اردیبهشت 6, 1403 4:19 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روش باز کردن قفل تبلت بدون رمز عبور
روش باز کردن قفل تبلت بدون رمز عبور

اگر رمز عبور Lenovo را فراموش کرده اید چگونه قفل آن را باز کنید

حیف است که من در قرص Lenovo ThinkPad خود قفل می شوم درست زمانی که باید داده های مهم را از تبلت به رایانه شخصی خود منتقل کنم. و دلیل آن فقط به خاطر گذرواژه تبلت Lenovo است که فراموش شده است. بنابراین متأسفانه چنین است. اما آیا راهی وجود دارد که به من بگویید قفل تبلت Lenovo را به طور موثر و ایمن باز کنم؟

مطمئناً می توانید قفل تبلت Lenovo ThinkPad خود را پس از فراموش کردن رمز عبور باز کنید. اما شما آخرین تبلت Lenovo، از جمله Yoga، ThinkPad Yoga، ThinkPad 10 Business و IdeaPad Miix tablet و غیره را می شناسید که از قبل با Android یا Windows 8/8.1/10 نصب شده اند. بنابراین اگر مطمئن هستید که قفل تبلت قفل شده Lenovo خود را باز می کنید، باید با توجه به سیستم عامل آن، از روش مناسب پیروی کنید.

بخش 1: قفل تبلت Android Lenovo را با تنظیم مجدد کارخانه باز کنید

برای تبلت Lenovo که از قبل با سیستم Android نصب شده است، راه کلی بازکردن آن بازنشانی کارخانه تبلت Lenovo است. بنابراین، لازم است در ابتدا صادقانه به این فکر کنید که آیا از این تبلت نسخه پشتیبان تهیه کرده اید یا خیر. در غیر این صورت، پس از باز کردن قفل تبلت اندرویدی Lenovo، هنوز نمی توانید اطلاعات مهم ذخیره شده در این تبلت را دریافت کنید.

بخوانید  رفع خطای Line in Use تلفن

باز کردن قفل تبلت lenovo با تنظیم مجدد کارخانه

3 مرحله برای تنظیم مجدد کارخانه و باز کردن قفل تبلت قفل شده Lenovo که با سیستم Android نصب شده است:

  1. تبلت Lenovo خود را پس از فراموش کردن رمز عبور خاموش کنید.
  2. دکمه Volume UP + Power را در تبلت فشار دهید. در منوی بازیابی از دکمه صدا برای انتخاب گزینه wipe data/factory reset و برای تأیید از دکمه روشن/خاموش استفاده کنید.

یا می توانید پارتیشن wipe cache را برای پاک کردن داده های حافظه پنهان در تبلت Lenovo انتخاب کنید. در حالی که دکمه (بله – پاک کردن حافظه پنهان) را تأیید می کنید، تمام داده های حافظه پنهان در تبلت Android پاک می شوند.

  1. سیستم را راه اندازی مجدد کرده و تبلت اندرویدی Lenovo را با موفقیت باز کنید.

توجه: بدون هیچگونه پشتیبان برای بازیابی پس از تنظیم مجدد کارخانه، بدون شک این راه منجر به از بین رفتن اطلاعات تبلت Lenovo می شود. اما این تنها راهی است که می توانید در حال حاضر برای باز کردن قفل تبلت یا تلفن Android انجام دهید. بنابراین هنگامی که تبلت شما در دسترس است، پشتیبان گیری از اطلاعات تبلت آن بسیار مهم است، اگر نمی خواهید پس از فراموش کردن گذرواژه تبلت Lenovo، هیچ گونه داده ای از بین برود.

بخش 2: قفل تبلت Lenovo Windows 8/8.1/10 را با بازنشانی رمز عبور باز کنید

حیف است اگر گذرواژه تبلت Lenovo را فراموش کرده اید و در تبلت Lenovo Windows 8/8.1/10 قفل شده اید. ولی بی خیال. در این بخش، می توانید یک راه موثر بازنشانی رمز عبور تبلت Lenovo را بیاموزید تا قفل قرص قفل شده Lenovo ویندوز خود را بدون از دست دادن داده باز کنید.

بخوانید  تست خرابی لپ تاپ توشیبا

فرض کنید گذرواژه حساب مایکروسافت فراموش کرده است که منجر به قفل شدن تبلت Lenovo شده است، برای باز کردن قفل تبلت Lenovo Windows 8/8.1/10 کافی است رمز عبور حساب Microsoft را بازنشانی کنید.

فرض کنید گذرواژه حساب محلی است که تبلت Lenovo را قفل کرده است، فراموش کرده اید، لطفاً iSunshare Windows Password Genius Advanced را انتخاب کنید که می تواند رمز عبور Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP را به راحتی در رایانه/لپ تاپ/رایانه قفل شده تغییر دهد.

بازنشانی گذرواژه تبلت Lenovo با Windows Password Genius Advanced

مرحله 1: دیسک بازنشانی گذرواژه تبلت Lenovo را ایجاد کنید.

  1. iSunshare Windows Password Genius Advanced را در رایانه ویندوز موجود خود نصب و اجرا کنید.
  2. فلش USB قابل نوشتن را به این رایانه وصل کرده و گزینه USB device را در نرم افزاری که تازه اجرا می کنید انتخاب کنید.
  3. درایو USB حذف شده را از لیست کشویی انتخاب کرده و روی دکمه شروع رایت کلیک کنید.
  4. ابتدا درایو حذف را فرمت کرده و سپس دیسک بازنشانی رمز عبور را در آن رایت کنید.

بلافاصله، یک پیام به شما می گوید که با موفقیت یک دیسک بازنشانی گذرواژه تبلت Lenovo را با Windows Password Genius Advanced و درایو فلش USB ایجاد کرده اید. فقط کافیست از دیسک USB بوت iSunshare خارج شوید و برای بازنشانی رمز عبور فراموش شده با آن در تبلت Lenovo آماده شوید.

بخوانید  6 نشانه که زمان تعویض مایکروویو فرا رسیده است

مرحله 2: رمز عبور تبلت Lenovo را با دیسک USB بازنشانی کنید.

  1. دیسک بازنشانی گذرواژه USB iSunshare را در تبلت قفل شده وارد کرده و گزینه Boot را وارد کنید تا ترتیب بوت برای راه اندازی بوت تبلت از درایو USB تغییر کند.
  2. هنگام ورود به سیستم Windows PE و Windows Password Genius Advanced با موفقیت در تبلت قفل شده اجرا می شود، فقط کافی است کاربر ورود به سیستم تبلت را فراموش کرده و دکمه Reset Password را در نرم افزار بازیابی رمز عبور iSunshare کلیک کنید.

اگر حساب Microsoft را انتخاب کنید، رمز فراموش شده آن به طور پیش فرض به “iSunshare@2012” بازنشانی می شود.

در صورت انتخاب حساب محلی، گذرواژه فراموش شده تبلت Lenovo از ناشناخته به خالی تغییر می کند.

  1. بعد از بازنشانی گذرواژه Lenovo روی دکمه راه اندازی مجدد ضربه بزنید و دیسک بازنشانی رمز عبور USB را جدا کنید تا تبلت Lenovo راه اندازی مجدد شود. سپس وارد سیستم شوید و قفل تبلت قفل شده Lenovo را بدون گذرواژه کاربر محلی یا رمز عبور جدید حساب Microsoft باز کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *