فروردین 10, 1403 4:26 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 ابزار تست خرابی سخت افزار لپ تاپ
ابزار تست خرابی سخت افزار لپ تاپ

برنامه های تشخیص خرابی سخت افزار برای لپ تاپ شارپ

اگر به دنبال چیزی خاص یا کمی قوی تر هستید، باید به نرم افزار مراجعه کنید. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما در اینجا چهار مورد از بهترین برنامه های تشخیص لپ تاپ شارپ آورده شده است.

  1. MemTest86

MemTest86 به عنوان بهترین ابزار برای آزمایش RAM شما در ویندوز شناخته شده است. قدرتمندتر از ابزار تشخیص حافظه Microsoft Windows است.

این برنامه دارای 13 الگوریتم مختلف تست RAM است و از RAM DDR4، DDR2 و DDR3 پشتیبانی می کند. شما می توانید آن را مستقیماً از یک USB یا یک CD بوت کنید، و مایکروسافت کد برنامه را برای سازگاری Secure Boot امضا کرده است. بر خلاف ابزار ویندوز، MemTest86 همچنین دارای یک رابط گرافیکی کامل است.

  1. CrystalDiskInfo

اگر می خواهید روی آزمایش هارد دیسک های خود تمرکز کنید، باید CrystalDiskInfo را نصب کنید.

ویژگی کلیدی برنامه، آزمایش (نظارت بر خود، تجزیه و تحلیل و گزارشگری فناوری) (SMART) است. این اطلاعات در مورد جنبه های مختلف درایوهای شما، از جمله میزان خطای خواندن، شمارش بخش های تخصیص یافته، زمان چرخش و موارد دیگر را ارائه می دهد.

CrystalDiskInfo همچنین شامل مدیریت قدرت پیشرفته و ابزارهای مدیریت صدا است.

بخوانید  عملکرد گریل مایکروویو

و اگر برنامه را در پس زمینه رها کنید، حتی اگر درایوها خیلی داغ شوند یا از خرابی های دیگر رنج ببرند، می تواند هشدارهای زنده را به شما ارائه دهد.

  1. HWiNFO

HWiNFO در مورد مقدار اطلاعات ارائه شده بسیار جلوتر از بسته است. در واقع، اگر در دنیای آزمایش سخت افزار تازه کار هستید، توصیه می کنیم تا زمانی که با مفاهیم و اصطلاحات بیشتر آشنا نشوید، به این اسکله پهن کنید. این یکی از بهترین برنامه های تست تشخیص لپ تاپ شارپ موجود است.

از نقطه نظر تست سخت افزار، ما بیشتر به ویژگی های نظارت بر سلامت سیستم برنامه علاقه مند هستیم. آنها گزارشات دقیق و نمودارهایی در مورد CPU ها، GPU ها، صفحه اصلی، درایوها و لوازم جانبی دستگاه شما ارائه می دهند.

همچنین می توانید دسته ای از افزونه ها را که قابلیت های اضافی HWiNFO را ارائه می دهند، بارگیری کنید. آنها شامل تنظیم کننده های صفحه، ویجت ها و نمایشگرهای گزارش می شوند.

  1. RW همه چیز

در نهایت، ما یک ابزار برای uber-geeks به شما می دهیم: RWEveryvery. هیچ جایزه طراحی را از آن خود نمی کند، اما فوق العاده قدرتمند است.

می توانید از آن برای بررسی تقریباً هر جنبه ای از سخت افزار دستگاه خود استفاده کنید. به طور دقیق تر، می توانید برای تمام سخت افزارها نیز بنویسید. این بدان معناست که می توانید هر تنظیماتی را، هر چند کوچک انجام دهید.

بخوانید  گرم شدن لپ تاپ msi

هشدار: اگر نمی دانید چه می کنید، تغییر تنظیمات را شروع نکنید. شما در معرض آسیب غیرقابل برگشت به سخت افزار خود هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *