اردیبهشت 5, 1403 2:24 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 ذخیره شماره در سانترال
ذخیره شماره در سانترال

آموزش ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک

برای ذخیره شماره تلفن پاناسونیک kx-t7665 می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. برای شروع، ابتدا کلید Program را فشار دهید. پس از این کار، کلید DSS مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را فشار دهید. سپس عدد ۲ را وارد کنید. پس از ورود عدد ،۲ شماره تلفن مورد نظر خود را وارد کنید. برای مثال چنانچه شما می‌خواهید یک خط شهری را در این DSS ذخیره کنید، شماره ۸۸۹۴۱۰۰۰ را وارد کنید و در ادامه کلید Store  و یا Auto Answer را فشار دهید.

پس از این کار، جهت اتمام کار ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک، کلید Program را فشار دهید. با طی این مراحل، کار ذخیره کردن شماره به اتمام رسیده و این کار با موفقیت انجام شده است. از این پس شما می‌توانید از طریق کلید مورد نظر خود، شماره ای را که ذخیره کرده‌اید، به محض فشردن آن، بگیرید و تماس مورد نظر را برقرار کنید.

ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک

پیش از پرداختن به روش ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک بد نیست نگاهی به این مدل از تلفن پاناسونیک و ویژگی‌های کلی آن داشته باشیم. تلفن kx-t7665، تلفنی از سری تلفن‌های دیجیتال تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک است. این تلفن امکان اتصال به دستگاه سانترال سری پرظرفیت نظیر سانترال KX-TDA200 را دارد. برخلاف آنچه که عموم کاربران تصویر می‌کنند، این مدل از تلفن پاناسونیک، امکان اتصال به سانترال‌های کم ظرفیتی نظیر سانترال KX-TES824 را ندارد.

بخوانید  5 ناحیه UPS که باید به آنها توجه کرد

بنابراین اگر این ویژگی، یعنی امکان اتصال به سانترال کم ظرفیت- برای شما مهم است، باید از خرید این دستگاه صرف‌نظر کنید. از انجا که امکانات موجود در این دستگاه، جزو ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین امکانات تلفن هستند، بنابراین می‌توان آن را جزو تلفن‌های اپراتور و یا کارشناسی پاناسونیک درنظر گرفت. در بخش‌های آتی روش ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک تماس بگیرید.

مزایای تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک

خوشبختانه در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک، تمامی کلیدها در بهترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و گوشی تلفن نیز بسیار سبک و خوش دست است. این موضوع سبب شده تا امکان مکالمه طولانی، بدون خستگی برای کاربر مهیا شود. هزینه خرید این تلفن سانترال بسیار مقرون به صرفه است و یکی از بزرگترین امتیازات مثبتی که دارد این است که تمامی اطلاعات را بر مبنا دیجیتال و صفر و یک ارسال و دریافت می کند. اما در ارتباط با شیوه ذخیره کردن اطلاعات و ذخیره کردن شماره در تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک، توصیه می‌شود به تصویر درج شده در بخش زیر توجه نمایید.

همانگونه که در این تصویر نشان داده شده است، تلفن سانترال kx-t7665 پاناسونیک دارای صفحه نمایشگر کوچکی است که حداکثر می‌تواند 16 کاراکتر را بروی یک خط نمایش دهد. در این تلفن ۸ کلید DSS قرار گرفته است تا کاربر بتواند از طریق آنها شماره‌های موردنظر خود را (۸ شماره تلفن) ذخیره کند.

بخوانید  معرفی 10 مشکل رایج تعمیر مایکروویو

این شماره‌ها می‌توانند شماره موبایل، شماره خط شهری و یا حتی یکی از خطوط شهری موجود در سانترال باشد. پس از ذخیره کردن این شماره‌‌ها، کاربر تلفن خواهد توانست با فشردن یک دکمه، به راحتی خط شهری را آزاد کند و شماره مورد نظر خود را بگیرد. بد نیست بدانید که در صورت دریافت تماس، این خط شروع به چشمک زدن خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *