اردیبهشت 5, 1403 8:44 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راه اندازی مجدد PS5
راه اندازی مجدد PS5

چگونه می توان PS5 را در صورت هنگی و خاموش نشدن راه اندازی مجدد کرد

اگر PS5 شما هنگ کرده است، پاسخ نمی دهد و خاموش نمی شود، احتمالاً به این فکر می کنید: (Gadzooks، PS5 من هنگ کرده است، پاسخ نمی دهد و خاموش نمی شود، چه کاری می توانم انجام دهم؟) این سوال خوبی است و سوالی منطقی است که در این برهه سخت از زندگی خود بپرسید، همانطور که فنجان ارل گری خود را بر زمین می گذارید، روی صندلی پشتی خود می نشینید، سبیل خود را می چرخانید و می پرسید چرا ناگهان کاریکاتور شده اید.

خوشبختانه، ما در این مقاله می توانیم تمام کمک هایی را که نیاز دارید به شما ارائه دهیم تا PS5 خود را فریز کنید، آن را راه اندازی مجدد کنید و کشتن هر گونه دشمن را که می خواهید با آن روبرو شوید از سر بگیرید. قبل از آن ارل گری حتی سرد شده بود. در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

چه چیزی باعث ایجاد مشکل می شود؟

سونی در اینجا یک ابزار تشخیصی مفید ارائه می دهد که می تواند به شما در تشخیص علت این مشکل کمک کند. در این مورد، مهم است که مشخص شود که آیا کنسول شما به دلیل یک بازی خاص یا به طور کلی یخ می زند.

بخوانید  تعمیر تلویزیون منطقه 16

اگر این یک بازی خاص است، باید حذف و نصب مجدد بازی را در نظر بگیرید – یا متناوباً منتظر انتشار یک پچ خاص باشید. به عنوان مثال، اگر Outriders را بازی کرده اید، می دانید که حتی در PS5 نیز تصادفات می تواند بسیار مکرر رخ دهد.

اگر موضوع کلی تری است، ممکن است نیاز به بازسازی پایگاه داده PS5 داشته باشید. بعداً به آن می پردازیم اول کار های مهم. چگونه می توانید کنسول را مجدداً راه اندازی مجدد کرده و آن را از حالت هنگی خارج کنید؟

نحوه راه اندازی مجدد PS5

اولین کاری که باید انجام دهید این است که PS5 خود را خاموش کنید. برای انجام این کار، دکمه Power را در قسمت جلوی کنسول فشار داده و نگه دارید. شما باید آن را برای چند ثانیه نگه دارید تا یک بوق بشنوید. این باعث می شود که کنسول خاموش شود و هرگونه داده ذخیره نشده را از دست خواهید داد. بهتر است کنسول خود را دوباره کار کنید، درست است؟

برای راه اندازی مجدد PS5 خود، کافی است دوباره دکمه پاور را فشار دهید تا به طور عادی راه اندازی شود. اگر مسدود شدن یک مشکل یکبار مصرف بود، شاید این تنها کاری باشد که باید انجام دهید. اما اگر به نظر می رسد که به طور منظم اتفاق می افتد چه؟ اینجاست که بازسازی پایگاه داده وارد عمل می شود.

بخوانید  اتصال گوشی به تلویزیون

پایگاه داده خود را بازسازی کنید

خود سونی پیشنهاد می کند که بازسازی پایگاه داده می تواند انجماد را برطرف کند. مراحلی که باید انجام دهید عبارتند از:

  • دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا سیستم PS5 دوبار بوق بزند تا سیستم خاموش شود. نشانگر قدرت قبل از خاموش شدن چند لحظه چشمک می زند.
  • دکمه روشن / خاموش را حداقل هفت ثانیه فشار داده و نگه دارید، و تنها پس از شنیدن صدای بوق دوم، آن را رها کنید.
  • یک کنترلر بی سیم DualSense را از طریق کابل USB متصل کرده و دکمه [PS] را روی کنترلر فشار دهید.
  • سیستم شما اکنون باید در حالت Safe Mode باشد.
  • هنگامی که در حالت ایمن هستید، لطفاً گزینه 5 را انتخاب کنید: (بازسازی پایگاه داده).

توجه: بازسازی پایگاه داده درایو را اسکن کرده و یک پایگاه داده جدید از همه محتویات ایجاد می کند. بسته به نوع و تعداد موارد داده، ممکن است این عملیات زمان زیادی طول بکشد.

اگر این مشکل انجماد را برطرف نکرد، به دنبال این هستید که به طور بالقوه باید نرم افزار سیستم را مجدداً نصب کنید، که باعث پاک شدن هارد دیسک می شود. بنابراین مطمئن شوید که از هر داده ای که مایل به حفظ آن هستید پشتیبان گیری می کنید. در اینجا راهنمای مفصل تری در این مورد وجود دارد. اما به امید خدا، نیازی نیست که تا آنجا پیش بروید.

بخوانید  قابلیت اضافه شدن بلوتوث با jvc

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *