فروردین 10, 1403 4:13 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند مارشال
آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند مارشال

ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند مارشال چگونه است؟

تلویزیون‌های دوست ‌داشتنی هوشمند دارای امکانات متعددی هستند و  شما را به دنیایی فراتر از استفاده از یک تلویزیون خواهند برد ضبط فیلم یکی از این امکانات است بنابراین اگر شما خیلی شانس داشته باشید و یک تلویزیون هوشمند در منزل یا دفتر کار خود داشته باشید با استفاده از آن هر فیلمی را که دوست دارید می توانید دوباره تماشا نموده و به راحتی آن را ضبط نمایید.

ادامه این مطلب ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند را آموزش می دهد تا هر فیلمی را که دوست دارید بتوانید ضبط نمایید.

نحوه ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند

ساده‌ترین رایج‌ترین و مهم‌تر از همه کم هزینه‌ترین روش برای آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند روشی غیر از استفاده از USB نیست خیلی راحت با استفاده از متصل نمودنUSB  به تلویزیون هوشمند خود و بعد از دیدن پیغام شناسایی USB توسط تلویزیون دکمه Record را بزنید و پروسه ضبط فیلم در این دستگاه را شروع نمایید.

فلش تنها دستگاه برای متصل شدن به تلویزیون برای ضبط فیلم به تلویزیون هوشمند نیست بلکه شما  علاوه ‌بر فلش  هارد اکسترنال یا هر دستگاه ذخیره‌ ساز دیگری که اتصال آن با پورت  USB  در تلویزیون میسر است را می توانید به این تلویزیون متصل نموده و بعد تلویزیون مراحل شناسایی دستگاه متصل شده به تلویزیون را شروع خواهد نمود و پیغامی را مبنی بر تایید دستگاه خواهید دید.

بخوانید  پارتیشن بندی صحیح هارد

اکنون باید در تلویزیون هوشمند برای آغاز ضبط فیلم باید دکمه Record را بزنید و بعد از اینکه ضبط فیلم در تلویزیون تمام شد دکمه Stop را باید فشار دهید تا بتواند فایل ویدئویی با فرمت ‌هایی نظیر MP4 و … در فلش و هارد یا هر دستگاه دیگری که به تلویزیون متصل نموده اید ذخیره شود حتما توجه کنید که قبل از اینکه فلش یا هارد خود را به تلویزیون بزنید باید از اطلاعات آن بک آپ تهیه نمایید چراکه احتمال دارد اطلاعات آن فرمت شوند.

درضمن فیلم ضبط شده در فلش یا هارد امکان دارد تنها در تلویزیون خودتان پخش شود و در تلویزیون‌های دیگر پخش نشود.

وجود مشکل پخش فیلم از روی فلش در تلویزیون

بیشترین خواسته مشتریان استفاده از امکانات پخش فیلم تلویزیون خانگی و انتقال آن روی فلش و هارد است که تمرکز ما هم بر این امر است که فیلم های با زمان های بیشتر از 90 و در حد 90 دقیقه روی فلش مموری کپی و انتقال داده می شود.

مشکلی که در این رویه وجود دارد این است که برخی از تلویزیون ها قادر به پخش چنین زمانی با این حجم انتقال دیتا ندارند و مشکل عدم پخش یا به هم خوردن سینک صدا و تصویر یا حتی سوختن فلش نیز ممکن است اتفاق بیفتد.

بخوانید  کالیبراسیون باتری لپ تاپ

برای تبدیل فیلم با کیفیت بالا دو فرمت mp4 یا mpeg2  را استفاده می کنند که فرمت Mpeg2 نسخه فشرده و با کیفیت بالا و بهینه شده معمول DVD قدیمی است که تمامی دستگاه های جدید این فرمت تصویری را می توانند پخش کنند.

روش حل مشکل :

راه حل اول:

توصیه می کنیم تا زمان ویدیو های خود را روی زمان 60 دقیقه بگذارید و بیشتر از این زمان سعی کنید بیشتر نشود با توجه به اینکه برد پردازش ضعیفی دارد در زمان پخش بالا فلش های مموری این دستگاه گرم می شود و کیفیت خود را از دست خواهند داد و باید سرد شوند و مجددا پخش خود را ادامه دهند.

متاسفانه عدم استاندارد تلویزیون های بی کیفیت ال جی و سامسونگ ارزان این مشکل را بیشتر دارند که برای رفع آن این روش بهتر است.

درصورتی که زمان شما دو ساعت باشد به دو خروجی 1 ساعته آن را تبدیل کنید و آن را روی هارد بریزید در پخش های کوتاه این مشکل برطرف خواهد شد از آنجایی که در پخش طولانی فیلم بریده بریده یا استوپ شد بهتر است فلش را بیرون بیاورید و بعد از 5 دقیقه بعدا به دستگاه وصل کرده  و ادامه پخش را شروع کنید.

بخوانید  تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی

راه حل دوم :

روش دومی که برای رفع این مشکل روی دستگاه ها وجود دارد این است که روی دستگاه گیرنده دیجیتال یا ویدیو پخش مجهز به سیستم فلش خوان فلش مموری را بگذارید چون که دارای کیفیت و بُرد بیشتری نسبت به تلوبزیون هستند بنابراین بهتر است در صورت مشکل برای پخش از این دستگاه ها که متصل به تلویزیون هستند این روش مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات تخصصی تلویزیون هوشمند

تلویزیون ‌های هوشمند مانند سایر تلویزیون ‌ها به دلایل مختلفی خراب می شوند که یکی از آنها استفاده نادرست بوده که به تعمیرات تخصصی نیاز خواهند داشت اگر تلویزیون هوشمند شما هم دچار مشکل شود و به تعمیرات نیاز داشته باشد می‌توانید با یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز انواع مدل های تلویزیون مارشال تماس بگیرید.

تکنسین ‌های مرکز خدمات نمایندگی تعمیرات مارشال پس از تماس شما به آدرس مورد نظر آمده و پس از عیب‌ یابی دقیق این دستگاه خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون هوشمند را به شما خواهند داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *