فروردین 31, 1403 12:27 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روشن نشدن لپ تاپ لنوو
روشن نشدن لپ تاپ لنوو

چرا لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود؟

Lenovo یک شرکت مشهور برای طیف گسترده ای از محصولات خود در بازار است. مانند رایانه های رومیزی، نوت بوک ها، رایانه های لوحی، ابر رایانه ها، لوازم جانبی و غیره اخیراً موضوع (لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود) به عنوان موضوعی اغلب در گوگل جستجو می شود. طبق گفته کاربران، لپ تاپ Lenovo آنها قادر به بازگشت از حالت خواب نیست. برخی گزارش داده اند که در حالت خواب زمستانی باقی می ماند.

شدیدترین مرحله زمانی است که دیگر روشن نمی شود. نگرانی دیگر در مورد (لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود) این است که فقط می توانید عملیات خارجی را برای رفع آن انجام دهید. حتی BIOS آن غیرقابل دسترسی است، بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که آن را با استفاده از لوازم جانبی خارجی مانند باتری، آداپتور شارژ و غیره تعمیر کنیم. اما نیازی به نگرانی نیست، این یک مشکل قابل حل است. برای رفع مشکل (لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود) تا انتها با ما باشید.

لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود

در این حالت هنگامی که کاربر دکمه پاور را فشار می دهد هیچ کاری انجام نمی دهد. در برخی موارد، LED Power با صفحه سیاه 2 یا 3 بار چشمک می زند. کاربران Lenovo گزارش داده اند که نه صدای بوق و نه نور پس زمینه صفحه کلید وجود دارد. حتی هیچ دستورالعمل مرتبط با BIOS وجود ندارد.

دلایل مختلفی می تواند در پشت مشکل (لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود) مانند کیت RAM نصب شده و غیره وجود داشته باشد. برخی از عوامل اصلی در زیر برای مرجع شما ذکر شده است.

بخوانید  دلیل روشن نشدن Asus Transformer

باتری آسیب دیده یا بدون همکاری:

این احتمال وجود دارد که باتری شما قدرت خارجی کافی برای بیدار کردن سیستم شما را تامین نمی کند. این می تواند به دلیل عدم پاسخگویی باتری باشد. یا باتری خراب است یا با لپ تاپ Lenovo شما همکاری نمی کند.

پالس ولتاژ نامنظم:

آداپتور AC می تواند آسیب ببیند، که می تواند منبع تغذیه را تحت تأثیر قرار دهد. پالس ولتاژ نامناسب می تواند بر عملکرد کلی سیستم تأثیر بگذارد. شارژ آکورد آداپتورها را بررسی کنید.

عملکرد نادرست سیستم قبلی:

گاهی اوقات کاربران سیستم خود را بدون خاموش کردن مناسب خاموش می کنند. برخی از کاربران حتی نمی دانند که BIOS، Registry و غیره مناطق بسیار حساسی هستند که باید با آنها کار کرد. در صورتی که آسیبی به این موارد وارد شود، مطمئناً سیستم شما به نوعی یا به نحوی دیگر تحت تأثیر قرار می گیرد.

علائمی که لپ تاپ نشان می دهد

مسئله (لپ تاپ های Lenovo روشن نمی شوند) دارای طیف وسیعی از مشکلات مرتبط است. روش های رفع این موارد مشابه است. ما بیشتر مشکلات مرتبط را برای کمک به خوانندگان خود ذکر کرده ایم.

لپ تاپ Lenovo بدون چراغ روشن نمی شود:

در این حالت هنگامی که کاربر سعی می کند لپ تاپ Lenovo را روشن کند، LED روشنایی هیچ چراغ چشمک زنی ندارد. یعنی روشن نمی شود یکی از روشهای ما را برای رفع آن امتحان کنید.

بخوانید  8 دلیل خرابی لپ تاپ

چشمک زدن لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود:

در این حالت هنگامی که کاربر سعی می کند لپ تاپ Lenovo خود را روشن کند، دکمه LED روشن می شود یا چشمک می زند. اما با این وجود، سیستم روشن نمی شود. روش ما را امتحان کنید، یکی از این موارد برطرف می شود.

لپ تاپ Lenovo هیچ باتری قابل جابجایی را روشن نمی کند:

در این حالت، کاربر باتری غیر قابل جابجایی را در مدل Lenovo خود دارد. در این شرایط، تعمیر آن کمی عمیق می شود. همانطور که باید دستان خود را داخل لوازم جانبی لپ تاپ قرار دهید. در این شرایط، ما به شما توصیه می کنیم با یک متخصص مشورت کنید. اگر از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید، می توانید این کار را خودتان نیز انجام دهید.

لپ تاپ Lenovo باتری داخلی را روشن نمی کند: در این صورت این مشکل می تواند با باتری داخلی باشد. باز هم، برداشتن آن برای دست های جدید خطرناک است. می توانید با یک متخصص تماس بگیرید یا می توانید با دنبال کردن برخی از فیلم های YouTube یا دستورالعمل های آنلاین این کار را انجام دهید.

لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود صفحه سیاه:

در این حالت پس از ضربه زدن روی دکمه روشن / خاموش، صفحه به سادگی روی صفحه سیاه چسبیده است. هیچ پیام BIOS وجود ندارد، هیچ حرکتی روی صفحه وجود ندارد. این به نظر می رسد یخ زده است اما در واقعیت، سیستم پاسخ نمی دهد. روش ما را دنبال کنید، یکی از آنها مطمئناً آن را برطرف می کند.

بخوانید  از رومینگ تلفن همراه و داده در آیفون چه می دانید

چراغ برق لپ تاپ Lenovo چشمک می زند اما روشن نمی شود: این شبیه به قبل است، در اینجا چراغ LED روشن می شود اما هیچ علامتی روشن نمی شود. روشهای ما را برای رفع این مشکل در نظر بگیرید.

لپ تاپ Lenovo روشن نمی شود مگر اینکه به برق متصل باشد: در زیر این لپ تاپ Lenovo با باتری معمولی کار نمی کند. وقتی کاربر دکمه روشن / خاموش را فشار می دهد، روشن نمی شود. اما وقتی آن را با آداپتور AC لپ تاپ خود متصل می کنند، پس از فشار دادن دکمه روشن خاموش می شود. در این حالت، باتری شما قادر به تأمین برق کافی برای لپ تاپ Lenovo شما نیست. برای تعمیر باتری خود را تعویض کنید.

لپ تاپ Lenovo پس از به روز رسانی Bios روشن نمی شود: در این حالت پس از انجام به روز رسانی BIOS، لپ تاپ Lenovo خاموش می شود. هنگامی که کاربر سعی می کند با فشار دادن دکمه پاور آن را روشن کند، پاسخ نمی دهد. این می تواند یک مشکل مادربرد باشد که یک مشکل اصلی است. در اینجا شما باید از نزدیکترین مرکز خدمات خود برای رفع مشکل دیدن کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *