اردیبهشت 4, 1403 2:06 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 استفاده از پودر دستی در لباسشویی
استفاده از پودر دستی در لباسشویی

اگر از پودر دستی در لباسشویی استفاده کنیم چه میشود ؟

همان طور که می دانید فرمول تولید پودر دستی با تولید کف زیاد همراه است و استفاده از آن در ماشین لباسشویی نیز با تولید مقدار زیادی کف، همراه خواهد بود، این اتفاق سبب می شود قطعه تشخیص سطح آب به اشتباه سطح آب را تعیین کند. در نتیجه، عنصر گرمایش به جای اینکه خود را در آب پیدا کند، در کف است که ممکن است منجر به تعویض المنت حرارتی، موتور یا واحد کنترل الکترونیکی شوید. به طور خلاصه، گرانترین قطعات ماشین لباسشویی باید تعمیر شوند.

پودر در نظر گرفته شده برای شستن لباس ها با دست دارای مواد خاصی است که کف را افزایش می دهد. برعکس، در پودر ماشین لباسشویی، عواملی وجود دارند که کف را تثبیت کرده و از تولید کف بیش از حد مجاز جلوگیری می کنند. به طوری که تولید کنندگان اطمینان حاصل کردند که کف از درب ماشین لباسشویی و محفظه های پودر نشت نکند و همچنین شلنگ را مسدود نکند و در نهایت در موتور الکتریکی قرار گیرد.

علاوه بر این، تقریباً همه پودرهای شستشوی اتوماتیک شامل مواد خاصی هستند که سختی آب را نرم کرده و از تشکیل رسوبات جلوگیری می کنند. آب سخت از آنجا که مقدار نمک به ویژه کلسیم و منیزیم دارد، بر روی دستگاه تأثیر بدی دارد. همانطور که روی بسته بندی نشان داده شده است، لازم است دقیقاً حجم پودری را که توسط سازنده آن توصیه شده است، در ماشین لباسشویی قرار دهید. در غیر این صورت کیفیت شستشو به طور قابل توجهی خراب می شود.

بخوانید  چاپ فتوکپی شارپ

اگر در ماشین لباسشویی پودر دستی بریزیم چه اتفاقی می افتد؟ محصولات شستشوی دستی در واقع می توانند به ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک شما آسیب برسانند. مواد شوینده دستی کف زیادی تولید می کند که در ماشین لباسشویی اتوماتیک از تمیز شدن مناسب لباس های شما به خصوص در ماشین لباسشویی های کم مصرف آب جلوگیری می کند. به طور مشابه می توان پرسید، آیا می توانید از صابون دستی در ماشین لباسشویی استفاده کنید؟ ممکن است متوجه شده باشید که با پودر ریختن بیش از حد، آبکشی لباس ها بیشتر طول می کشد.

متعاقباً سوال این است که اگر پودر لباسشویی من تمام شود از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟ اگر مواد شوینده ندارید، می توانید لباس ها را با آب گرم بشویید. اما از صابون و یا پودر دستی برای شستشو استفاده نکنید. صابون شستشوی دست به یک دلیل صابون شستن دست نامیده می شود. اگر از این محصول در ماشین لباسشویی استفاده شود، بیش از حد لجن صابون شروع به جوانه زدن می کند و باعث ایجاد آشفتگی عظیم در لباسشویی می شود. بنابراین از صابون شستشوی دست برای لباسشویی استفاده نکنید.

علاوه بر این، تفاوت پودر دستی با پودر لباسشویی چیست؟ مواد شوینده پودری شستشوی دستی که برای شستن لباس با دست یا ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است. همان طور که می دانید این مواد شوینده پودری برای ماشین های شستشوی کاملاً اتوماتیک (که در هنگام شستن دست آب کمتری مصرف می کنند) بهتر هستند. آیا شوینده پودری برای ماشین لباسشویی مضر است؟ پودر همچنین می تواند تکه های مواد شوینده حل نشده را در قطعات ماشین لباسشویی باقی بگذارد. این موضوع به ویژه بر روی سیستم تخلیه لباسشویی نیز تأثیر می گذارد. با گذشت زمان، توده ها جمع می شوند و باعث انسداد می شوند که شباهت زیادی به رسوبات آب سخت دارد.

بخوانید  دلیل گرمای بیش از حد ps5

اگر به طور تصادفی و برای یک بار بدون توجه به بسته بندی به جای پودر ماشین لباسشویی از پودر دستی استفاده کنید نیاز به نگرانی و وحشت نیست زیرا برای یکباره اتفاق وحشتناکی رخ نخواهد داد. به احتمال زیاد هیچ اتفاقی برای دستگاه نخواهد افتاد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *