اردیبهشت 1, 1403 5:32 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 طریقه باز کردن قفل رمز عبور گوشی دل بدون تنظیم مجدد کارخانه
طریقه باز کردن قفل رمز عبور گوشی دل بدون تنظیم مجدد کارخانه

راهکارهای باز کردن قفل رمز عبور گوشی دل

باز کردن قفل رمز عبور گوشی دل/ این روزها، به نظر می رسد بیشتر و بیشتر از زندگی ما در گوشی های هوشمند ما گنجانده شده است. این دستگاه ها ابزارهای فوق العاده همه کاره ای هستند که ما برای همه چیز از رسانه های اجتماعی و ایمیل های کاری گرفته تا GPS و ردیابی تناسب اندام استفاده می کنیم. هرچه بیشتر از تلفن هایمان استفاده کنیم، اطمینان از امنیت اطلاعاتی که در آنها وجود دارد اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای این منظور، سازندگان راه‌های مختلف و همیشه در حال تکاملی را برای بررسی هویت کاربران و قفل کردن نفوذگران ارائه کرده‌اند. متأسفانه، اگر رمز عبور، پین یا الگویی را که برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده می‌کنیم، فراموش کنیم، این اقدامات ایمنی حیاتی می‌تواند دردسرساز شود. در چنین شرایطی، چند چیز وجود دارد که می توانید قبل از اینکه به بازنشانی کارخانه ای در مقیاس کامل متوسل شوید، امتحان کنید.

باز کردن قفل رمز عبور گوشی دل

ویژگی قفل هوشمند دل

گوشی های دلی دارای ویژگی Smart Lock هستند که به شما این امکان را می دهد که شرایط خاصی را تنظیم کنید که باعث باز شدن خودکار دستگاه شما می شود. شرایط ممکن عبارتند از:

  • تشخیص حضور در بدن: هنگامی که یک بار پین یا رمز عبور خود را وارد کردید، گوشی شما در حالی که آن را حمل می کنید باز می ماند.
  • دستگاه‌های مورد اعتماد: دستگاه‌هایی را انتخاب کنید که به آنها اعتماد دارید و دارای اتصال بلوتوث هستند (مانند ماشین، لپ‌تاپ، ردیاب تناسب اندام و غیره). در حین اتصال به این دستگاه‌ها، قفل تلفن شما باز می‌ماند.
  • مکان‌های مورد اعتماد: مکان‌هایی را انتخاب کنید که به آن‌ها اعتماد دارید (مثلاً خانه یا محل کار) و تلفن شما در آنجا قفل نخواهد بود.
  • Voice match و چهره قابل اعتماد: تشخیص صدا و چهره قبلاً گزینه های Smart Lock بودند، اما با Android 8 متوقف شدند. تشخیص چهره همچنان به عنوان یک گزینه جداگانه در دسترس است.
بخوانید  علت داغ شدن ناگهانی گوشی آیفون

البته ویژگی Smart Lock دارای اشکالاتی است. اول از همه، باید از قبل تنظیم شود، بنابراین اگر رمز عبور خود را قبل از اینکه فرصتی برای فعال کردن آن پیدا کنید فراموش کردید، شانسی ندارید. علاوه بر این، برای تغییر تنظیمات Smart Lock و رمز عبور باید رمز عبور فعلی خود را وارد کنید، بنابراین اگر آن را فراموش کرده اید، محدودیتی برای کارهایی که می توانید انجام دهید وجود دارد.

چگونه قفل گوشی دل را باز کنیم

افرادی که صاحب یک گوشی دل هستند خوشحال خواهند شد که بدانند سازنده روشی آسان و موثر برای تغییر رمز عبور برای شما فراهم کرده است. تا زمانی که در دستگاه خود وارد حساب دل خود شده اید، می توانید از وب سایت Samsung Find My Mobile برای ورود به سیستم و باز کردن قفل گوشی خود استفاده کنید که تمام روش های قفل قبلی (رمز عبور، پین، الگو، بیومتریک) را حذف می کند و اجازه می دهد شما برای ایجاد موارد جدید

راه حل هایی برای نسخه های قدیمی دل

چند راه برای باز کردن قفل دستگاه شما وجود دارد که متوقف شده است اما همچنان برای نسخه های قدیمی دل کار می کند.

سرویس «دستگاه من را پیدا کن» گوگل

مانند روش مخصوص دل که در بالا توضیح داده شد، خدماتی برای گوشی های گم شده یا دزدیده شده وجود دارد که می توانید در برخی موارد از آنها برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده کنید. اگر گوشی شما دارای دل 7.1.1 یا پایین‌تر است، می‌توانید از سرویس «دستگاه من را بیابید» گوگل برای باز کردن قفل آن استفاده کنید، البته تا زمانی که به حساب Google وارد شده باشد.

بخوانید  علت خاموشی تصادفی لپ تاپ Lenovo

به سادگی به وب سایت بروید، وارد حساب Google خود شوید و دستگاه خود را انتخاب کنید. گزینه های “Ring”، “Lock” و “Erase” را مشاهده خواهید کرد. “Lock” را انتخاب کنید، و از شما خواسته می شود یک رمز عبور موقت وارد کنید که سپس می توانید برای باز کردن قفل گوشی خود از آن استفاده کنید.

گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام».

تلفن‌های دارای Android نسخه 4.4 و بالاتر مجهز به روشی آسان برای دور زدن رمز عبور، پین یا الگوی شما هستند. هنگامی که 5 بار رمز عبور نادرست را در صفحه قفل وارد کردید، اعلان “گذرواژه را فراموش کرده اید” ظاهر می شود. اگر روی آن ضربه بزنید، می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب Google مرتبط با دستگاه خود وارد شوید.

چگونه از قفل شدن گوشی خود جلوگیری کنیم

هنگامی که صحبت از فراموشی رمز عبور تلفن به میان می آید، یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد. بهتر است اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که هرگز خود را کاملاً از تلفن خود قفل نکنید. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این وضعیت اجرا کنید:

  • شناسایی بیومتریک را بر روی دستگاه خود تنظیم کنید تا راهی مطمئن و ضد فراموشی برای ورود به آن شوید.
  • چندین راه برای ورود به دستگاه خود داشته باشید.
  • حداقل یک گزینه Smart Lock را فعال کنید.
  • یک کپی فیزیکی از رمز عبور خود را در مکانی امن نگه دارید.
  • مطمئن شوید که به حساب Google خود (و در صورت وجود حساب دل) وارد شده اید.
  • همیشه از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر بازنشانی کارخانه تنها گزینه شما بود، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.
بخوانید  آموزش نحوه پاک کردن کش در اندروید

مطلب پیشنهادی: روش های آزادسازی حافظه گوشی دل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *