اردیبهشت 4, 1403 9:56 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عملکرد گریل مایکروویو
عملکرد گریل مایکروویو

مایکروویو یک اسب بخار در آشپزخانه است، اما اغلب این فرصت را ندارد که قابلیت های کباب کردن خود را نشان دهد. یک گریل خوب که برای مایکروویو تولید می شود می تواند از خیس شدن پوسته روی برش های پیتزا و مربع های ساندویچ جلوگیری کند و از تبدیل گوشت به یک آشغال لاستیکی که دوباره گرم شده است جلوگیری کند. با این حال، عملکرد گریل باعث توقف برخی از کاربران مایکروویو شده است.

خطرات استفاده از رک ناشناخته

قفسه فلزی همراه با مایکروویو اغلب بیرون کشیده می شود و برای جمع آوری گرد و غبار در گوشه ای یا گاراژ رها می شود. با این حال، رک همراه با واحد مایکروویو می تواند وظایف زیادی را انجام دهد.

هنگام استفاده از عملکرد گریل مایکروویو، قفسه یا بشقاب گریل همراه فر مورد نیاز است. این مهم است زیرا قفسه ای که با واحد مایکروویو ارائه می شود با آن فرکانس خاص تنظیم شده است. اگر از یک قفسه فلزی در اجاق مایکروویو خود استفاده می کنید که جایگزین آن است یا به طور خاص همراه دستگاه نیست، ممکن است باعث جرقه زدن دستگاه و آتش گرفتن احتمالی آن شود. به یاد داشته باشید که هرگز فلز را در مایکروویو قرار ندهید، مگر اینکه به طور خاص بگوید که این کار اشکالی ندارد.

بخوانید  رفع مشکل ریختگی رنگ صفحه نمایش گوشی

چرا قفسه فلزی مهم است

قفسه فلزی درخشانی که به خوبی روی گیره ها در امتداد نیمه بالایی مایکروویو قرار می گیرد، با فلزی که حفره اجاق را تشکیل می دهد تنظیم شده است. گیره های پلاستیکی یا لاستیکی که قفسه فلزی را در کناره های فر نگه می دارند، آن را ایمن می کنند.

هنگام استفاده از قفسه گریل مایکروویو تعیین شده، هیچ قوس الکتریکی در فر شما ایجاد نمی شود. فلاشی که هنگام استفاده از فلز در مایکروویو که قبلاً در کارخانه تنظیم نشده است می بینید از الکترون ها می آید.

الکترون ها و مواد فلزی

مایکروویو از الکترون ها برای گرم کردن غذای موجود در دستگاه استفاده می کند. هنگامی که الکترون ها با فلز برخورد می کنند، به سطح ناشناخته برخورد می کنند. برای سایر اقلام، مانند غذا یا پارچه‌ های مرطوبی که در مایکروویو قرار می ‌گیرند، برای گرم کردن، الکترون ‌ها مستقیماً از داخل مورد عبور می ‌کنند. این مورد را از داخل به بیرون گرم می کند بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.

الکترون‌ های موجود در مایکروویو شما به اندازه ‌ای بالا طراحی شده‌ اند که بیشتر وسایلی که برای پختن در مایکروویو قرار می‌ دهید توسط قفسه آزار ندهند. به این ترتیب می دانید که می توانید قفسه فلزی را در هنگام استفاده از آن برای گرم کردن مجدد در مایکروفر نگه دارید. فقط هنگام گرم کردن یا پختن وسایل بزرگ باید آن را بردارید.

بخوانید  نگهداری مناسب از کولر گازی

اجاق مایکروویو کانوکشن

یک مایکروویو کانوکشن با عملکرد گریل می تواند عملکرد گریل اجاق گاز را تکرار کند. مایکروویو با عملکرد گریل در اجاق بهتر از عملکرد استاندارد مایکروویو دستگاهی است که برای گرم کردن مجدد مایعات و غذاها و یخ زدایی غذاها ساخته شده است.

یک اجاق مایکروویو همرفت، هوا و الکترون‌ ها را در اطراف غذا حرکت می ‌دهد و به غذا اجازه می ‌دهد ترد تر شود. این توانایی دستگاه را برای ایجاد پوسته ترد و لایه های بیرونی نان شده گوشت ها دو چندان می کند.

مزایای عملکرد گریل مایکروویو

مایکروویو با عملکرد گریل زمان لازم برای تهیه گوشت و نان را کاهش می دهد. عملکرد گریل مایکروویو به شما این امکان را می دهد که گوشت را بدون از دست دادن قابل توجهی طعم و یا شکستن ساختار اشتها آور گوشت، پوسته یا لایه بیرونی نان شده، بپزید و همزمان بپزید.

نکاتی در مورد استفاده از عملکرد گریل مایکروویو

از زمانی که برای گرم کردن ساندویچ پنیر استفاده می کنید، برای کباب کردن ساندویچ پنیر استفاده نکنید. هر مایکروویو متفاوت است و ممکن است به چند آزمایش نیاز داشته باشد تا مشخص شود دقیقاً چقدر زمان برای ایجاد مقدار مناسب ترد برای وعده غذایی خاص شما لازم است.

بخوانید  نصب هارد SSD روی دستگاه PS4

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *