فروردین 10, 1403 8:13 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

خروجی HDMI در Asus

با خروجی HDMI در Asus چه می توان کرد؟

خروجی دستگاه رابط چند رسانه ای با وضوح بالا در رایانه لوحی، نوت بوک یا لپ تاپ ایسوس به شما امکان می دهد رایانه را به هر تلویزیون، دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال یا دستگاه دیگری که دارای درگاه HDMI است متصل کنید. یک کابل HDMI به جای جدا کردن دو سیگنال، سیگنال های صوتی و تصویری را در یک کابل واحد منتقل می کند. رایانه Asus شما دارای یک خروجی مینی HDMI در کنار یا پشت دستگاه است.

مینی HDMI

خروجی HDMI در رایانه ایسوس شما یک کانکتور مینی HDMI نوع C است که ویدئو با کیفیت بالا و صدای چند کاناله را از برنامه های رایانه شما به دستگاه دیگری که دارای درگاه HDMI است ارائه می دهد. کانکتور HDMI قابل جابجایی نیست و نمی توانید نوع دیگری از کابل را به کانکتور وصل کنید.

دستگاه ها

تلویزیون های با وضوح بالا، دستگاه های ضبط ویدئو دیجیتال و گیرنده های صوتی/تصویری حاوی یک یا چند پورت HDMI هستند. پورت ها به عنوان نوع A شناخته می شوند و دارای یک کانکتور بزرگتر از کانکتور مینی HDMI هستند. برای اتصال رایانه ایسوس خود به دستگاهی که دارای کانکتور نوع A است، یک کابل HDMI Type C به HDMI Type A بخرید، که در فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه های خانگی و خرده فروشی موجود است.

بخوانید  َآشنایی با مشکلات رایج گوشی آیفون 12

برقراری ارتباط

اتصال HDMI Type C به HDMI نوع A کابل mini-HDMI را به خروجی HDMI Asus خود وصل کنید. اتصال کابل فقط از یک جهت انجام می شود. کانکتور دیگر کابل را به پورت HDMI در جلو، کناری یا پشت تلویزیون HDTV، گیرنده DVR، A/V یا سایر دستگاه های دارای درگاه HDMI وصل کنید. مجدداً، اتصال HDMI فقط از یک جهت انجام می شود.

فعال کردن

از کنترل از راه دور دستگاه HDMI یا کنترل های پنل جلویی برای دسترسی به ابزار (Menu) استفاده کنید و (HDMI) را از منوی (Line) یا کلمات مشابه انتخاب کنید. هنگامی که رایانه را به دستگاه HDMI متصل می کنید، تبلت های ایسوس به طور خودکار صدا و تصویر را منتقل می کنند. نت بوک ها و لپ تاپ های ایسوس نیاز دارند که کلید عملکرد را در صفحه کلید رایانه حاوی دو نمایشگر فشار دهید تا پورت HDMI فعال شود.

برای توصیه های مربوط به استفاده از دو مانیتور و دستگاه های HDMI، از دفترچه راهنمای مالک Asus خود مشورت کنید. هر آنچه را که صفحه نمایش ایسوس شما پخش می کند یا از طریق بلندگوهای آن در تلویزیون یا دستگاه دیگری که رایانه خود را به آن متصل کرده اید پخش می کند، خواهید دید یا خواهید شنید. اگر ویدئو نمی بینید یا صدا نمی شنوید، اتصالات خود و تنظیم HDMI را در دستگاه و رایانه Asus خود بررسی کنید.

بخوانید  حفظ کپی های الکترواستاتیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *