فروردین 10, 1403 2:47 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 آموزش بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک
آموزش بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون. بروزرسانی تلویزیون بسیار مهم است. اگر اخیرا با مشکلاتی از قبیل داشتن باگ ها و یا اجرا نشدن زیر نویس های سریال ها و فیلم ها موجه شدید به راحتی می توانید تلویزیون را بروزرسانی نمایید. اما اگر در مورد نحوه ی بروزرسانی تلویزیون اطلاعاتی ندارید ادامه مقاله را بخوانید.

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون

علت های بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون

قبل از نحوه ی بروزرسانی تلویزیون باید علت آن را بدانید تا بتوانید بروزرسانی  تلویزیون را بصورت کامل درک کنید. به زبان ساده علت بروزرسانی تلویزیون بعد از مدتی چیست؟

  • از بین بردن باگ ها و خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری
  • اجرای نرم افزار ها و اپلیکیشن ها مختلف روی تلویزیون
  • اضافه شدن فرمت های قابل پخش به تلویزیون
  • اجرای زیر نویس های سریال و فیلم ها

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون

قبل از شروع فرایند بروزرسانی ابتدا باید مدل تلویزیون خود را یدا کنید. برای این کار باید با لپ تاپ خود مدل تلویزیون را پیدا کنید. روش اسان برای پیدا کردن مدل تلویزیون چک کردن وب سایت رسمی پاناسونیک می باشد. به راحتی می توانید با باز کردن سایت رسمی پاناسونیک از اخرین بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون خود با خبر شوید و بروزرسانی آن را انجام دهید. بعد از یافتن مدل تلویزیون پاناسونیک و چک کردن اخرین بروزرسانی تلویزیون حال می توانید آن را دانلود کرده و داخل فلش بریزید.

بخوانید  عیب یابی عدم اتصال به شبکه اینترنت آیفون

بعد از دانلود کردن آن حال فلش را به تلویزیون متصل کرده و فایل بروزرسانی را انتقال دهید. بعد از انتقال فایل تلویزیون فایل بروزرسانی را اجرا می کند و می توانید پروسه ی آپدیت را مشاهده نمایید.

به همین راحتی می توانید با اجرای این مراحل ساده از شر باگ ها و خطاهای تلویزیون نجات پیدا کنید و تلویزیون را به ساده ترین روش اپدیت نمایید.

بروزرسانی تلویزیون به صورت گام به گام

در ادامه مراحل بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون به صورت گام به گام به شما آموزش داده می‌شود:

  • ابتدا با لپ تاپ به صفحه رسمی پاناسونیک بروید
  • بعد از باز کردن سایت و مشاهده فضای سایت در سمت راست می توانید کادری برای جستجوی مدل تلویزیون خود مشاهده نمایید. برای فهمیدن مدل تلویزیون به پشت تلویزیون مراجعه کرده و برچسب را مشاهده نمایید. روی برچسب به راحتی می توانید مدل تلویزیون را مشاهده کنید
  • بعد از یافتن مدل تلویزیون لیستی از اخرین اپدیت ها قرار دارد
  • سپس گزینه ی get support را انتخاب کنید تا اطلاعات کامل تلویزیون را مشاهده نمایید.
  • بعد از مشاهده ی اطلاعات تلویزیون در صورت وجود اپدیت برای تلویزیون شما باید driver download را نشاهده نمایید در صورت عدم وجود این گزینه ینی اپدیتی برای تلویزیون وجود ندارد.
  • بعد از دانلود کردن بروزرسانی تلویزیون پاناسونیک حال باید آن را به فلش منتقل نمایید. به یاد داشته باشید که باید فلش به صورت کامل خالی باشد تا بعد از اتصال به تلویزیون، تلویزیون به راحتی بتوانید این فایل را شناسایی نماید.
  • بعد از انتقال فایل به فلش حال باید فلش را به تلویزیون متصل نمایید. بعد از اتصال به تلویزیون کادر SD download را مشاهده می کنید که معنای ان خواندن اطلاعات و فایل دانلود بروزرسانی شما می باشد.
  • بعد از اینکه تلویزیون داده ها را تشخیص داد دکمه OK را فشار دهید
  • سپس تلویزیون برای اجرا از شما سوال می پرسد که با فشار دادن دکمه yes و بعد از آن Ok به تلویزیون اجازه ی فعال کردن سیستم عامل را می دهید.
  • بعد از آن پروسه بروزرسانی آغاز می شود و بعد از رسیدن به 100 درصد می توانید فلش را از تلویزیون جدا کنید. به یاد داشته باشید که بعد از اتمام بروزرسانی باید تلویزیون را ریستارت کنید.
بخوانید  علت نداشتن سیگنال مانیتورASUS

به همین راحتی می توانید بروزرسانی را انجام دهید و خطاهای سیستم عامل را برطرف نمایید.

پیشنهاد مطالعه: رزولوشن تلویزیون چیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *