فروردین 9, 1403 3:38 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیرات فتوکپی هر جا که بخواهید
تعمیرات فتوکپی هر جا که بخواهید

دغدغه اصلی دارندگان دستگاه فتوکپی، ایراد پیدا کردن آنها و هزینه های سنگین تعمیر قطعاتش است. باید گفت که دیگ نگران هیچ چیزی نباشید.

مرکز خدماتی ایران سرویس با در اختیار داشتن کادری مجرب و ماهر، در تعمیر دستگاه های کپی شما به یاری تان خواهد آمد. این مرکز با به کار گیری سرعت بالا در رفع عیوب  همراه با دریافت کمترین هزینه تعمیر، خیال شما را از تمام ابعاد تعمیر آن راحت می کند.

به دلیل گسترده بودن مرکز خدماتی ایران سرویس در تهران و کرج و شهرهای دیگر، طبق خواسته مشتریان عزیز، تعمیرات  فتوکپی  می تواند در محل حضور شما هم تعمیر یابد. این امر مهم برای راحتی کاربران مرکز خدماتی ایران سرویس لحاظ شده است تا نگرانی هزینه ایاب و ذهاب بردن دستگاه، مشکلات احتمالی در حمل دستگاه فتوکپی و عواملی مشابه را برطرف کند.

مشکلات رایج و تعمیرات فتوکپی شارپ

مرکز خدمات ایران سرویس در زمینه تعمیر فتوکپی های شارپ هم به مدت 10 سال است که فعالیت دارد و مشتریان عزیزی که مایل به تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب فتوکپی های شارپ خود هستند، می توانند با مشاوران ما تماس بگیرند و مشاوران ما آن ها را راهنمایی کنند.

هزینه های تعمیر فتوکپی شارپ در این مرکز، به دلیل نماینده بودن از شرکت شارپ، با نازل ترین قیمت ارائه می شود و در کنارش کارت ضمانت تعویض و یا تعمیر قطعه به شما داده می شود.

بخوانید  آشنایی با خطای کرش در PS4

تمام دستگاه های فتوکپی مانند فتوکپی های شارپ، به مرور دچار اخلال و عیوبی در سخت افزار و نرم افزار های خود می شوند؛ به همین دلیل، نیاز به تعمیر و تعویض قطعاتی ممکن است که پیدا کنند.

حال به مشکلاتی که ممکن است در بیشتر دستگاه های فتوکپی حتی در برند های مختلفی دیده بشود، می پردازیم.

  • سیاه شدن برگه چاپی

دلایل متنوعی می توانند باعث بروز این مشکل بشوند اما یکی از مهم ترین دلایل سیاهی برگه چاپ، تنظیم نبودن بخش کنترل رنگ دستگاه شما می تواند باشد که نیاز به تعمیر دارد.

از دلایل دیگر هم می توان به خرابی در هدر و یا درام اشاره کرد که بخاطر حساس بودن، نیاز به تعمیر توسط تکنسین ماهر را دارد.

برخی مشکلات همچون این موضوع، برای دستگاه هایی از برنده هایی مانند شارپ و سونی رخ می دهد که در این مواقع نیاز به تعمیر فتوکپی شارپ و سونی می باشد.

  • وجود نقاط در صفحات کاغذ کپی شده

اگر شما در هنگام کپی گرفتن با این نقص رو به رو شدید، نگران نباشید. در اولین اقدام، آینه دستگاه فتوکپی یا شیشه اش را تمیز کنید. اگر باز هم نقاط از بین نرفتند، مشکل از درام دستگاه می باشد و نیاز به تعمیر فتوکپی ست و می توانید با تماس به مرکز ایران سرویس، در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را رفع کنید.

بخوانید  علائم و دلایل خرابی مایکروفر

از مشکلات دیگر که در دستاه های فتوکپی می باشد می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. چروک شدن کاغذ در دستگاه فتوکپی
  2. گیرکردن کاغذ در دستگاه
  3. کار نکردن دستگاه کپی
  4. ایجاد خطوطی بر روی کاغذ
  5. تغییر رنگ در کاغذ کپی گرفته شده با عکس مدنظر

مقالات مرتبط:

عدم ارتباط فتوکپی شارپ با کامپیوتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *