اردیبهشت 7, 1403 2:36 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل خرابی باتری UPS
دلایل خرابی باتری UPS

دلایل خرابی باتری UPS چیست؟

UPS Systems plc می تواند باتری های یو پی اس و همچنین آزمایش امپدانس و سایر انواع تعمیر و نگهداری یو پی اس را ارائه دهد.  بدون سرویس منظم، یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) شما ممکن است خراب شود و شما را در خطر از دست دادن اطلاعات حیاتی قرار دهد. بزرگترین دلیل این امر خرابی باتری UPS است. در زیر، به بررسی خرابی باتری یو پی اس می پردازیم. اگر سوالی دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

خرابی باتری دما

شایع ترین دلیل خرابی باتری یو پی اس، تغییرات نادرست دما یا دما است. اگر دمای باتری سرب اسید بین 22-25 ºC حفظ شود، عملکرد مطلوب و متوسط ​​عمر اعلام شده توسط سازنده بدست می آید.

اگر درجه حرارت به زیر 22 درجه سانتی گراد برسد، باتری ها عملکرد ضعیف تری خواهند داشت یا آسیب می بینند. دمای بالای 25 درجه سانتی گراد باعث افزایش ظرفیت باتری اما کاهش عمر باتری می شود. به عنوان یک راهنما، هر 8 درجه افزایش دما، عمر باتری را به نصف کاهش می دهد. بنابراین، اگر باتری ها در دمای 35 درجه سانتی گراد کار کنند، تنها در معرض خطر دوام 5 تا 10 سال عمر مورد انتظار خود هستند.

بخوانید  نحوه رفع عدم کارکرد وای فای گوشی نوکیا

UPS-Battery-Battery خالی برای همیشه دوام نمی آورد

 حتی اگر تمام دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید، باتری های UPS برای همیشه دوام نمی آورند. با گذشت زمان، باتری های UPS قدرت خود را از دست داده و در نهایت نیاز به تعویض خواهند داشت.

چرخه تخلیه باتری یو پی اس

یک عامل مهم در کاهش عمر باتری، تعداد چرخه های تخلیه و شارژ مجدد باتری است. میزان انرژی که یک باتری در هنگام تخلیه ارائه می دهد بر کاهش عمر باتری تأثیر مستقیم دارد. دلیل اصلی این امر خراب شدن مخاطبین باتری است. تخلیه مداوم باتری ها باعث می شود زودتر از موعد به عمر خود برسند. فعالیت کوتاه مدت یو پی اس به دلیل جبران تورم و افتادگی باید به عنوان چرخه تخلیه باتری در نظر گرفته شود.

خلاصه

اگر از باتری های UPS خود مراقبت نکنید، احتمال خرابی آنها بیشتر است. نگهداری منظم و تعویض نهایی ضروری است. یک بررسی سلامت تعمیر و نگهداری UPS از سیستم های یو پی اس تصویری واضح از وضعیت باتری شما ارائه می دهد تا به شما آرامش دهد و از خرابی باتری یو پی اس جلوگیری کند.

طیف وسیعی از منابع برق اضطراری از جمله منابع UPS Riello و Uaton Eaton و همچنین بسته های باتری یو پی اس طراحی شده است که همراه آنها طراحی شده است. همچنین دیزل ژنراتورهای مختلفی از جمله ژنراتور 60kva، ژنراتور 80kva و ژنراتور 100kva را از طیف وسیعی از تولیدکنندگان از جمله ژنراتور AKSA و ژنراتور Pramac ارائه می دهد.

بخوانید  8 دلیل خاموش شدن تصادفی لپ تاپ ایسر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *