فروردین 31, 1403 11:31 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نکات مهم در خرید تلویزیون

نکات خرید تلویزیون

هزینه حمل و نصب

اکثر تولید کننده ها امتیازات ویژه مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته اند.هزینه حمل و نصب رایگان ساده ترین مورد می باشد.البته برخی از فروشندگان به دنبال این سود ها نیز می باشند و علاوه بر احتساب هزینه حمل و نصب.تعداد طبقات آپارتمان نیز بهانه ای برای افزایش قیمت می باشد.

 تلویزیون های جدید مجهز به DVB

مجهز بودن تلویزیون به گیرنده دیجیتال سبب می شود بدون احتیاج به دستگاه دیجیتال بتوانی شبکه های تلویزیونی زیادی را نگاه کنید و لذت ببرید. دستگاه گیرنده دیجیتال قیمت زیادی ندارد اما خرید این تلویزیون بسیار ساده و بهتر می باشد.

خرج های خرد به درد نخور

هنگامی که تلویزیون را از نمایندگی تحویل می گیرید ، باز هم باید صبر کنید و با شرکت تماس بگیرید.خارج کردن تلویزیون از داخل جعبه و نصب آن کار راحت و ساده ای می باشد،اما اگر این کار را بلد نیستید بهتر است نصاب همان شرکت ، این کار را انجام دهد.

 خریدهای بعدی

زمانی که تلویزیون جدید می خرید برای خرج های جدید آماده اید. خرید های بعدی مرتبط مانند سینما خانگی را به حداقل24 ساعت بعد موکول کنید تا زمان بیشتری برای فکر کردن و تصمیم گیری داشته باشید. اگر پخش کننده قبلی  AVI می باشد و از HDMI پشتیبانی نمی کند. آنها محصولاتشان را به شکلی طراحی می کنند تا عملکرد هماهنگی داشته باشند. به طور مثال می توانید با کنترل تلویزیون، پخش کننده بلو – ری را کنترل کنید.

بخوانید  ارزانترین تلویزیون مارشال

 تلویزیون های هوشمند به دردنخور

اتصال به اینترنت، تبادل اطلاعات، دسترسی به شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن محتواهای هیجان انگیز همیشه وسوسه کننده است اما با سرعت و محدودیت هایی که اینترنت فعلی ما با آ« روبرو است، کدام یک از این ویژگی ها در واقعیت هم در دسترس هستند؟ هیچ کدام! پس تلویزیون های هوشمند نخرید یا لااقل نگذارید قابلیت های هوشمند تنها دلیل انتخابتان باشد.

 نسل جدید تلویزیون ها

نسل جدید تلویزیون ها با اسم رمز Ultra HD تازه ترین نوع تکنولوژی برای ما می باشد. وقتی برای اولین بار یکی از آنها را از نزدیک امتحان می کنید، احساس خواهید کرد تلویزیون ها از اول اختراع شده اند. این تلویزیون ویژگی های فوق العاده ای دارد اما بهای این تلویزیون ها با یک خودرو برایری می کند.

 ورودی ها

احتمال دارد در ابتدا خیلی برایتان اهمیت نداشته باشد. ولی زمانی به اهمیت آن پی می برید که تعداد آن ها برای استفاده شما کم باشد.هر تلویزیون صفحه باریک جدید به تعدادی ورودی و خروجی مجهز است که به شما این امکان را می دهد که وسایل جانبی مانند پخش کننده DVD ، گیرند ها دیجیتال، سیستم های صوتی، پخش کننده های دیجیتال، کنسول های بازی یا حافظه های فلش را به آن وصل کنید.

بخوانید  تعمیر پنل تلویزیون

اگر با کیفیت ترین تلویزیون بازار را بخرید که تعداد پورت های آن کم باشید،اشتباه کردید و بهتر است که موقع خرید مطمئن شوید به حداقل 3 ورودی HDMI، دو ورودی USB و یک ورودی AVI یا کامپوننت مجهز باشد. محل قرارگیری این پورت ها باید به نحوی باشد که پس از نصب دستگاه همچنان دسترسی به آنها ساده و بی دردسر انجام شود.

نکات مهم خریداری لپ تاپ

 

تعمیر برد تلویزیون

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *