اردیبهشت 7, 1403 0:16 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 پشتیبانی تلفنی ایسر
پشتیبانی تلفنی ایسر

آشنایی با پشتیبانی تلفنی ایسر

اگر ترجیح می دهید با یک نماینده تلفنی صحبت کنید، می توانید با شماره خدمات عمومی ایسر تماس بگیرید. ایسر دارای نمایندگی های متعددی در تهران است و به راحتی می توانید از آن ها کمک بگیرید. در صورت امکان آن ها به صورت غیر حضوری به شما کمک خواهند کرد اما اگر لپ تاپ شما دچار شکستگی شده است بهتر است حضوری دستگاه را تعمیر نمایید.

ضمانتنامه

Acer دارای یک سال ضمانت محدود است که شما را از نقص سخت افزاری محافظت می کند و عیب یابی سخت افزار از راه دور را از طریق تلفن ارائه می دهد. با این حال، پشتیبانی نرم افزاری تنها 90 روز طول می کشد. برخی از لپ تاپ های ایسر نیز انواع مختلفی از ضمانت ها را به شما ارائه می دهند که در نمودار ضمانت نامه ایسر آمده است. به عنوان مثال، در صورت خرید لپ تاپ Predator، دو سال ضمانت محدود دریافت می کنید، اما هنوز 90 روز پشتیبانی نرم افزاری دریافت می کنید.

اگر لپ تاپ خود را برای سرویس ارسال می کنید، باید هزینه ای برای ارسال آن به Acer بپردازید. با این حال، Acer هزینه حمل و نقل برگشتی را پرداخت می کند. در صورت خرید یک برنامه خدمات گسترده یا طرح حفاظت از تصادف از Acer Care Plus، حمل و نقل دو طرفه شامل می شود. همچنین نشت، قطره و صفحه های ترک خورده که ممکن است در دوره گارانتی رخ دهد را پوشش می دهد. به خاطر داشته باشید که ضمانت نامه تمدید شده باید ظرف 365 روز خریداری شود.

بخوانید  دلایل زنگ زدگی ماکروفر

ایسر می گوید، اگر قصد دارید RAM یا حافظه لپ تاپ خود را ارتقا دهید، این شرکت معمولاً ضمانت نامه را لغو نمی کند.

سخن پایانی

رسانه های اجتماعی ایسر و تیم های چت زنده پاسخ های خوبی را به موقع ارائه کردند. اما اگر می خواهید پشتیبانی عمیق تری داشته باشید، تیم چت زنده از شما مراقبت می کند. همچنین خوب است که می توانید RAM و فضای ذخیره سازی خود را جایگزین کنید در حالی که هنوز در دستورالعمل های گارانتی باقی مانده اید.

به راحتی می توانید با اعتماد کامل دستگاه را در اختیار متخصصین ایسر قرار دهید و از خدمات آن ها استفاده نمایید. در صورتی که دستگاه شما دارای ضمانتنامه باشد نمایندگی ایسر ضمانت نامه را قبول کرده و سپس به راحتی با تیم حرفه ای خود دستگاه شما را تعمیر می نماید پس نگران تعمیر دستگاه خود نباشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *