اردیبهشت 6, 1403 10:52 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 اشتراک بازی با PS4
اشتراک بازی با PS4

آیا PS5 می تواند بازی را با PS4 به اشتراک بگذارد؟

نمی دانید آیا PS5 و PS4 می توانند بازی را به اشتراک بگذارند؟ یا صفحه نمایش خود را بین کنسول ها به اشتراک بگذارید؟ در دنیای بازی که به طور فزاینده ای به هم متصل است، جایی که بازی آنلاین با دوستان، به صورت مشارکتی یا رقابتی، امکان به اشتراک گذاشتن گیم پلی PS5 یا صفحه نمایش شما می تواند تجربه بازی را تغییر دهد. این می تواند به این معنی باشد که می توانید یک دوست را در بخش بسیار دشواری از Returnal پشت سر بگذارید، یا در پایان بازی Call of Duty: Warzone با او صحبت کنید. بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد Share Play بدانید آمده است.

PlayStation Share Play چیست؟

Share Play به شما امکان می دهد کنترل بازی خود را به شخص دیگری واگذار کنید یا با هم بازی کنید، حتی اگر از یک کنسول استفاده نمی کنید. هر دو بازیکن می توانند از بازی لذت ببرند، صرف نظر از اینکه چه کسی واقعاً مالک آن است. همچنین می توانید از Play Play با بازیکنان یا از کنسول PS5 یا PS4 استفاده کنید. این یک راه عالی برای لذت بردن از یک تجربه بازی مشترک، بدون حضور فیزیکی در یک مکان است.

بخوانید  تعویض رم لپ تاپ Aspire 5253 ایسر

برای شروع Share Play، باید عضو PlayStation Plus باشید. یک جلسه اشتراک بازی تا یک ساعت به طول می انجامد، در این مرحله به طور خودکار به پایان می رسد. فقط میزبان می تواند در طول یک جلسه اشتراک بازی تروفی کسب کند و فقط صفحه بازی و صوت شما به اشتراک گذاشته می شود.

بنابراین خبر خوب این است که بله، می توانید از Share Play بین نسل های کنسول استفاده کنید. اما دقیقاً چگونه این را تنظیم می کنید؟ تمام جزئیات مورد نیاز در زیر آمده است.

نحوه اشتراک گذاری Play در PS5

شخصی که جلسه اشتراک بازی را آغاز می کند میزبان است و بازیکنی که به جلسه می پیوندد بازدید کننده است. دو حالت بازی وجود دارد – Visitor Plays as You و یک بازی با Visitor. گزینه اول به Visitor اجازه می دهد کنترل بازی را در دست بگیرد، بنابراین اگر در سطحی گیر افتاده اید و نیاز به دستیابی به یک نقطه پیچیده دارید، می توانید از آن استفاده کنید. گزینه دوم تنظیم چندنفره محلی است و هر دو طرف باید PlayStation Plus داشته باشند.

  • دکمه PS را فشار دهید تا به مرکز کنترل بروید و کارت چت صوتی مهمانی را انتخاب کنید.
  • Start Share Screen و سپس Start Share Play را انتخاب کنید.
  • یک بازیکن را در گپ صوتی انتخاب کنید، پخش کننده را دعوت کرده و سپس حالت پخش را انتخاب کنید.
  • اشتراک بازی زمانی شروع می شود که بازیکن دعوت شده به آن بپیوندد.
بخوانید  Dolby Vision

چند نکته را باید به آن توجه کنید: شما فقط می توانید از Share Play با یک بازدید کننده در یک زمان استفاده کنید. و بازی با بازدیدکننده فقط در صورتی امکان پذیر است که ویزیتور نیز از اعضای PlayStation Plus باشد.

نحوه اشتراک گذاری بازی در PS4

برای شروع اشتراک گذاری بازی:

  • اشتراک گذاری پخش> شروع را از صفحه مهمانی انتخاب کنید. وقتی بازدیدکننده ای به اشتراک Play می پیوندد، صفحه کنسول شما با بازدیدکننده به اشتراک گذاشته می شود.
  • برای پیوستن به Share Play به عنوان یک بازدید کننده، Share Play> Join Share Play را از صفحه مهمانی انتخاب کنید.

برای اینکه بازدیدکننده از طرف شما بازی کند:

  • از صفحه مهمانی Share Play> Give Controller to Visitor را انتخاب کنید.
  • برای بازگرداندن کنترلر، Share Play> Take Back Controller را از صفحه مهمانی انتخاب کنید.
  • حتی پس از استفاده از کنترلر، صفحه نمایش شما به اشتراک گذاشته می شود تا زمانی که Share Play را متوقف کنید.

برای انجام یک بازی با هم:

  • از صفحه مهمانی Share Play> Give Controller to Visitor را انتخاب کنید.
  • گزینه Give Controller to Visitor را انتخاب کرده و Play a Game Together را انتخاب کنید. سپس یک کنترلر اضافی به بازی اضافه می شود.
بخوانید  تبدیل تلویزیون به مانیتور کامپیوتر مارشال

نحوه اشتراک گذاری صفحه PS5 با PS4

هنگامی که یک بازیکن PS4 را برای اشتراک Play از PS5 خود دعوت می کنید، یک گزینه اضافی به نام Share Your Screen With Visitor دریافت می کنید. با انتخاب این گزینه می توانید صفحه PS5 خود را با پخش کننده PS4 به اشتراک بگذارید.

یک نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید. بسته به محل زندگی شما، اگر بازی در دسترس نباشد، نمی توانید از آن در Share Play استفاده کنید، یا ممکن است برخی از صحنه ها ظاهر نشوند. اما در غیر این صورت، این همه آن چیزی است که شما نیاز دارید، برای شروع لذت بردن از اشتراک گذاری بازی با یک دوست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *