فروردین 9, 1403 3:49 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عدم چاپ فتوکپی شارپ
عدم چاپ فتوکپی شارپ

چرا دستگاه فتوکپی شارپ چاپ نمی کند و همه چیز به طور کامل وصل شده است

فتوکپی هایی که هنگام ارسال داده های خروجی به آنها پاسخ نمی دهند، می توانند شما را از برآوردن مهلت های شرکت یا رسیدن به اهداف روز کاری منع کنند – البته ناامیدی آنها را در هنگام توقف کار و قرار دادن کلاه عیب یابی نیز در نظر نگیرید. فقط به این دلیل که به نظر می رسد فتوکپی قدرتمند شما دارای یک اتصال داده از طریق کتاب است، به این معنی نیست که همه چیز در خروجی خوشحال است. برخی از موارد اساسی را به چک لیست تشخیص خود اضافه کنید تا بتوانید مشکل چاپ خود را حل کنید.

اتصال بد – چگونه می توانید اتصال فتوکپی را بازنشانی کنید؟

وقتی صحبت از ارتباطات داده بین فتوکپی ها و رایانه ها به میان می آید، ظاهر می تواند فریبنده باشد. کابل ای که از کشوی میز یا کابینت مخصوص اتصال فتوکپی جدید بیرون آورده اید، ممکن است همان کابلی باشد که درصورت ناتوانی در عملکرد مناسب می خواهید آن را دور بیندازید. ممکن است فتوکپیی که به هاب USB متصل کرده اید در سیستمی که لوازم جانبی آن زیاد است و اتصال مستقیم ندارد، از کارکردن به این شکل امتناع ورزد. حتی اگر به نظر می رسد پیکربندی شما به درستی تنظیم شده است، جایگزینی کابل جدید یا اتصال مجدد فتوکپی به پورت رایانه ممکن است مشکل را حل کند. سیستم های بی سیم نیز به طور بالقوه مشکل ساز هستند. فتوکپی را خاموش کرده و مجدداً راه اندازی کنید تا در انتهای فتوکپی تنظیم مجدد شود. اگر این مشکل نیست، اتصال روتر بی سیم خود را بررسی کرده و روتر را نیز تنظیم مجدد کنید.

بخوانید  تعویض مادربرد تلویزیون شارپ مدل Aquos LC13B2UA

شکست های مصرفی

بسیاری از فتوکپی ها با تمام شدن کاغذ، جوهر یا تونر وارد حالت آفلاین می شوند. ممکن است بتوانید سطوح جوهر را با مدیر چاپ روی صفحه ای که برای نظارت بر کارهای خروجی و سایر عملکردهای فتوکپی استفاده می کنید بررسی کنید، اما منبع نهایی اطلاعات وضعیت از صفحه نمایش جلوی دستگاه تهیه می شود. به دنبال هشدار سینی کاغذ، جوهر چشمک زن یا پیام کم تونر باشید و لوازم را در صورت لزوم تعویض کنید. حتی یک مجموعه کامل از مواد مصرفی نمی تواند مانع کاغذ یا تغذیه نادرست شود، که تا زمانی که مشکل را برطرف نکنید، دستگاه از سرویس خارج می شود.

چگونه فتوکپی Que خود را پاک کنم؟

نرم افزار مدیریت فتوکپی روی صفحه به شما امکان می دهد کارهای خروجی صف را لغو کرده و کل عملکرد چاپ را در حالت تعلیق قرار دهید. این مکث ها ادامه می یابد تا زمانی که آنها را صریحاً لغو نکنید. درصورتی که صف چاپ شما در حالت بلاتکلیفی قرار دارد، هر پروژه ای که چاپ می کنید در انتهای لیست مشاغل معلق قرار می گیرد که هیچ کدام به وضعیت چاپ نمی رسد.

در صورت ارائه نرم افزار مدیریت فتوکپی، می توانید مواردی را که مانع از پاسخگویی سخت افزار شما می شوند بررسی و حذف کنید. علاوه بر این، به پنل جلویی دستگاه نگاه کنید تا نشانه هایی مبنی بر اینکه شخصی آن را به صورت دستی در حالت آماده به کار قرار داده است را فشار دهید و کلید مربوطه – با برچسب Online، Go یا معادل آن را فشار دهید تا دوباره در سرویس قرار گیرد.

بخوانید  عیب یابی PC-MM20 شارپ

نرم افزار درایور

نرم افزار درایور چاپ روابط ارتباطی بین فتوکپی و رایانه شما را مدیریت می کند و این امکان را برای برنامه های شما فراهم می کند که داده های سند را برای چاپ موفق ارسال کنند. اگر اشتباه نصب کرده اید یا درایور قدیمی هستید یا سیستم عامل خود را بدون به روز رسانی معادل درایور خود ارتقا داده اید، نرم افزاری که قرار است خروجی را مدیریت کند ممکن است به جای آن تداخل ایجاد کند. حتی راننده ای که یک روز کار می کرد ممکن است روز دیگر به دلیل خرابی داده کار خود را متوقف کند. برای بارگیری درایور به روز شده، از وب سایت سازنده فتوکپی خود دیدن کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *