اردیبهشت 1, 1403 2:37 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خرابی صفحه کلید لپ تاپ msi
خرابی صفحه کلید لپ تاپ msi

خرابی های در صفحه کلید یا صفحه نمایش لپ تاپ msi

از رایجترین مشکلات خرابی در صفحه کلید و صفحه نمایش لپ تاپ msi می باشد. این خرابی ها به راحتی می تواند در کار روز مره شما اختلال ایجاد کند پس مطمئنن هرچه زودتر باید این خرابی ها را برطرف نمایید.

  1. صفحه کلید بد

علائم: کلیدهای گم شده یا شل

راه حل: صفحه کلید را جایگزین کنید

صفحه کلیدها بیشترین سوء استفاده را روی هر لپ تاپ، چه از طریق تایپ کردن، چه از طریق ریختن قهوه، دریافت می کنند. در نتیجه، اغلب کلیدها ممکن است از جا کنده شده یا فرسوده شوند. خوشبختانه سازندگان لپ تاپ راهنمای آنلاین سریع برای جایگزینی صفحه کلید در صفحات پشتیبانی خود ارائه می دهند. به سادگی (جایگزینی صفحه کلید) را در نوار جستجو تایپ کنید یا پایگاه دانش سازنده را بررسی کنید.

به عنوان مثال، پایگاه داده سند (Ask Iris) لپ تاپ msi راهنماهای جایگزین سخت افزار را ارائه می دهد. برای برداشتن صفحه کلید قدیمی، معمولاً باید چند پیچ ​​را از قسمت پایین لپ تاپ بردارید و صفحه کلید را با یک دکمه یا مکانیزم ضربه محکم و ناگهانی باز کنید، که آن را به قاب محکم می کند. صفحه کلیدهای جایگزین معمولاً تحت ضمانت هستند یا می توان آنها را نسبتاً ارزان خرید. به عنوان مثال، لپ تاپ msi آنها را با قیمت 400 تا 600 به فروش می رساند. این شرکت همچنین محافظ صفحه کلید پلاستیکی را با قیمت 200 تا 400 در وب سایت خود ارائه می دهد.

  1. پیکسل های گیر کرده

علائم: نقاط سبز یا قرمز روی صفحه نوت بوک شما

راه حل: پیکسل های مرده را ماساژ دهید

پیکسل های ناسازگار یا گیر کرده می توانند برای LCD های لپ تاپ که کاربردی ندارند مزاحم باشند. پیکسل ها معمولاً سبز یا قرمز باقی می مانند بدون اینکه به درستی با سایر پیکسل های صفحه نمایش روشن شوند. متأسفانه، تولید کنندگان فقط یک یا دو پیکسل گیر را جایگزین LCD نمی کنند. در واقع، برخی از آنها به 10 تا 18 پیکسل مرده قبل از اقدام نیاز دارند.

بخوانید  دلایل راه اندازی مجدد لپ تاپ دل

هر چند راه حلی وجود دارد. یک ماده نرم مانند پارچه نمدی بردارید و به آرامی با حرکت دایره ای دور پیکسل گیر کرده بمالید. با انجام این ترفند معمولاً پیکسل به درستی روشن می شود. هنگامی که مکان و فشار مناسب برای روشن کردن پیکسل را پیدا کردید، انگشت خود را تا دو دقیقه در آنجا نگه دارید و voila، دیگر پیکسلی گیر نمی کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *