فروردین 10, 1403 7:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 آموزش تعیین میزان مصرف باتری گوشی هواوی
آموزش تعیین میزان مصرف باتری گوشی هواوی

میزان مصرف باتری گوشی / با متوقف کردن برنامه هایی که انرژی زیادی مصرف می کنند، قبل از غروب، باتری گوشی اندرویدی خود را تمام نکند.

عمر باتری بدون شک یکی از گرانبهاترین کالاهای زندگی مدرن است. هنگامی که شارژ تلفن شما در لحظه ای که نیاز به برقراری تماس مهم، ارسال پیام یا ضبط ویدیو از یک گربه در حال انجام کاری سرگرم کننده دارید، تمام می شود، ممکن است فاجعه بار باشد. خوب، شاید نه، اما هنوز هم وقتی شارژ تلفن شما قبل از خواب تمام می شود، بسیار ناخوشایند است. در اینجا چند راه ساده وجود دارد تا ببینید چه چیزی می تواند باعث تخلیه سریع عمر باتری شما شود … و از وقوع آن جلوگیری کنید.

نحوه بررسی میزان مصرف باتری در اندروید

تنظیمات > باتری > جزئیات استفاده وقتی می‌خواهید بفهمید چه چیزی شارژ باتری شما را می‌خورد، نیازی به ثبت برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید نیست، زیرا اندروید ابزارهای داخلی برای نظارت بر این موارد دارد. تنظیمات را باز کنید و روی گزینه Battery ضربه بزنید. سپس «استفاده از باتری» را انتخاب کنید و تمام برنامه‌هایی که انرژی شما را تخلیه می‌کنند، به شما داده می‌شود که گرسنه‌ترین آن‌ها در بالا قرار دارند.

برخی از تلفن ها به شما می گویند چه مدت از هر برنامه به طور فعال استفاده شده است – برخی دیگر این کار را نمی کنند. اگر یک ساعت را صرف بررسی تصاویر در اینستاگرام کرده باشید، طبیعتاً این کار تأثیر مضری بر قدرت شما خواهد داشت، زیرا روشن نگه داشتن صفحه برای آن مدت زمان بسیار زیاد است.

بخوانید  معرفی برند هواوی

در حالی که تلفن آزمایشی ما در اینجا آن را نمایش نمی دهد، تلفن های دیگر (مانند هواوی و آنر) نیز به شما نشان می دهند که هر جزء سخت افزاری چقدر باتری را خالی کرده است، زیرا همانطور که گفتیم فقط نرم افزار نیست.

میزان مصرف باتری گوشی

با ضربه زدن روی یک برنامه، صفحه دیگری باز می شود که در آن می توانید نه تنها مدت زمان استفاده از برنامه توسط خودتان، بلکه میزان فعال بودن آن در پس زمینه را نیز مشاهده کنید. اگر برنامه‌ای را مشاهده کردید که در حالت دوم زیاد است، ممکن است مشکلاتی داشته باشد که به عمر باتری کمتر شما کمک می‌کند.

برای رفع این مشکل، می‌توانید توقف اجباری را انتخاب کنید، که تا زمانی که برنامه را راه‌اندازی مجدد نکنید، از بین می‌رود، یا می‌توانید از ویژگی‌های «محدودیت پس‌زمینه» یا «بهینه‌سازی باتری» برای کاهش تأثیر برنامه بر عمر باتری خود استفاده کنید.

اولی برنامه را از کار در پشت صحنه متوقف می کند، اما مراقب باشید، زیرا برنامه هایی مانند ایمیل و پیام رسان به این امتیازات نیاز دارند تا به طور معمول ارتباطات دریافتی را بررسی کنند.

نحوه استفاده از برنامه های نظارت بر باتری در اندروید

اگر نظر دوم یا ویژگی‌های اضافی را می‌خواهید، برنامه‌های بسیار خوبی برای نظارت بر باتری در فروشگاه Google Play موجود است. برخی از محبوب‌ترین آنها عبارتند از AccuBattery، Battery، Kaspersky Battery Life و Battery Repair Life Pro.

بخوانید  زمان تعویض باتری آیفون

مزیت برنامه های باتری این است که می توانند جزئیات بیشتری در مورد سلامت و استفاده از باتری در تلفن شما ارائه دهند، مانند دما (برای دیدن اینکه آیا باتری مشکل دارد یا خیر)، زمان روشن و خاموش شدن صفحه نمایش، به علاوه خرابی های دقیق برنامه.

در حالی که بسیاری از آنها نسخه‌های رایگان و پشتیبانی شده از تبلیغات دارند، اگر می‌خواهید برنامه‌ای تمیز داشته باشید که با لینک‌های چشمک زن و مزاحمت‌های دیگر شلوغ نشود، اکثراً به نوعی خرید نیاز دارند.

آیا باتری گوشی شما به پایان عمر طبیعی خود رسیده است؟

متأسفانه، باتری‌ها برای همیشه دوام نمی‌آورند و به مرور زمان ساختار شیمیایی درون آن‌ها خراب می‌شود و ذخیره شارژ برای آنها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در حالی که می‌توانید با کالیبره کردن دوره‌ای باتری یا اطمینان از اینکه آن را به درستی شارژ می‌کنید، این فرآیند را کاهش دهید، آنتروپی همیشه در پایان برنده خواهد شد.

با این حال، همه چیز از بین نمی رود، زیرا می توانید قاب باتری را برای برخی از تلفن های اندرویدی بخرید یا یک پاوربانک کوچک همراه داشته باشید تا آن را در هنگام بیرون و در اطراف شارژ کنید. اینها، مانند شارژر بی سیم Anker در بالا، گران نیستند. در پایان، از آنجایی که بیشتر باتری‌ها غیرقابل تعویض هستند، ممکن است لازم باشد دستگاه جدیدی را در نظر بگیرید. اگر اینطور است، بهترین تلفن اندروید و بهترین تلفن با عمر باتری ما را نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که بهترین گوشی را انتخاب کرده اید.

بخوانید  تعویض پوشش باتری Canon EOS 1000D / Rebel XS / Kiss F

تعویض مادربرد هواوی ایسند W1

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *