فروردین 10, 1403 2:58 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیر گوشی موبایل آیفون - اپل

تعمیر گوشی آیفون

امروزه گوشی های آیفون یکی از پرطرفدارترین گوشی های موجود در بازار است. این موبایل با سیستم منحصر بفردی با نام IOS تولید میشوند که قابلیت های جالبی دارد. اما زمانی که این مدل دچار مشکل شوند باید به یک متخصص در زمینه تعمیر گوشی آیفون مراجعه کرد. این متخصصان در نمایندگی تعمیرات آیفون به تعمیر موبایل آیفون و یا عیب یابی آن ها مشغول میباشند. متخصصان نمایندگی آیفون با دستگاه های فوق تخصصی خرابی دستگاه را شناسایی و اقدام به تعمیر آن نمایند.

برای صرفه جویی در هزینه، همیشه تعمیر موبایل آیفون – تعمیر موبایل اپل – تعمیر گوشی اپل و تعمیر گوشی آیفون به جای تعویض آن پیشنهاد می شود. کاربران می توانند با ابران سرویس تماس گرفته و در خواست خود را ثبت نمایند و سریعا اقدام به تعمیر گوشی معیوب خود کنید.

تشخیص رایگان خرابی گوشی آیفون

در خرابی های مرتبط با باتری به علاوه لامپ، فقط تعمیرات گوشی یا تعویض مورد نیاز صورت می گیرد. قبل از تعمیر موبایل یا تعویض باتری گوشی ، تشخیص رایگان و کامل توسط تکنسین ماهر انجام می شود و زمانی که تشخیص کامل شد، موبایل آیفون مجددا تست می شود تا مطمئن شویم که به درستی کار می کند.

تعمیر گوشی آیفون

تعمیر موبایل آیفون

تعمیر موبایل آیفون​

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل ​

تعمیر موبایل اپل

تعمیر موبایل اپل ​

تعمیر گوشی آیفون

تعمیر گوشی آیفون​

برخی از خدمات مرکز تعمیر موبایل اپل

  • تعمیر تخصصی باتری گوشی اپل
  • تعمیرات تخصصی باطری موبایل اپل
  • تعمیر هارد 
  • رفع مشکل wi-fi
  • رفع مشکلات مربوط به عدم آنت دهی
  • نصب برنامه های کاربردی روی گوشی
  • رفع مشکلات مرتبط با افت عملکرد یا خرابی دکمه Home
  • تعمیر آسیب های ناشی از ضربه و افتادن گوشی اپل
  • تعمیرات سخت افزاری 
  • تعویض قطعات گوشی اپل
  • بهره مندی مرکز از به روزترین تجهیزات تعمیر و ترمیم ،
  • استفاده از تجهیزاتی که بیشترین مقدار سازگاری و انعطاف با محصولات اپل را دارند ،
  • تست و تعمیر موبایل اپل در حضور مشتری به خاطر اطمینان از درستی عملکرد آن ،
  • به کارگیری تکنسین های متخصص ،
  • کسب اجازه قبل از اقدام به تعویض قطعات معیوب از کار افتاده و … ،
  • تعهد مرکز تعمیر گوشی اپل نسبت به انجام سرویس های تعمیرات طبق استانداردهای به روز جهانی ،

تعهدات مرکز تخصصی تعمیر موبایل اپل- گوشی اپل

مدیریت ایران سرویس همه خدمات ارائه شده از جمله تعمیرات گوشی را در این مرکز ضمانت و گارانتی می کند. همچنین به مشتریان این اطمینان را می دهد که برخلاف دیگر مرکزهای غیر رسمی همه قطعاتی که برای تعمیر استفاده می شود اورجینال و اصل می باشد.

برخی مواقع گوشی های اپل دچار مشکلاتی همچون شکستگی صفحه نمایش (LCD)، قطع شدن صدا، آنتن دهی ضعیف و… مواجه می شوند. در این زمان باید موبایل خود را به دست تعمیرکاری بسپارید که هم دانش لازم در زمینه تعمیرات این گوشی ها را و هم تجهیزات مورد نیاز در این زمینه را داشته باشد.

مراکز تعمیر گوشی آیفون دارای برخی از دستگاه ها و تجهیزات لازم برای تعمیر موبایل آیفون می باشند که متخصصانی با آن ها به تعمیر میپردازند. اما باید بدانید نمایندگی آیفون هم دارای تجهیزات کامل برای تعمیر این موبایل ها می باشد و هم دارای متخصصان متعددی است که دوره کامل در زمینه تعمیرات آیفون را دیده اند زیر نظر آن شروع به کار می کنند. در نتیجه بهتر است به نمایندگی اصلی آن مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات آیفون

نمایندگی مرکزی تعمیرات موبایل اپل فعالیت های خود را در حوزه های تعمیر و خدمات پس از فروش یا گارانتی این موبایل های هوشمند آغاز کرده کرده است. کارشناسان این نمایندگی تعمیرات آیفون برای تعمیر یا تعویض قطعات گوشی از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر و تجهیزات کامل استفاده میکند.

کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و خبره این مجموعه در دوره های تخصصی در این زمینه با حضور اساتید معروف دنیا شرکت کرده و مدرک تخصص خود را دریافت کرده اند. این دوره ها در زمینه های ” تعمیرات سخت‌افزاری گوشی‌های اپل ” و ” تعمیرات نرم‌افزاری گوشی‌های اپل ” برگزار می شود. نمایندگی تعمیرات آیفون آماده ارائه هر گونه خدمتی در زمینه موبایل های شرکت اپل می باشد.

همانطور که مطالب بالا متوجه شدیم نمایندگی آیفون خدمات خرید و گارانتی کردن محصول را بر عهده دارد. نمایندگی تعمیرات آیفون نیز که جزئی از آن است با متخصصان مجرب در تعمیر گوشی آیفون به شما یاری می رسانند. تعمیر موبایل آیفون خود را کارشناسان نمایندگی تعمیرات آیفون بسپارید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگری کنید.

تعمیر گوشی های آیفون نیاز به دوره های مختلف و تخصصی در این زمینه دارد. اگر نمیخواهید موبایل شما دچار مشکل بیشتری شود تعمیر گوشی آیفون خود را به یک متخصص دوره دیده محول کنید. سیستم این موبایل ها با سیستم اندروید که بر روی بسیاری از گوشی ها نصب شده کاملاً متفاوت است و برای رفع مشکلات نرم افزاری آن باید به مکانی مانند نمایندگی آیفون که تعمیرکاران مجرب بسیاری دارد مراجعه کنید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل

در صورتی که صفحه کلید لپ تاپ اپل شما به دلیل خرابی قطعات و بخش های داخلی درست کار نکند، باید آن را باز کرد. پیچ ها و اتصالات داخل کیبورد با ال سی دی مرتبط هستند و به همین دلیل تعمیرکار باید به خوبی آنها را بشناسد. باز و بسته کردن کیبورد و تعمیر این قطعه نیاز به مهارت بالا و استفاده از ابزار ویژه ای دارد.

در نتیجه به هیچ وجه خودتان اقدام به این کار نکنید تا ال سی دی هم در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرد. البته تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل با تمیز کردن این بخش هم میسر می شود. در برخی موارد هم صفحه کلید به دلیل وجود برخی مشکلات نرم افزاری در سیستم هنگ کرده و درست کار نمی کند. تعمیرات لپ تاپ اپل در این شرایط منوط به شناسایی ایراد نرم افزاری و برطرف کردن آن خواهد بود.