اردیبهشت 5, 1403 2:12 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلیل روشن نشدن Asus Transformer
دلیل روشن نشدن Asus Transformer

چرا Asus Transformer روشن نمی شود

اگر آداپتور برق شما خراب است، تبلت همچنان باتری را خالی می کند، اما باتری شارژ نمی شود. اگر باتری شما به طور کامل تخلیه شود، راهی برای شارژ دستگاه وجود ندارد. بهترین راه برای بررسی اینکه آیا آداپتور برق شما خراب است این است که یک آداپتور T100 دیگر وام بگیرید یا یک آداپتور برق با رتبه مشابه پیدا کنید تا دستگاه خود را با دستگاه جدید شارژ کنید. اگر باتری تبلت با آداپتور جدید شارژ می شود، آداپتور اصلی شما معیوب است و باید تعویض شود.

نوع اشتباه آداپتور برق

T100 فقط با استفاده از PSU اصلی (یا PSU مشابه) و یک کابل میکرو USB درست شارژ می شود. با کابل (فقط شارژ) کار نمی کند. اگر آداپتور برق اصلی خود را گم کرده اید، باید نوع صحیح آن را جایگزین کنید.

باتری خراب

اگر باتری تبلت شما خراب است، تبلت فقط زمانی کار می کند که آداپتور برق به دیوار وصل شود. اگر آداپتور برق وصل نشده باشد، دستگاه به سرعت خاموش می شود و روشن نمی شود.

باتری باید تعویض شود. برای اطلاع از نحوه تعویض باتری این دستگاه، به پیوند زیر مراجعه کنید. تعویض باتری ایسوس ترانسفورماتور T100. من یک شارژر USB 1A 5V پیدا کردم که خوب کار می کند، با یک کابل USB خاص.

بخوانید  بررسی تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

صفحه نمایش خراب است

برای بررسی اینکه صفحه نمایش شما خراب است، آداپتور برق را به دیوار وصل کنید و تبلت را به آن وصل کنید. در کنار دکمه روشن / خاموش دستگاه، یک LED باید روشن شود، به این معنی که دستگاه نیرو دریافت می کند. اگر صفحه نمایش دستگاه هنوز چیزی نشان نمی دهد، ممکن است عملکرد صفحه نمایش اشتباه باشد. ممکن است به تعویض صفحه نیاز باشد.

به عنوان احتیاط، خرابی صفحه ممکن است ناشی از مشکلات سخت افزاری پیچیده تری در داخل دستگاه باشد. بدانید که تعویض صفحه لزوماً مشکل نمایش صفحه را برطرف نمی کند.

تنظیمات باتری

ویندوز تنظیمات قدرت قابل تنظیم را در نرم افزار ادغام کرد. برای دسترسی به این تنظیمات، روی نماد باتری در سمت راست نوار وظیفه کلیک کنید. سپس روی پیوند (گزینه های قدرت بیشتر) کلیک کنید. در پنجره جدید، گزینه ای در سمت چپ به نام (ایجاد یک طرح قدرت) وجود دارد. در صفحه بعدی، روی بعدی کلیک کنید. اکنون می توانید گزینه های روشنایی صفحه و مدت زمان روشن ماندن نمایشگر رایانه را تنظیم کنید. اگر هر دوی این موارد را کاهش دهید، انرژی را ذخیره می کند.

باتری خراب

اگر باتری تبلت شما خراب است، تبلت فقط زمانی کار می کند که آداپتور برق به دیوار وصل شود. اگر آداپتور برق وصل نشده باشد، دستگاه به سرعت خاموش می شود و روشن نمی شود. باتری باید تعویض شود. برای اطلاع از نحوه تعویض باتری این دستگاه، به پیوند زیر مراجعه کنید.

بخوانید  خدمات اسنوا در نمایندگی ایران سرویس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *