فروردین 31, 1403 8:51 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راهنمای خرید پرینتر مناسب
راهنمای خرید پرینتر مناسب

راهنمای خرید پرینتر مناسب

برای انتخاب یک چاپگر خوب بایستی ابتدا ببینیم از چاپگر تا چه تعداد و با چه کیفیت می خواهیم عملیات چاپ را انجام دهیم بدین منظور انواع مختلفی از چاپگرها در بازار موجود است.

  • اول: چاپگر لیزری
  • دوم: چاپگر ضربه ای
  • سوم:چاپگر حروفی
  • چهارم: چاپگرجوهر افشان
  • پنجم: چاپگرحرارتی وانواع مختلف چاپگر که در بازار موجود است

راهنمای خرید پرینتر مناسب در تهران

جهت استفاده خانگی و چاپ با تعداد متوسط پیشنهاد میشود از چاپگر لیزری استفاده کنید. از ویژگیهای یک چاپگر خوب سرعت چاپ-دقت در چاپ-کیفیت چاپ وقیمت چاپ میباشد. کیفیت چاپ بستگی به المانهای زیادی دارد از جمله کیفیت کارتریج پرینتر که قطعات ان اورجینال باشد . به عبارتی کیفیت پودر ودرام ومگنت میتواند در کیفیت چاپ تاثیر به سزایی داشته باشد. خراب بودن درام ومگنت میتواند کیفبت چاپ را بصورت رده رده یا کمرنگ وبی کیفیت کند.بنابراین کیفیت خوب پودر نمیتواند به تنهایی در چاپ وکپی تاثیر گذار باشد. روش عملیات چاپ در چاپگرها توسط درایوری که دردرون چاپگر قرار دا به زبان قابل فهم برای چاپگر ترجمه میکند ونرم افزاری که دردرون دایور برنامه وجود دارد عملیات چاپ را فرماندهی میکند به عبارتی ابتدا نرم افزار را در کامپیوتر نصب میکنیم این نرم افزار به وسیله کابل که به پرینتر متصل میشود چاپگر را به کامپیوتر معرفی میکند پس از نوشتن اطلاعات در محیط مربوطه عملیات پرینت را به هر تعداد که خواستیم انتخاب میکنیم وسپس نوع ومدل پرینتر را در برنامه تعریف میکنیم ودر نهایت عملیات چاپ را انجام میدهیم.

بخوانید  تعویض دکمه پاور

انواع پرینتر

کیفیت چاپ در پرینترهای جوهر افشلن از پرینترهای لیزری خیلی بهتر است اما هزینه وقیمت چاپ در پرینترهای جوهر افشان بالاتر از پرینترهای لیزری میباشد. نوع دیگری از چاپگرهاچاپگرهای حرارتی هستند که از جنس خاصی از کاغذ جهت چاپ بایستی از آن استفاده کرد. برروی این مدل از چاپگرها سوزنهایی وجود دارد که بر اثر گرم شدن باعث ایجاد تغییرات خاص برروی کاغذ میشود بنابراین زمینه چاپ این مدل از چاپگرها با توجه به جنس کاغذ متفاوت میباشد . نگهداری این جنس از کاغذها به مدت طولانی امکان پذیر نمیباشد زیرا گرمای محیط و عوامل خارجی روی رنگ کاغذ تاثیر میگذارد. نوع دیگری از چاپگرها که بصورت برجسته حروف وکلمات را چاپ میکندراچاپگر حروفی با آفتابگردان نامیده میشود ابتدا کلمه یا حرف مورد نظر جلو هد دستگاه چاپکر نمایان میشودوبا تایپ هر حرف بصورت ضربه به روی کاغذ درج میشود این مدل از چاپگرها شبیه به دستگاههای ماشین نویسی میباشد.

 

نوع دیگری از چاپگرها سوزنی میباشد روش کار آن بدین صورت است که سوزن اینچاپگر به صورت ضربه به نوار رنگی برخورد کرده وسپس پس از تماس با کاغذ حرف یا علامت برروی کاغذ قزار میگبرد این مدل از چاپگرها دارای سرو صدای زیادی دارد وسزعت چاپ آنها به طور متوسط بین 300 الی 400 کاراکتر در ثانیه میباشد.اخیراً چاپگرهایی  وارد بازار شده که علاوه بر شبکه بودن آن بصورت وایرلس عملیات چاپ را انجام میدهد.

بخوانید  پشتیبان مشتری اچ پی

انواع مختلفی از برندهای چاپگر در بازار وجود داردب طور مثال پرینترهای HP,CANON.SAMSUNG. غیره وجود دارد مرکز تعمبرات سخت افزاری شرکت قادر است تمامی برندها را بصورت تخصصی وصددرصد اصولی با استفاده از متخصصان با تجربه خود با گارانتی طلایی تعمیر ودر اختیار هموطنان عزیز قرار دهد بنابراین خرید پرینتر و طریقه شارژ وتعمیر تخصصی انواع پرینتر و همچنین فروش ماشین آلات اداری  در حیطه کاری شرکت قرار دارد وشرکت قادر استبا رضایت کامل به مشتریان عزیز خدمات دهی کند. ضمناً کلاسهای آموزشی ماشینهای اداری که شامل فاکس ، پرینتر، اسکنر، فتوکپی، ماشینهای سه و یا چند کاره به صورت خصوصی و آزاد در طول هفته و یا پایان هفته برگزارمیشود علاقه مندان میتوانند با شماره های 66030825 و66098417 و09190812729  نسبت به ثبت نام این دوره از کلاسها اقدام نمایند.

تمامی این کلاسها بصورت صددرصد تضمینی وبا کیفیت عالی به صورت تئوری وعملی برگزار میگردد. از جمله موارد توضیحاتی ماشین آلات اداری شامل شارژ کارتریج –تعویض درام – تعویض مگنت –تعویض استپ موتور وچرخ دنده های مربوطه –تعمیر برد ودرایور ماشین آلات اداری وبسیاری از موارد دیگر که بصورت کامل  وبصورت تئوری وعملی به دانشجویان عزیز انتقال داده میشود.

زمان دورههای آموزشی بین 14 تا 20 جلسه با توجه به یادگیری دانشجو ونوع ماشین آلاتی که انتخاب میکند متفاوت است ضمناً  دوره ماشین آلات اداری که شامل قسمتهای مکانیکی والکترونیکی است به صورت کامل توضیح داده میشود.

بخوانید  تعویض شیشه اسکن C310a پریمیوم HP

اصولا ً قسمت الکترونیکی به صورت پایه از ابتدا که شامل الکترونیک 1 میباشد وشامل شناخت قطعات وتست قطعات و… را بصورت مجزا آموزش داده میشود.

تعویض کاور پرینتر تعمیری HP 3000 j310a

تعمیرات سریع و معتبر پرینتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *