فروردین 31, 1403 10:21 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 گرم شدن لپ تاپ msi
گرم شدن لپ تاپ msi

چرا لپ تاپ msi من شروع به گرم شدن می کند؟

بنظر شما علت گرم شدن ناگهانی لپ تاپ msi چیست؟ این مشکل یکی از رایجترین مشکلات می باشد که ممکن است برای شما نیز به وجود بیاید. در بعضی حالت می توانید با بررسی لپ تاپ msi علت را پیدا کنید. با ما همراه باشید.

  1. گرم شدن بیش از حد

علائم: لپ تاپ msi خراب می شود، یخ می زند

راه حل: دریچه های هوا را تمیز کنید، مواد فیلتر شده را روی دریچه استنشاق قرار دهید یا BIOS را به روز کنید

گرم شدن بیش از حد می تواند عملکرد لپ تاپ شما را از بین ببرد و اغلب باعث هنگی مانند خرابی سیستم و یخ زدگی می شود. هر لپ تاپ msi گرمای زیادی تولید می کند، اما لپ تاپ msi به دلیل اندازه کوچک و عدم تهویه به ویژه مستعد گرم شدن بیش از حد هستند. گرد و غبار زیاد می تواند دریچه های هوا را مسدود کرده و هوای سرد سیستم شما را خنک کند تا CPU خنک شود. شما اغلب می توانید مسائل مربوط به گرم شدن بیش از حد را با تمیز کردن این دریچه های هوا با یک پارچه یا پاک کننده صفحه کلید حل کنید.

بخوانید  دلایل کندی لپ تاپ ایسر

برای جلوگیری از تجمع بیشتر گرد و غبار، یک تکه پارچه فیلتر شده را، مثلاً از سوئیفر، روی دریچه استنشاق قرار دهید. یکی را روی دریچه خروجی اگزوز قرار ندهید، زیرا در آنجا قرار است هوای گرم به سرعت از سیستم خارج شود. اگر پارچه کار نمی کند، ممکن است بخواهید BIOS سیستم خود را که سخت افزار لپ تاپ را کنترل می کند، به روز کنید. اکثر تولیدکنندگان یک فایل نصب ارائه می دهند که فایل های BIOS را به طور خودکار به روز می کند، که اغلب به مدیریت گرما می پردازد. هنگام به روزرسانی BIOS، مطمئن شوید که نوت بوک شما به منبع تغذیه متصل است.

  1. باتری شارژ نمی کند

علامت: نوت بوک شما تنها چند دقیقه در حالت خاموش است

راه حل: تعویض باتری

باتری های لیتیوم یونی در طول عمر خود می توانند توانایی نگهداری شارژ را از دست بدهند. پس از چند سال، برخی از باتری ها تنها بخشی از مدت زمان مجاز را دوام می آورند. تعویض باتری نسبتاً ساده است. بیشتر از پایین یا پشت لپ تاپ بیرون می آید.

با این حال، بسیاری از خرده فروشان باتری جدید دریافت می کنند. سایت های مختلف در تخفیف باتری های لپ تاپ msi تخصص دارند و می توانند در هزینه باتری جدید لپ تاپ msi شما صرفه جویی کنند.

بخوانید  خاموشی لپ تاپ لنوو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *