اردیبهشت 5, 1403 6:39 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 اشتباهات استفاده از لباسشویی
اشتباهات استفاده از لباسشویی

اشتباه رایج برای استفاده از ماشین لباسشویی چیست ؟

اگر لباس های شما واقعا کثیف است، دلیل اینکه شما به شوینده اضافی لباسشویی نیاز دارید، کاملاً اشتباه است! بهتر است یک بار یا دو بار پشت سر هم با مقدار نرمال مواد شوینده لباس ها را بشویید تا اینکه با مواد شوینده اضافی بارگیری کنید. تنظیمات پیش شستشو در بسیاری از دستگاه ها وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

گذاشتن لباس های مرطوب در داخل لباسشویی

همه ما هنگام انجام کار لباسشویی حواسمان به کارهای دیگر پرت می شود، اما ماندن زیاد لباس در لباسشویی به کپک و بو در ماشین لباسشویی تبدیل می شود که این مورد برای لباس و لباسشویی ضرر دارد. تایمر یا یادآوری را روی تلفن خود تنظیم کنید تا بعد از اتمام فرآیند شستشو ماشین لباسشویی را تخلیه کنید تا از لباس بدبو و آسیب دیده جلوگیری کنید.

عدم تعادل دستگاه را برطرف کنید

اگر ماشین لباسشویی کمی نامتعادل به نظر می رسد، می توانید قبل از وخیم تر شدن مشکل آن را برطرف کنید. تنظیم دستگاه در گوشه های پایین چند دقیقه طول می کشد و تفاوت زیادی ایجاد می کند. بار نامتعادل باعث می شود ماشین لباسشویی بسیار سختتر از آنچه که لازم است کار کند که در نهایت می تواند منجر به ساییدگی قطعات لباسشویی شود. بعداً می توانید با انجام تعمیراتی پرهزینه برای کاری که در حال حاضر برای رفع آن فقط کمی تلاش لازم است هزینه کنید.

بخوانید  نکات مهم درباره امنیت Xiaomi Mi Cloud

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

لباسهای نامرتب و بد رنگ و لکه دار را درون ماشین لباسشویی بیندازید و پس از یک دوره شستشوی کوتاه، انتظار دارید که کاملاً بی نظیر باشند. بیشتر اوقات این روش در ماشین لباسشویی بدون مشکل است، اما ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوید که از آنها مطلع نیستید. در این مطلب چند اشتباه معمول وجود دارد که باید با نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و یا استفاده صحیح از آنها جلوگیری کنید. همین طور از بروز مشکلاتی در جهت تعمیر ماشین لباسشویی مطلع شوید.

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار راحت و آسان در استفاده می باشد شما به راحتی می توانید نحوه استفاده از ماشین لباسشویی را یاد بگیرید و بدانید کدام مواد شوینده و نرم کننده پارچه برای انواع لباس بهتر است و از رنگ به رنگ شدن لباس هایتان و خراب شدن لباس های سفید جلوگیری کنید.

نادیده گرفتن برچسب ها

از نظر فنی، ماشین های لباسشویی مسیری طولانی را طی کرده اند و جدیدترین ماشین ها کار را بسیار راحت تر می کنند، اما ماشین های لباسشویی، بدون کمک ما هنوز نمی توانند برچسب را بخوانند و تنظیمات مناسب را انتخاب کنند. برای دانستن نحوه شستن صحیح لباس، باید از دستورالعمل های سازنده برای نوع پارچه آن مطلع شوید. عدم خواندن و دنبال کردن برچسب باعث رنگ به رنگ شدن، جمع شدن پارچه و آسیب رساندن به لباس های شسته شده می شود.

بخوانید  آموزش ریست فکتوری مک بوک های اپل

انتخاب تنظیمات اشتباه

تنظیمات داخلی ماشین لباسشویی و نحوه شخصی سازی آنها را برای لباس بیاموزید. درست است که بسیاری از لباس ها با شستشوی معمولی قابل شستشو هستند. اگر عادت دارید همه لباس ها را در همین محیط بشویید، یاد بگیرید که لباس ها را با دستورالعمل های ویژه که باید به تنهایی یا به صورت دسته های کوچک شسته شوند، بشویید.

استفاده از شوینده اضافی

بسیاری از ماشین های لباسشویی جدید به گونه ای طراحی شده اند که با انرژی و آب کم تر کار می کنند. مواد شوینده اضافی با مقدار آب آزاد شده به درستی شستشو داده نمی شود. درعوض، آب و کف در لباس باقی می ماند و یا در داخل ماشین لباسشویی قرار می گیرد که می تواند اجزای داخلی را خراب کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *