اردیبهشت 1, 1403 2:38 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 استفاده از ماشین ظرفشویی
استفاده از ماشین ظرفشویی

آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی

دمای ماشین های ظرفشویی توسط شرکت تولید کننده تعیین می شود که از حداکثر کارایی برخوردار است. دمای متوسط ​​ماشین ظرفشویی چرخه اصلی شستشو را در حدود 130-140 درجه فارنهایت اجرا می کند. به این دلیل است که دمای آب ماشین ظرفشویی باید به اندازه کافی گرم باشد تا اطمینان حاصل شود که مواد شوینده کاملاً حل شده و فعال می شود، در عین حال مواد غذایی و چربی های باقی مانده را نیز جدا می کند. در مرحله شستشو، آب را تا دمای کمی بالاتر تا 180 درجه فارنهایت گرم می کنیم تا مطمئن شویم از تمیز شدن کامل ظروف مطمئن شویم.

بهترین دما برای ماشین های ظرفشویی چیست؟ و چگونه تشخیص دهیم که دمای آب ماشین ظرفشویی به اندازه کافی گرم نیست ؟ اگر ظرف هایتان آنطور که باید تمیز شسته نشود یا قرص و مواد شوینده در ماشین ظرفشویی کاملا حل نشده باشد، می توانید بگویید که دمای آب ماشین ظرفشویی به اندازه کافی گرم نیست.

چه عواملی به ماشین ظرفشویی آسیب می رساند؟

اگرچه دمای آب ماشین ظرفشویی باید به اندازه کافی گرم باشد تا ظروف به خوبی تمیز شود، اما درجه حرارت بالا همراه با نگهداری نامناسب می تواند برای ماشین ظرفشویی مضر باشد. همچنین، دمای آب بالاتر از 140 درجه فارنهایت می تواند ایجاد مشکل کند زیرا آب باعث می شود آنزیم های مواد شوینده خیلی زود از بین بروند.

بخوانید  کیفیت مارک لپ تاپ Acer

کلسیم و منیزیم موجود در آب می تواند باعث ایجاد آهک در داخل ماشین ظرفشویی شود، به ویژه در حرارت زیاد. با گذشت زمان و جمع شدن این رسوبات، می تواند کارایی ماشین ظرفشویی را مختل کند. برای حل این مسئله، هر ماه یک بار از جرم گیر برای تمیز کردن داخل ظرفشویی استفاده نمایید تا آهک و هرگونه چربی و مواد زائد غذایی را از بین ببرید. این امر همچنین با از بین بردن رسوبی که می تواند قسمتهای پنهان دستگاه را پر کند، به حفظ ماشین ظرفشویی کمک می کند. دمای بالا همچنین می تواند باعث شود که ظروف شیشه ای به مرور زمان کدر به نظر برسد.

آب گرم مولکول های شیشه را تحریک می کند. اگرچه هنوز با چشم غیر مسلح صاف است، اما این نقص های کوچک بر نحوه عبور نور از شیشه تأثیر می گذارد و ظاهری ابری به آنها می بخشد.

آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی و مواد شوینده

شوینده های ماشین ظرفشویی به محصولات تمیز کننده محلول در آب اشاره دارند. در حال حاضر سه فرم متداول شوینده های ماشین ظرفشویی در قفسه های سوپرمارکت و فروشگاه ها وجود دارد، از جمله قرص، پودر و ژل ! که تفاوت های بسیاری بین آنها در نحوه کار وجود دارد و راهنمای استفاده از آنها نیز متفاوت است.

بخوانید  رفع خطای بدون سرویس آیفون

قرص های ماشین ظرفشویی عموماً به صورت آجرهای کوچک پودر ظرفشویی غلیظ در می آیند، اما برخلاف پودر، ممکن است بعضی از آنها نیمی یا حتی کاملاً از ژل ظرفشویی تشکیل شده باشند. آنها را می توان در مخزن مواد شوینده قرار داد و یا به سادگی به منطقه اصلی ماشین ظرفشویی پرتاب کرد.

پودر ماشین ظرفشویی همانطور که از نام آن پیداست، این نوع مواد شوینده پودری است که به داخل ماشین ظرفشویی ریخته می شود. این ممکن است برای خانه هایی با نیاز شستشوی کمتر که ممکن است نیازی به استفاده از یک قرص ماشین ظرفشویی کامل نداشته باشد، ترجیح داده شود.

ژل ماشین ظرفشویی مشابه مایع لباسشویی است که برای شستن ظرف ها استفاده می شود. مانند پودر، در ظرف ماشین ظرفشویی ریخته می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *