فروردین 9, 1403 5:56 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عیب یابی خطوط داخلی سانترال
عیب یابی خطوط داخلی سانترال

عیب یابی خطوط داخلی سانترال

همان طور که می دانید تلفن های سانترال قابلیت اتصال هم زمان چندین خط تلفن را به یک دستگاه تلفن ایجاد می کنند. به دلیل این پشتیبانی هم زمان در برخی مواقع این دستگاه ها نیز با اختلالاتی رو به رو می شوند. عیب یابی خطوط سانترال به دلیل پپیچیدگی های این دستگاه باید توسط افراد متخصص انجام شود.

برگشت خط در سانترال یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه می باشد که با عیب یابی دقیق توسط متخصصان قابل تعمیر است. عیب یابی خطوط داخلی سانترال اگر به درستی انجام نشود، تعمیرات سانترال بی نتیجه خواهد بود.

تعمیر و عیب یابی خطوط داخلی سانترال

تعمیر و عیب یابی خطوط داخلی سانترال پاناسونیک به مهارت و دانش مورد نیاز برای این کار احتیاج دارد. برای نتیجه بخش بودن تعمیر سانترال پاناسونیک عیب یابی از این تلفن باید توسط متخصصان انجام شود. کارشناسان واحد تعمیرات سانترال به دلیل دسترسی به ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات این دستگاه می توانند تلفن های سانترال را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند.

تعمیر و عیب یابی خطوط داخلی سانترال باید توسط افراد با تجربه انجام شود. تعمیرات سانترال اگر توسط افراد غیر متخصص انجام شود، خرابی های بسیاری را برای دستگاه در پی دارد.

بخوانید  پیکسل سوخته تلویزیون LCD , LED

انواع سانترال

انواع سانترال در مدل های سانترال کم ظرفیت ،پرظرفیت و تحت شبکه یا سانترال ip تولید شده است.

سانترال پر ظرفیت

 ظرفیت این نوع سانترال ها بر اساس کارت های انتخاب شده از سوی مشتریان تعیین می شود. این نوع دستگاه های سانترال بیشتر در سازمان ها و شرکت های بزرگ کاربرد دارد و برای برقرار ی ارتباط بهتر از سیستم دیجیتال بهره مند است.

سانترال کم ظرفیت

 در این نوع سانترال با داشتن ۸ خط شهری امکان اتصال ۲۴ خط داخلی برای شما فراهم است.

سانترال تحت شبکه

سانترال تحت شبکه از پیشرفته ترین نوع دستگاه های سانترال به شمار می رود. این دستگاه قابلیت تماس داخلی میان شرکت ها و سازمان های خود را در تمام دنیا برای کاربران فراهم کرده است. کاربران این دستگاه از طریق سرویس VOIP و به وسیله ی اینترنت برقرار نمایند، لازم به ذکر است که هزینه ی مکالمات بین المللی با استفاده از این سانترال به صرفه می باشد.

تعمیرات تخصصی سانترال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *