فروردین 30, 1403 3:22 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 ارتقا لپ تاپ
ارتقا لپ تاپ

چگونه لپ تاپ خود را ارتقا دهیم؟

ارتقای لپ تاپ یکی از راه‌های استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا و شامل بخش سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ یا هر وسیله الکترونیک دیگر است.

ارتقای لپ تاپ حتماً نباید زمان خرابی یا از کار افتادگی آن اتفاق بیفتند برای مثال ممکن است نرم افزار جدیدی وارد بازار شده اما سیستم شما به دلیل قدیمی بودن قادر به نصب آن نباشد. در این مقاله راه‌هایی برای ازتقای لپ تاپ ارائه شده اما قبل آن با مفهوم این قابلیت آشنا شوید.

ارتقای لپ تاپ چیست؟

ارتقای لپ تاپ عموماً مربوط به بروز رسانی سیستم عامل، درایور، بایوس، تعمیر و تعویض قطعات معیوب شده و به دو دسته ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شود. در ادامه نکات مهم قبل ارتقا بیان می‌گردد.

نکات مهم قبل ارتقا لپ تاپ

بهتر است قبل ارتقای لپ تاپ خود نکات زیر را بررسی کنید.

جمع آوری اطلاعات سخت افزاری لپ تاپ

قبل اقدام برای ارتقای عملکرد و کارایی دستگاه خود بررسی کنید آیا این امکان برای سیستم شما وجود دارد؟ آیا شرکت سازنده در طراحی قطعات این قابلیت را در نظر گرفته؟

آیا ارتقای لپ تاپ واقعاً مؤثر است؟

قبل انجام عملیات نظر کاربران و متخصصان تعمیر و نگهداری لپ تاپ را جویا شده و از مؤثر بودن این عمل برای سیستم خود مطمئن شوید. برخی تجهیزات الکترونیک به دلیل نوع طراحی توسط شرکت سازنده با ارتقا دچار مشکلات غیر قابل جبرانی می‌شوند.

بخوانید  مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی

آَشنایی با ارتقای سخت افزاری لپ تاپ HP

معمولاً در ارتقای سخت افزاری قطعات قابل تعویض مانند کارت حافظه، کارت وای فای، شبکه، بلوتوث، پردازنده‌های گرافیکی و مرکزی، هارد دیسک و… مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت خرابی تعویض می‌شوند به این ترتیب عملکرد لپ تاپ به طرز قابل توجهی افزایش یافته و بازدهی آن بالا می‌رود.

افزایش عمکلرد نرم افزاری لپ تاپ چگونه صورت می‌گیرد؟

گاهی اوقات به دلیل قدیمی بودن سیستم عامل یا بایوس لپ تاپ اجرای برخی نرم افزارها یا نصب نسخه جدید آن‌ها غیر ممکن می‌شود بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام خرید لپ تاپ HP به این نکته توجه کرده و حتماً اطلاعاتی از فروشنده یا متخصص کسب کنید.

نکته آخر اینکه ارتقای لپ تاپ در مراگز نامعتبر به دست افراد تازه کار باعث وارد شدن صدمه‌های جدی به لپ تاپ شما شده و امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته هم به کل از بین خواهد رفت.

مرکز تعمیرات اچ پی ارائه دهنده انواع خدمات شامل نصب و بروز رسانی سیستم عامل، بایوس، آنتی ویروس و فیلتر شکن شده و هدف اصلی این مرکز احترام به مشتری و ارائه بالاترین خدمات است.

همچنین نمایندگی HP از کلیه تکنیسین‌های مجرب و کار آزموده سراسر کشور دعوت به همکاری کرده و دوره‌های آموزشی مرتبط با تعمیر و نگهداری انواع تجهیزات الکترونیک را برگزار می‌نماید.

بخوانید  نمایشگر های سگمنتی و VALCD  تک خطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *