فروردین 10, 1403 10:33 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 ارائه خدمات ویژه نمایندگی سونی
ارائه خدمات ویژه نمایندگی سونی

ارائه خدمات ویژه نمایندگی سونی

نمایندگی سونی دارای هویتی ژاپنی می باشد که به منظور خدمات ویژه ای از جمله ارائه  لوازم های الکترونیکی، بازی ها، وسایل رسانه ای و …. در شهری به نام میناتو که در کشوری به نام توکیو قرار دارد، را ه اندازی شد. نمایندگی سونی می تواند در کنار ال جی و سامسونگ به عنوان برند های روز دنیا در زمینه تجهیزات الکترونیکی قرار بگیرد. نمایندگی سونی دارای شرکت های تابع زیادی می باشد. از جمله:

  1. شرکت سونی پیکچرز
  2. شرکت سونی میوزیک
  3. شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی
  4. شرکت انتشارات موسیقی سونی
  5. شرکت سونی فایننشیال هولدینگز
  6.  شرکت ارتباطات همراه سونی

شرکتی برتر در زمینه تولید دیسک

در اوایل که به تازگی نمایندگی سونی شروع به کار کرده بود، به عنوان شرکتی برتر در زمینه تولید دیسک بلو ری شناخته شد. بعد از آن نمایندگی سونی شروع به ساخت دستگاهایی برای پخش، ضبط و کپی بلو ری نمود. او در همه این مراحل بسیار موفق بود و در تمام دنیا مورد اطمینان مردم قرار گرفته بود. او موفق شد در سال 2001 با ایجاد قراردادی با شرکت اریکسون شروع به ساخت و عرضه گوشی های سونی اریکسون نماید.

نمایندگی سونی دیگر به نام شده بود و می توانست پیشرفت بیشتری در دنیای تکنولوژی داشته باشد. از این رو در سال 2007 نمایندگی سونی تصمیم گرفت که تولید  تلویزیون های او.ال.ای.دی را برای ارائه در بازار آغار نماید.

بخوانید  نمایندگی سونی

1-اکس ای ال و  به عنوان اولین تلویزیون نمایندگی سونی وارد بازار شد. این محصول دارای خروجی یو اس پی، خروجی اچ دی ام آی و همچنین کارت شبکه بود. اندازه این مدل از تلویزیون نمایندگی سونی 11 اینچ بود که در 2008 تصمیم گرفت مدلی در سایز  بزرگتر تولید کند و توانست در سایز 27 اینچ یکی دیگر از مدل های او ال ای دی را وارد بازار نماید. کیفیت تصویر این مدل از تلویزیون سونی اچ دی بود.

از آن به بعد نمایندگی سونی تصمیم گرفت که فقط پیشرفته ترین تلویزیون ها را تولید کرده و آنها را به بازار ارائه دهد. سونی تا به الان توانسته در تمام محصولات الکترونیکی  ارائه شده در بازار در رده های اول قرار گیرد. محصولات نمایندگی سونی بسیار زیاد است از جمله این محصولات ویژه  انواع تلویزیون های سونی، مدل های پلی استیشن، سری های گوشی موبایل و…. می باشد.

 

تعمیرات نمایندگی سونی

به دلیل افزایش روز افزون کاربران سونی، ما در نمایندگی سونی خود به منظور ارائه خدمات تعمیر تمام محصولات سونی با به کارگیری افراد متخصص در این زمینه، مرکزی ایجاد نموده ایم. ما در این مرکز با به کار گرفتن پیشرفته ترین وسایل الکترونیکی قادر به ارائه کلیه خدمات تعمیرات نرم افزاری و به علاوه سخت افزاری به شما کاربران محترم هستیم.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سونی

یکی از خصوصیات بارز نمایندگی سونی که باعث موفقیت و پیشرفت آن شده، قابل اطمینان بودن این شرکت در نزد کاربران آن می باشد.

فروش و تعمیرات محصولات نمایندگی سونی

نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی