فروردین 10, 1403 12:56 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نوت بوک سه بعدی
نوت بوک سه بعدی

نوت بوک سه بعدی شارپ

پیش از آشنایی با حوزه‌ی فعالیت تعمیر لپ تاپ شارپ، نگاهی کوتاه به نوت بوک سه بعدی شارپ خواهیم داشت. نوت بوک سه بعدی شارپ، دارای عملکردی مثبت برای کاربرانی است که نیازمند پخش تصاویربه صورت سه بعدی هستند. Actius RD۳D   نوت بوکی بزرگ، حجیم و گران قیمت می‌باشد. زمانی‌که عملکرد ۳D آن روشن است LCD از طریق یک اختلاف رویت با در نظر گرفتن محل دید ناظر، تصاویر مختلف را به صورت سه بعدی نمایش می دهد. به کمک این نوت بوک بدون نیاز به عینک ، قادر خواهید بود درک عمیقی از تصاویر سه بعدی داشته باشید. هر چند، تغییر جا تا حدودی منجر می‌گردد که جلوه ی ۳D تصویر دیده نشود. خوشبختانه یک دکمه ی قابل دسترسی در بالا صفحه کلید قرار دارد که شما می‌توانید ویژگی ۳D صفحه را با آن روشن و خاموش کنید.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ شارپ

کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و… / روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک / تعمیر مادربرد لپ‌تاپ شارپ / خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض  LCD و LED  انواع لپ تاپ شارپ / تعمیرلپ تاپ شارپ ازجمله؛ ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی)  … / تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک / تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ شارپ / تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..

ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیر لپ تاپ شارپ / بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیه برندهای لپ تاپ شارپ / رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ شارپ / بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرلپ تاپ شارپ / تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ شارپ / بررسی اجزای رایانه شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال

بخوانید  درایو نوری لپ تاپ HP

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ شارپ

تعمیر قاب لپ تاپ شارپ یک نمونه از سرویس های حوزه سخت افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ است. شکستن قاب و خرابی آن یکی از مشکلات سخت افزاری لپ تاپ محسوب می شود. دلایل زیادی باعث پیدایش این اختلال می شوند؛ مثلا افتادن لپ تاپ از ارتفاع، وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه، باز و بست کردن مداوم دستگاه و … .  قاب لپ تاپ یکی از قطعات بسیار مهم و حساس لپ تاپ است که به دقت عمل و حساسیت زیادی برای تعمیر نیاز دارد.

برای تعویض قاب لپ تاپ شارپ باید یک قاب مشابه وجود داشته باشد. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار دارد و می تواند این تعویض را با بهترین کیفیت انجام دهد. اگر مشکل قاب لپ تاپ شارپ تَرَک و شکستگی جزئی باشد، تعمیر قاب لپ تاپ شارپ با استفاده از چسب های مخصوص انجام می شود و محل شکستگی ترمیم می شود؛ در غیر این صورت باید تعویض شود. خدمات صافکاری و نقاشی انواع قاب های فلزی لپ تاپ، تعویض لولای انواع لپ تاپ و بازسازی لولای انواع لپ تاپ، از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ برای تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ شارپ است.

تعویض باتری لپ تاپ شارپ

اگر دستگاه شما بدون اتصال به منبع برق روشن نمی شود و اگر شارژ باتری به سرعت خالی می شود، بهترین کار این است که باتری را تعویض کنید. باتری وظیفه تامین انرژی الکتریکی و برقی را در لپ تاپ به عهده دارد. با هر بار شارژ و دشارژ شدن باتری، این قطعه یک قدم به فرسودگی نزدیک می شود. این در حالی است که حتی عدم استفاده از این قطعه نیز ضمانتی برای حفظ کارایی صد در صدی آن نیست.

با توجه به اینکه تعویض باتری شارپ سریع تر و مطمئن تر است، بهترین تصمیم برای بازگرداندن انرژی به دستگاه، تعویض باتری است. تعویض باتری لپ تاپ شارپ نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های سخت افزاری است که توسط نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ ارائه می شود.

بخوانید  راه اندازی مجدد PS5

تعمیر مادربرد لپ تاپ شارپ

مادربرد قطعه مهمی در لپ تاپ است. مادربرد مسئول کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با اجزای دیگر دستگاه است. پردازشگر لپ تاپ به تنهایی با هیچ یک از قطعات ارتباط مستقیم ندارد. مادربرد لپ تاپ تعداد و انواع پورت‌ های ورودی و خروجی لپ تاپ را تعیین می‌کند. با خرابی مادربرد کل سیستم خراب می شود. مادربرد مرکز فرمان سیستم است.

این قطعه حساسیت های بسیاری دارد. عواملی همچون جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی  SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و… عامل اختلال و خرابی مادربرد لپ تاپ هستند. تعمیر مادربرد لپ تاپ شارپ نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ است که با بالاترین و بهترین کیفیت انجام می شود.

تعمیر فن لپ تاپ شارپ

سیستم خنک کننده یا فن لپ تاپ شامل دو قسمت فن و سینک است. فن در واقع همان پره ای است که می چرخد و صدای آن شنیده می شود. منظور از سینک نیز لوله هایی است که به فن چسبیده و بر روی CPU و چیپ ها قرار می گیرد. اگر لپ تاپ شارپ شما داغ می کند و خاموش می شود و پس از مدت زمانی استراحت، دوباره به راحتی روشن می شود؛ احتمالا فن آن خراب شده است. برای تعمیر فن لپ تاپ شارپ و دسترسی به این بخش لازم است اجزای مختلفی از دستگاه، حتی مادربرد را باز کنیم تا به فن برسیم.

لذا حتما از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ کمک بگیرید. یادآوری می کنیم که هرگز با دست پره های فن را تکان ندهید و هرگز به داخل پره ها باد نگیرید.

خرابی مادربرد لپ تاپ شارپ چه نشانه‌هایی دارد؟

به طور کلی به عنوان یک کاربر می‌توانید در صورت مشاهده نشانه‌هایی چون نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید سرعت لپ تاپ، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها در خروجی مانیتور، پرش تصویر و در نهایت به هم ریختگی رنگ تصویر، یکی از احتمالات خود را مبنی بر خرابی مادربرد قرار دهید. البته موارد ذکر شده می‌تواند دال بر خرابی قطعات دیگری نیز باشد که تأیید یا عدم تأیید این موضوع، نیاز به بررسی کلی عملکرد لپ تاپ دارد.

بخوانید  آموزش نحوه اتصال پرینتر به شبکه

در صورتی که بررسی کارشناسان خرابی مادربرد را تأیید کند، تعویض و یا تعمیر مادربرد لپ تاپ شارپ در دستور کار قرار می‌گیرد. به دلیل تخصصی بودن نوع این سرویس بهتر است مراحل عیب یابی و تعمیر آن توسط کارشناسان حوزه تعمیرات لپ تاپ شارپ انجام شود. خدمات مرتبط با این بخش نیز با حضور در نمایندگی لپ تاپ شارپ قابل دریافت است.

چرا لپ تاپ شارپ روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن لپ تاپ شارپ هم ممکن است به دلیل وجود اشکال سخت افزاری و هم به دلیل وجود اشکال نرم افزاری در این دستگاه اتفاق بیفتد. شایع‌ترین عللی که ممکن است سبب روشن نشدن لپ تاپ شارپ گردند شامل مواردی چون وجود اشکال در پریز برق، وجود اشکال در شارژر لپ تاپ، وجود خرابی در باتری لپ تاپ، کار نکردن صفحه نمایش به دلیل خرابی و یا وجود اشکال در قطعات مانیتور و در نهایت خرابی هارد دیسک، منبع تغذیه و یا پاور لپ تاپ است. بنابراین در صورت مواجهه با این اشکال لازم است هر یک از موارد مذکور بررسی شده و در صورت مشاهده جهت رفع و تعمیر آنها اقدام گردد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال با حضور در پارت تعمیرات لپ تاپ شارپ قابل دریافت است.

نمایندگی شارپ و واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ واحدهای فعال در مجموعه خویش را به منظور ارائه هر چه تخصصی‌تر خدمات گسترش بخشیده است و در تلاش است تا با تجهیز آن‌ها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزۀ تعمیر و فروش شارپ برآورده سازد. این مرکز تمام توان خویش را به کار بسته تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *