اردیبهشت 6, 1403 4:35 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عیب یابی مانیتور LCD ام اس ای
عیب یابی مانیتور LCD ام اس ای

نحوه عیب یابی مانیتور LCD ام اس ای

مانیتورهای LCD تصاویر ویدئویی با وضوح بالا ارائه می دهند. بنک یک شرکت بین المللی است که راه حل های محاسباتی را برای سه حوزه مجزا ارائه می دهد: ارتباطات، لوازم الکترونیکی مصرفی و محاسبات. یکی از محصولات مهم بنک، مانیتور کامپیوتر LCD است که تصاویر با وضوح بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد. همه فناوری ها، صرف نظر از اینکه چقدر خوب ساخته شده اند، مستعد مشکلات هستند. بنابراین، عیب یابی مانیتور LCD ام اس ای شما ممکن است به شما در حل برخی از مشکلات معمولی کمک کند.

مرحله 1

مطمئن شوید که سیم برق در دو مکان مجزا محکم شده است: AC در شکاف مانیتور ام اس ای و پریز دیواری. اگر اینطور نیست، سیم برق را محکم کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که کلید (Power) روی (On) تنظیم شده است.

مرحله 2

اگر مرحله قبلی ناموفق بود، پریز دیواری خود را آزمایش کنید. یک دستگاه الکترونیکی دیگر را به پریز وصل کنید و ببینید آیا دستگاه روشن می شود یا خیر. اگر اینطور نباشد، احتمالاً مشکل ناشی از کمبود قدرت است. سعی کنید مانیتور خود را به پریز دیگری متصل کنید.

مرحله 3

مطمئن شوید که کابل اتصال ویدئو در دو مکان ایمن است: مانیتور و کامپیوتر.

بخوانید  دلایل خاموش شدن تصادفی گوشی دل

مرحله 4

اگر در مانیتور ام اس ای خود تصویری ندارید، از منبع ورودی متفاوتی استفاده کنید. اگر لپ تاپ یا رایانه دیگری دارید، رایانه را به مانیتور خود وصل کنید تا مشخص شود که مشکل از رایانه اصلی شما بوده است یا خیر.

مرحله 5

اگر تصویر شما زرد، آبی یا صورتی ظاهر می شود، تنظیمات رنگ را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. برای انجام این کار، دکمه (Menu) را در مانیتور خود فشار دهید. سپس (تصویر)، (رنگ) و (بازنشانی رنگ) را انتخاب کنید. یک جعبه احتیاط ظاهر می شود که به شما هشدار می دهد که می خواهید تنظیمات کارخانه را بازنشانی کنید. Yes را انتخاب کنید و تنظیمات رنگ بازنشانی می شود.

مرحله 6

در صورت تار شدن، سوسو زدن یا تحریف، وضوح صفحه را تنظیم کنید. برای انجام این کار، (تنظیمات نمایش) را در رایانه خود باز کنید. روی (شروع)، (کنترل پنل)، (ظاهر و شخصی سازی)، (شخصی سازی) و (تنظیمات نمایش) کلیک کنید. نوار لغزنده تحت (وضوح) را به بالاترین وضوح ممکن منتقل کنید. برای ذخیره تنظیمات، روی OK کلیک کنید.

مرحله 7

اگر مراحل قبلی مشکل شما را حل نکرد، مانیتور ام اس ای خود را بازنشانی کنید. دکمه Power را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش فشار دهید تا خاموش شود. سپس مانیتور را از دیوار جدا کنید. چند دقیقه صبر کنید و مانیتور را دوباره وصل کنید.

بخوانید  تعمیر شکستگی قاب لپ تاپ

مرحله 8

اگر مراحل قبلی ناموفق بود رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. روی (شروع) و سپس (خاموش کردن) کلیک کنید. Restart را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *