می شود تصاویر دارای نقاط کم نور و پر نور شوند
  • قطع و وصل شدن تصویر
  • نداشتن صدا در تلویزیون و…

در صورتی که هر یک از این مسائل به وجود آید کارکرد تلویزیون با مشکل روبرو می شود. در هنگام مواجه شدن با این اختلالات در اولین زمان به با ایران سریوس تماس بگیرید  مهندسان و متخصصان ما در این مرکز به سبب دانش و اطلاع از چگونگی عملکرد قطعات به راحتی و در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر می کنند. به دلایل زیر بهتر است تعمیر تلویزیون خود را در این مرکز انجام دهید که عبارتند از:

وجود افراد متخصص که دائما در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند و ارتقا می دهند

بکار بردن قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات

قیمت‌ منصفانه تعمیر تلویزیون اسنوا بر اساس نرخ مشخص شده از طرف نهادهای نظارتی

ارزیابی هزینه تخمینی پیش از انجام تعمیر تلویزیون اسنوا

انعطاف در مشخص کردن زمان

استفاده از متخصصان و افراد خبره با سابقه کاری بالا

 مشکل در نمایش رنگ

ایجاد شکستگی در پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار در زمان تمیز کردن

قطع شدن تصویر

قطع شدن صدا

نداشتن صدا و تصویر

قطع و وصل شدن تصویر بعد از استفاده طولانی مدت از دستگاه

چشمک زدن چراغ پاور به طور ممتد

خاموش و روشن شدن خودکار و به طور ناگهانی

نور کم در صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی

تلویزیون دیر روشن می شود یا اصلا روشن نمی شود

لازم به ذکر است مسائل دیگری هم وجود دارد که امکان دارد موجب ایجاد مشکلاتی برای تلویزیون، ال سی دی (LCD) یا ال ای دی (LED) اسنوا شود که در نمایندگی اسنوا به آن ها رسیدگی می شود.

رایج ترین مشکلات

یکی از متداول ترین مسائلی که در تلویزیون های ال سی دی اسنوا ایجاد می شود ایراد در رنگ تصویر است. این مشکل به صورت های گوناگونی مشاهده می شود؛ مانند پراکندگی رنگ در صفحه نمایش (حالت رنگین کمانی) ، ایجاد خطوط افقی یا عمودی در ال سی دی، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر (رنگ های اصلی: قرمز،آبی،سبز) و یا به هر مشکلی که باعث از بین رفتن کیفیت نمایش تصویر شود. برطرف کردن این مشکل کمی پیچیده می باشد و امکان دارد به دلیل اشکال در بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و یا برد کنترلر باشد. در صورت به وجود آمدن هر مشکلی که در ارتباط با رنگ تصاویر می باشد ، بهتر است در اسرع وقت با این مرکز و بخش تعمیرات تلویزیون، ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) اسنوا تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی اسنوا

تعمیرات انواع تلویزیون اسنوا در محل

در ایران محصولات اسنوا از محبوبیت ویژه ای بهره مند است و جز محصولات با کیفیت ایرانی و لاکچری به حساب می آید، بنابر نظر سنجی که از مشتریان در طول سالیان استفاده از محصولات اسنوا انجام شده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات عنوان کرده اند .
با این وجود اسنوا تصمیم دارد با مدیریت عالی و هدف مند در ارائه خدمات مطلوب تر به ارتقا خدمات لوازم خانگی اسنوا کمک زیادی نماید ، در نتیجه با شفافیت در هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک توانسته این کار را عملی کند و انجام دهد که حتی همین مشکل کوچک هم رفع گردد و بدون هیچ کمبود و کاستی در راستای پیشرفتی دو چندان قدم بردارد. توجه داشته باشید که نمایندگی رسمی خدمات محصولات اسنوا گروه انتخاب میباشد .

تعمیرگاه تلویزیون اسنوا در منزل و در تمام نقاط تهران

با بهره مندی از تخصص و تجربیات و همچنین سابقه طولانی مدت در زمینه خدمات و تعمیرات تلویزیون اسنوا در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

در راستای رفاه حال شما کاربران عزیز تعمیرگاه اسنوان این امکان را بوجود آورده است که تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام متخصصین خود برای تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون ال سی دی اسنوا (LCD) و تعمیر تلویزیون ال ای دی اسنوا (LED)، تلویزیون های هوشمند smart و سینمای خانگی و همچنین کارهای نصب تلویزیون به دیوار منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

مزایای استفاده از نمایندگی اسنوا

متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی اسنوا به خاطر طی کردن به روزترین دوره های تعمیراتی می توانند انواع اختلالات تلویزیون شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند. دسترسی این واحد به انواع ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات موجب شده تا فرآیند تعمیرات در بالاترین سطح کیفی ارائه شود.

تعویض انواع قطعات معیوب در این واحد با جای گذاری مدل های اورجینال انجام می شود. همه خدمات ارائه شده در این واحد برای مشتریان دارای گارانتی است. همچنین کلیه دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیرات برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شود.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون اسنوا

  • تلویزیون اسنوا را به دور از رطوبت و دما نگهداری کنید
  • تلویزیون خود را به محافظ وصل کنید
  • به هیچ عنوان تلویزیون را لمس نکنید
  • گرد و غبار را مرتب از تلویزیون خود پاک کنید
  • مواردی را که باعث داغ شدن تلویزیون میشود انجام ندهید
  • از قرار دادن وسائل اضافی همچون گلدان، لیوان آب، ساعت، سوزن و سنجاق و مانند این‌ها، در نزدیکی تلویزیون جداً خودداری کنید.
  • هرگز تلویزیون را در محلی که نزدیک در و پنجره می‌باشد و بدین ترتیب در معرض جریان هوا قرار می‌گیرد، قرار ندهید.
  • روی تلویزیون پارچه و یا رو انداز قرار ندهید .