اردیبهشت 1, 1403 9:13 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عیب یابی عمومی برای مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی
عیب یابی عمومی برای مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی

مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی/ اگر صفحه لمسی تلفن یا رایانه لوحی شما به درستی کار نمی کند، مثلاً به دلیل بی پاسخ بودن یا حساس بودن، یا پرش تصادفی، مراحل زیر را برای عیب یابی انجام دهید:

صفحه نمایش لمسی به طور کامل یا تا حدی بی پاسخ یا غیر حساس است

  1. مطمئن شوید که از دستگاه خود در دمای اتاق استفاده می کنید. نمایشگرهای لمسی در دمای محیط بین 0 تا 35 درجه سانتیگراد بهترین عملکرد را دارند. دمای بیش از حد بالا یا پایین ممکن است باعث شود صفحه لمسی دستگاه شما به درستی کار نکند.
  2. دکمه روشن/خاموش را بیش از 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا دستگاهتان به اجبار راه اندازی مجدد شود و سپس دوباره امتحان کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، دستگاه و مدرک خرید خود را برای کمک به مرکز خدمات مشتریان مجاز Huawei ببرید.

برای دستگاه‌هایی که از EMUI 11.0 استفاده می‌کنند، دکمه‌های روشن/خاموش و کاهش صدا را به‌طور همزمان برای بیش از 10 ثانیه فشار داده و نگه‌دارید تا اجباراً دوباره راه‌اندازی شوند.

از ویژگی عیب‌یابی در برنامه Service برای بررسی مشکلات صفحه لمسی استفاده کنید.

  • اگر تشخیص مشکلی در صفحه نمایش نشان داد، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستگاه و مدرک خرید خود را برای کمک به مرکز خدمات مشتریان مجاز Huawei ببرید.
  • اگر مشکلی پیدا نشد، برای دستورالعمل های بیشتر به ادامه مطلب بروید.
بخوانید  کار نکردن تلویزیون اسنوا

مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی

صفحه لمسی می پرد یا لمس ارواح را تجربه می کند

  • اگر مشکل تنها زمانی رخ دهد که دستگاه شما در مکانی خاص در حال شارژ شدن است، ممکن است ولتاژ منبع تغذیه ناپایدار باشد. توصیه می شود که به منبع تغذیه با ولتاژ پایدار بروید.
  • اگر مشکل فقط زمانی رخ می دهد که دستگاه شما از طریق شارژر یا کابل دیتا شخص ثالث شارژ می شود، شارژر یا کابل داده را با یک کابل استاندارد هواوی جایگزین کنید. همچنین توصیه می شود برای رفع مشکل، قاب محافظ دستگاه را بردارید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ منبع میدان های الکترومغناطیسی مانند مایکروویو یا اجاق های الکترومغناطیسی در نزدیکی شما وجود ندارد. در غیر این صورت، صفحه لمسی ممکن است به طور تصادفی بپرد.
  • از نوار وضعیت به پایین بکشید تا پانل اعلان باز شود یا NFC را در تنظیمات جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید و بررسی کنید که آیا NFC فعال است یا خیر. اگر NFC فعال باشد، وقتی دستگاه‌های NFC را شناسایی کند، دستگاه شما به‌طور خودکار برنامه‌های خاصی را باز می‌کند.
  • بررسی کنید که آیا یک برنامه قفل صفحه با یک لمس نصب شده است یا خیر. برخی از برنامه‌های قفل صفحه نمایش تک لمسی شخص ثالث ممکن است با صفحه قفل دستگاه شما ناسازگار باشند و باعث شود صفحه نمایش به درستی پاسخ ندهد. برای مثال، صفحه ممکن است به صفحه قفل یا صفحه دوربین بپرد. در این صورت، این برنامه های قفل صفحه شخص ثالث را حذف نصب کنید.
بخوانید  مشکلات باتری گوشی هواوی

اگر موضوع پابرجاست

از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستگاه، شارژر، کابل داده و مدرک خرید خود را برای راهنمایی به مرکز خدمات مشتریان مجاز Huawei ببرید.

1 دیدگاه ها

  • سلام وقت بخیر، بینهایت ممنون گوشیم با این روش راه افتاد با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *