فروردین 10, 1403 0:45 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تغییر Apple ID در iPhone
تغییر Apple ID در iPhone

چگونه می توانم Apple ID خود را در iPhone تغییر دهم؟

شما در حال راه اندازی iPhone، خود هستید و از آن Apple ID شما می خواهد. مشکلی پیش می آید و ایجاد Apple ID جدید یا تغییر شناسه قدیمی خود به آدرس ایمیل جدید بسیار دشوار می شود. با ما همراه باشید تا این مشکل را به طور کامل برطرف نماییم.

وب سایت Apple دارای یک مقاله پشتیبانی کوچک زیبا در این زمینه است. این تصور می کند که شما از قبل Apple ID و رمز ورود خود را می دانید، می توانید با موفقیت در صفحه وب “My Apple ID” وارد شوید و آدرس ایمیلی که به آن تغییر می دهید از قبل استفاده نمی شود.

در صورت انجام این کار، به بخشی با عنوان How To Change Your Apple ID Email Address Email بروید تا فرآیندی بسیار ساده تر از Apple باشد. اما احتمالاً به همین دلیل نیست که شما اینجا هستید. به یکی از این دلایل اینجا هستید:

  • شما در حال تلاش برای تغییر Apple ID فعلی خود به آدرس ایمیل جدید هستید.
  • شما در حال ایجاد یک شناسه Apple جدید هستید اما iPhone یا Mac شما می گوید “این آدرس ایمیل قبلاً به عنوان Apple ID استفاده شده است.” شما نمی دانید رمز عبور چیست و فقط می خواهید تازه شروع کنید.
  • شما شناسه اپل داشتید اما نمی توانید بخاطر بسپارید که چه چیزی بود و احتمالاً رمز عبور را نیز نمی دانید.

همیشه اتفاق میفته

آدرس ایمیل از قبل آیفون ID اپل است هرکسی که سابقه کار در فروشگاه اپل را داشته باشد، 1000 بار این مشکل را دیده است. یکی از دو اتفاق رخ می دهد:

  • یک مشتری در حال راه اندازی iPhone، iPad یا Mac جدید خود است و مراحل ایجاد Apple ID را طی می کند. آنها تمام اطلاعات خود را پر می کنند، انجام شد را فشار می دهند و کار نمی کند.
  • مشتری به سادگی در تلاش است Apple ID خود را از یک آدرس ایمیل قدیمی به یک آدرس جدید تغییر دهد. هنگامی که آنها سعی می کنند آن را به روز کنند، iPhone یا Mac آنها به آنها می گوید آدرس ایمیل از قبل استفاده شده است.
بخوانید  خصوصیات تلویزیون هوشمند مارشال

آنچه باید قبل از شروع بدانید

شناسه های اپل همیشه به یک آدرس ایمیل پیوند دارند، اما Apple ID و آدرس ایمیل حساب های جداگانه ای با رمزهای عبور جداگانه هستند. این می تواند گیج کننده باشد زیرا نام کاربری هر دو حساب یکسان است (به عنوان مثال youremail@gmail.com)، اما حساب ها کاملاً جدا هستند. تنها استثنا این است که هنگام ایجاد Apple ID خود، یک آدرس ایمیل iCloud جدید ایجاد کنید (به پایان می رسد @ icloud.com).

حسابها را با گذرواژههای جداگانه جدا کنید

فقط باید صریح بگوییم حتی اگر رمز عبور ایمیل خود را می دانید، رمزعبور Apple ID شما ممکن است کاملاً متفاوت باشد. آنها می توانند یکسان باشند، اما درصورتی که هنگام ایجاد هر دو حساب آنها را به این روش تنظیم کنید.

مطمئن شوید که به حساب ایمیل پیوند داده شده با Apple ID خود دسترسی دارید

اپل بعنوان بخشی از مراحل راه اندازی، یک ایمیل تأیید به آدرس ایمیل جدید Apple ID ارسال می کند. اگر به آن حساب ایمیل دسترسی ندارید، نمی توانید آدرس را با Apple تأیید کنید و نمی توانید از آن Apple ID استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد Apple ID برای mary@gmail.com هستید، مطمئن شوید که می توانید قبل از شروع به کار خود در وب سایت Gmail به mary@gmail.com وارد شوید. به یاد داشته باشید، حتی اگر نام کاربری آنها یکسان باشد (آدرس ایمیل)، حساب ها کاملاً جدا هستند و ممکن است رمزهای عبور جداگانه داشته باشند.

اگر آدرس ایمیل شما قبلاً Apple ID باشد یا در دسترس نباشد، چه کاری باید انجام دهید

Apple ID باید در دسترس باشد اگر Apple ID جدیدی را ایجاد می کنید و می بینید “Email Address Is Always an Apple ID” یا اینکه در دسترس نیست، Apple ID از قبل وجود دارد، حتی اگر ایجاد آن را به خاطر ندارید. اگر شناسه Apple با استفاده از آن آدرس ایمیل در گذشته ایجاد شده باشد، نمی توانید Apple ID جدید ایجاد کنید. قانون یک Apple ID برای هر آدرس ایمیل است.

بخوانید  تعمیر LCD لپ تاپ

برای درک آسان این مقاله، ما از این آدرس های ایمیل به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد:

  • myCurrentAppleID@apple.com – شناسه اپل که اکنون از آن استفاده می کنید
  • emailIWantToChangeItTo@apple.com – آدرس ایمیلی که می خواهید Apple ID خود را به آن تغییر دهید. حتی اگر شما ممکن است ایجاد این شناسه را به یاد نداشته باشید، این موجود است.
  • emailIDon’tCareAbout@apple.com – ما اپل آیدی را در emailIWantToChangeItTo@apple.com به این یکی تغییر می دهیم تا از این راه دور شویم. اگر ایمیل دیگری ندارید و می توانید آن را تغییر دهید، می توانید در com آدرس رایانامه رایگان ایجاد کنید.

نحوه تغییر آدرس ایمیل Apple ID که از قبل استفاده می شود

  1. وارد حساب emailIWantToChangeItTo@apple.com در صفحه “Apple ID” وب سایت Apple شوید.
  2. آدرس ایمیل Apple ID را تغییر دهید آدرس ایمیل Apple ID را از emailIWantToChangeItTo@apple.com به emailIDon’tCareAbout@apple.com تغییر دهید. ما در حال جابجایی آن برای جلب فضای Apple ID فعلی شما هستیم.
  3. از سیستم apple.com خارج شوید.

  1. در صندوق ورودی emailIDon’tCareAbout@apple.com ایمیل تأیید از طرف Apple را بررسی کنید و مراحل تأیید را طی کنید. نمی توانید myCurrentAppleID@apple.com خود را به emailIWantToChangeItTo@apple.com تغییر دهید تا زمانی که emailIWantToChangeItTo@apple.com را به emailIDon’tCareAbout@apple.com تغییر دهید و برای تکمیل تغییر آن را تأیید کنید.
  2. ایمیل تأیید Apple ID وارد حساب myCurrentAppleID@apple.com در apple.com شوید.
  3. آدرس ایمیل Apple ID را به emailIWantToChangeItTo@apple.com تغییر دهید.

مشکلات رمز عبور

اگر به یاد ندارید که یک Apple ID را برای emailIWantToChangeItTo@apple.com ایجاد کنید، احتمال زیادی وجود دارد که رمز عبور را نیز به خاطر بسپارید. در این صورت، به صفحه Apple ID Apple برگردید و روی بازنشانی گذرواژه خود کلیک کنید. اگر آدرس رایانامه ای که می خواهید تغییر دهید از قبل استفاده شده است، برای تکمیل این فرآیند به رمزهای ورود هم برای Apple ID فعلی خود و هم برای Apple ID مربوط به آدرس ایمیلی که آن را به آن تغییر می دهید نیاز دارید.

روش پیچیده غیر ضروری Apple برای تغییر Apple ID شما

مقاله پشتیبانی اپل یک روش وقت گیر ناکارآمد را پیشنهاد می کند که برای محافظت در برابر دیدن پنجره های هشدار دهنده ای که از شما می خواهند Apple ID خود را پس از تغییر آن به آدرس ایمیل جدید به روز کنید، محافظت می کند. اما این هشدارها زندگی شما را آسان می کند!

بخوانید  تعمیر صدای تلویزیون مارشال

مقاله اپل پیشنهاد می کند قبل از شروع، از همه خدماتی که از Apple ID شما استفاده می کنند (iTunes، App Store، iMessage و غیره) در iPhone، iPad، Mac و سایر دستگاهها خارج شوید. ما به شما توصیه می کنیم بعد از تغییر شناسه Apple Apple به آدرس ایمیل جدید، شناسه Apple را در آن تغییر دهید وقتی iPhone، iPad یا Mac از شما بخواهد، اطلاعات به روز شده را وارد خواهید کرد. خروج از هر سرویسی که ابتدا از Apple ID شما استفاده می کند آسان تر از جستجوی تنظیمات در همه دستگاه های شما است.

نحوه تغییر آدرس ایمیل Apple ID خود

  • Apple ID خود را مدیریت کنید به apple.com بروید، روی Manage Apple ID خود کلیک کنید و با Apple ID وارد سیستم شوید.
  • روی ویرایش در سمت راست آدرس ایمیل خود در زیر بخشی به نام Apple ID و Primary Email Address کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل جدید Apple ID خود را وارد کنید.
  • ذخیره را کلیک کنید.
  • صندوق ورودی خود را برای یافتن ایمیلی با عنوان “تأیید Apple ID خود” بررسی کنید. از Apple استفاده کنید و اکنون تأیید را کلیک کنید>.
  • برای تکمیل مراحل، در وب سایت Apple وارد شوید.

آدرس ایمیل Apple ID: تغییر کرده است.

شما با موفقیت آدرس ایمیل Apple ID خود را تغییر داده اید و در نهایت می توانید از iPhone، iPad و Mac خود با آدرس ایمیل مورد نظر خود استفاده کنید. همانطور که کشف کرده اید، تغییر Apple ID به آدرس ایمیل جدید بسیار دشوار است – از نظر ظاهری، روند کار به طرز حیرت انگیزی پیچیده است. امیدوارم که این پیشرفت به شما کمک کند تا روند کار برای شما روشن شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *