فروردین 31, 1403 8:29 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 از بین بردن بوی یخچال
از بین بردن بوی یخچال

راه از بین بردن بوی یخچال چیست؟

گاهی اوقات ممکن است دما به طور مساوی در یخچال توزیع نشده باشد و همان طور که می دانید محفظه های مختلف دارای سطح خنک کننده متفاوتی هستند. باید اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی را در محفظه مناسب نگهداری می کنید. در آشپزخانه چندین ماده مانند دانه های قهوه، لیمو، بلغور جو دوسر و سرکه وجود دارد که به از بین بردن بوی بد کمک می کند. سرکه و جوش شیرین به دلیل خاصیت از بین بردن بو شناخته می شود، از این رو نگه داشتن یک کاسه پر از سرکه در داخل یخچال به شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر فراموش کنید که چه چیزی درون یخچال شماست و چه مدت زمانی است که در یخچال قرار دارد، بدون شک روزی با باز کردن درب یخچال بوی بسیار تندی به مشامتان می رسد. حتی اگر ماده غذایی فاسد را از یخچال خارج کنید بوی بد می تواند تا هفته ها پس از آن باقی بماند. بنابراین لازم است با راه های از بین بردن بوی بد یخچال آشنا شوید تا در صورت بروز مشکل اقدام نمایید.

جوش شیرین: یک لایه جوش شیرین را روی یک پارچه پهن کنید و آن را یک شب یا تا زمانی که بوی یخچال از بین برود در یخچال قرار دهید.

بخوانید  نحوه پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی ایسوس

تفاله های قهوه تازه: لایه ای از تفاله های قهوه تازه را کف یخچال پهن کرده و یک شب در یخچال قرار دهید. بوی قهوه ماندگار می شود اما به سرعت از بین می رود.

روزنامه: تعداد زیادی روزنامه را در کشوها و قفسه های یخچال قرار دهید و در را برای چند روز بسته نگه دارید. سپس کاغذ را برداشته و یخچال را با مخلوطی از 1 فنجان سرکه سفید به ازای هر 1 گالن آب بشویید.

برای تمیز کردن یخچال و از بین رفتن بو چه کنیم ؟

اگر یخچال شما نسبتاً جدید است و دارای ضمانت سازنده است، ممکن است بتوانید از شرکت کمک بگیرید. با آنها تماس بگیرید و شماره مدل یخچال را اعلام کنید. اگر بو به دلیل نقص محصول باشد، تعمیر یا جایگزینی رایگان ممکن است انجام شود. به عنوان مثال، اگر سیستم اواپراتور دوگانه یخچال کار نکند، که باعث می شود بو بین محفظه ها منتقل نشود، ممکن است در مکان های مختلف بوی بدی داشته باشید. بنابراین گاهی اوقات نیز ممکن است ایجاد بوی بد به دلایل فنی و خرابی یک قطعه در یخچال رخ دهد که در این صورت لازم است از یک تعمیرکار یخچال و فریزر برای برطرف کردن مشکل کمک بخواهید.

بخوانید  علت خاموش شدن تصادفی مانیتور msi

تا زمانی که منبع بوی بد را پیدا و از بین نبرید، تمیز کردن یخچال تقریبا بی فایده است. به دنبال هر ماده غذایی منقضی شده یا هر چیزی که بیش از یک هفته از عمر آن گذشته باشد، بگردید. سپس، همه چیز را از یخچال خارج کنید. سپس قفسه ها را برداشته و آنها را با آب گرم و صابون تمیز کنید. اکنون، آنها را با مخلوط 1 قاشق غذاخوری سفید کننده و 1 گالن آب تمیز کنید. دیوارها، سقف و پایه یخچال را به همراه فضای داخلی بشویید سپس با حوله خشک کنید و وسایل را دوباره داخل یخچال قرار دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *