فروردین 9, 1403 7:41 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نمایندگی تلویزیون سونی درتهران
نمایندگی تلویزیون سونی درتهران

نمایندگی تلویزیون سونی درتهران

در اینجا قصد داریم که در خصوص نمایندگی تلویزیون های سونی برای شما مطالبی را گردآوری کنیم. تعمیر تلویزیون سونی با در نظر داشتن تکنولوژی‌ های پیشرفته ای که در این کالا بکار رفته است ، احتیاج به  حضور کارشناسانی  دارد که علاوه بر  آشنایی با ساختار مخصوص  این دستگاه‌ها قادر به گزینش بهترین  شیوه بمنظور تعمیر و رفع نقص و عیوب موجود در آن‌ها باشند.

تجربه و تخصص یک کارشناس در یافتن  عیوب دستگاه به شکل کاملا درست ،  قبل از اقدام به تعمیر، از  اساسی ترین مراحل در عملیات نمایندگی تلویزوین سونی میباشد  چرا که  از ورود کارشناس به سایر بخش‌های نامرتبط ( قسمت های سالم دستگاه ) پیشگیری نموده، و تعمیرات تنها در بخشی که عیوب در آنها موجود میباشد اجرا می‌گردد. تمرکز بر تعمیر قسمت معیوب دستگاه و تلاش در راستای رفع نقص آن، علاوه بر  سرعت‌بخشی به پروسه  تعمیر، از آسیب‌رسانی به سایر قسمت های  دستگاه  پیشگیری نموده  و به ما  در حصول و کسب نتیجه مطلوب کمک شایانی  می نماید.

نمایندگی تلویزیون سونی در محل

نمایندگی تعمیرات، مرکز فوق تخصصی تعمیر و نمایندگی  تلویزیون سونی به شمار میرود ،  که  حدودا با بیش از 10 سال تجربه ، مجهز به تمام ابزار و تجهیزات مورد نظر جهت تعمیر تلویزیون سونی ، آمادگی لازم  خود را برای ارائه خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سونی نیز اعلام می نماید. این واحد با بهره گیری ازتخصص و مهارت10 ساله در امر تعمیر سخت افزار و نیز استفاده از تازه ترین تجهیزات و لوازم الکترونیکی،تمام  تعمیر سخت افزاری مانیتور را با قطعات اورجینال و بهترین هزینه به مشتریان و همکاران محترم ارائه می نماید.

بخوانید  نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی

نمایندگی  تعمیرات سونی بر اساس  استانداردهای جهانی و نیز با بهره گیری  ازجدیدترین ابزارآلات تخصصی تعمیر نیز صورت میگیرد. کارشناسان  ما در مراکز نمایندگی  به علت  حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع مدلهای گوناگون تلویزیون سونی و فناوری های  به کار گرفته شده  در آن‌ها آشنایی داشته که قادر به رفع عیوب در کلیه بخشهای تلویزیون میباشد .

در بخش نمایندگی تلویزیون سونی ضمن ارائه‌ی کلیه خدمات هماهنگ  با تعمیر تلویزیون سونی، روش های نگهداری از تلویزیون های سونی نیز به کاربران تعلیم میگردد. این موضوع از آن‌روست که آشنایی مصرف‌کننده با روش های نگهداری از این محصول ،منجربه افزایش عمر مفید دستگاه میشود که از تحمیل هزینه‌های  گزاف به مشتریان نیز  جلوگیری مینماید.

تعمیر تلویزیون سونی

بخشی  از خدمات تعمیرات تلویزیون سونی عبارتند از:

  • سرویس کم نور شدن لامپ تصویر تلویزیون پس  از مدتی استفاده دردستگاه تلویزیون سونی
  • برطرف نمودن به حالت استند بای  رفتن تلویزیون های سونی
  • رفع قطع رنگ پس از ۲ دقیقه در دستگاههای سونی
  • تعمیر بالا رفتن برق بخش ورتیکال در این محصول
  • برطرف نمودن مشکل روشن نشدن تلویزیون های سونی
  • برطرف نمودن مشکل  سیاه شدن صفحه پس از تقریبا نیم ساعت کار کردن تلویزیون سونی
  • تعمیر و رفع صدای سیک سیک از های ولتاژ در تلویزیون سونی
  • تعمیر و رفع نقص خاموش شدن محصول سونی
  • و نیز بسیاری از موارد دیگر .
بخوانید  فروش و تعمیرات محصولات نمایندگی سونی

بنابراین امری طبیعی میباشد که تعمیرات تلویزیون سونی بایستی در یک مرکز مجاز و توسط کارشناسانی صورت میگیرد که علم و ابزار تخصصی این فعالیت را دارا میباشند. توجه نکردن به بعضی از عوامل همچون مجاز یا مجاز نبودن یک بخش، حضور کارشناسان ماهر یا تعمیرکاران مبتدی، استفاده مرکز از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و همچون مسایلی امکان دارد تبعات غیر قابل اغماضی را برای مراجعه ‌کننده داشته باشد چرا که  نمایندگی های  غیرمجاز، معمولا، تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده  را ندارند و چنانچه که  خطایی اتفاق بیفتد در پروسه تعمیر خود را ملزم به جوابدهی نمی‌دانند.

پس برای  نمایندگی  تلویزیون های سونی  اقدام برای تعمیرات تلویزیون سونی بایستی با حضور در یک مرکز مجاز و معتبر باشد. شما این امکان را خواهید داشت که با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز نمایندگی تلویزیون سونی در کوتاه ترین زمان و با حداقل ترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر و نیز با احترام تحویل بگیرید. احترام به مشتریان و هموطنان عزیز در کنار ارائه بالاترین کیفیت و خدمات، در حقیقت هدف  مدیریت و کادر فنی نمایندگی تلویزیون سونی است.

تعمیر برد تلویزیون

اصطلاحات دیجیتالی تلویزیون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *