اردیبهشت 5, 1403 8:44 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خدمات اسنوا در نمایندگی ایران سرویس
خدمات اسنوا در نمایندگی ایران سرویس

یکی از برندهای ایرانی که با ارائه کیفیت مطلوب به مصرف کننده های خودش توانست جذب مصرف کننده بکند، برند ایرانی اسنوا است. اسنوا مخفف ارکان ساختار نوین ایران است و در زمینه تولید و رشد، پیشرفت چشم گیری داشته و توانست در خانه های ما، نقش مهمی را ایفا کند و بازار فروش را برای خود در ایران بدست بیاورد.

به همین منظور، نمایندگی اسنوا در سرتاسر کشور ایجاد شد تا بتواند که درخواست مشتریان خود را به خوبی بدهد.

در نمایندگی اسنوا، شما در تمام زمینه ها یعنی لوازم خانگی، صوتی- تصویری و مواردی از این قبیل آرامش خاطر دارید که با خرید یک مارک خوب، هم خودتان را از خرابی قطعات خریداری شده بیمه کرده اید و هم از تولید کنندگان ایرانی حمایت کرده اید.

خدمات نمایندگی اسنوا

مرکز خدمات ایران سرویس، یکی از نمایدنگی های معبر و قابل اعتماد شرکت اسنوا می باشد که با داشتن کادری مجرب و ماهر، در تعمیر و تعویض قطعات با دستگاه های پیشرفته، مهارت بسیاری دارند و پس از تعمیر، به شما ضمانت نامه یک ساله ارائه می شود.

برخی از خدمات پس از فروش نمایندگی اسنوا عبارت است از:

تعمیرات لوازم خانگی

شما با در دست داشتن ضمانت نامه خود که در هنگام خرید تحویل می گیرید، می توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی های اسنوا برخوردار شوید و برای رفع تعمیر وسیله خود، مبلغی را پرداخت نکنید.

بخوانید  نمایندگی توشیبا در ایران سرویس

تعمیرات لوازم صوتی- تصویری

اسنوا، برندی ست که در چند سال اخیر توانسته پیشرفت چشمگیری در بخش تکنولوژی مخصوصا در تلویزیون ها، یخچال ها، لباس شویی و… انجام دهد و همین موضوع هم نیاز به ضمانت و تعمیر آنها بود که این شرکت ایرانی، به خوبی توانست پاسخ گوی مشکلات مشتریان خود باشد و آن ها را رفع کند.

نمایندگی های اسنوا

شرکت بزرگ اسنوا، با افزایش تعداد کارخانه های خود در سرتاسر ایران و ارائه خدمات پس از فروش، توانسته مشکلات وارده به مشتریانش را به خوبی پاسخ گو باشد.

دلایل انتخاب مرکز خدماتی ایران سرویس

  1. تعمیر سریع با کمترین قیمت
  2. استفاده از قطعات اورجینال و اصل
  3. تعمیر با دستگاه های پیشرفته
  4. هزینه ایاب و ذهاب رایگان
  5. پس از تعمیر، ضمانت نامه 6 ماهه به شما داده می شود
  6. به کارگیری نیروی متخصص و ماهر

هزینه تعمیر در نمایندگی اسنوا

بسته به شرایط خرابی و قطعه الکترونیکی، این قیمت متغییر است اما ما خبر خوبی برای شما داریم.

مرکز خدمات ایران سرویس برای راحتی کاربران خود، با ارائه کمترین قیمت تعمیر لوازم الکترونیکی در کنار به کارگیری بهترین قطعات در عین حال اورجینال آنها، این مشکل را حل می کند.

شما می توانید از خدمات مرکز ایران سرویس استفاده کنید و نمایندگی های اسنوای این مرکز، با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب، خیال شما را به طور کامل از رفع ایراد راحت کنند.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ آبخورده

مقالات مرتبط:

مشکلات تصویر تلویزیون اسنوا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *