فروردین 31, 1403 6:40 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه افزایش سرعت موبایل
نحوه افزایش سرعت موبایل

نحوه افزایش سرعت موبایل

گوشی های اندروید حافظه داخلی محدودی دارند که موجب کم شدن سرعت عملکرد می شود.

روش های زیر باعث سرعت بخشیدن به عملکرد گوشی می شود.

به روز کردن نرم افزار

امروزه اکثر موبایل ها،هنگامی که برای سیستم عامل به روزرسانی ارائه شود به کاربر خبر می‌دهد،اما احتمال دارد یک بروزرسانی برای گوشی ارائه شود، ولی به شکل خودکار اعلام نشود. با به روز رسانی سیستم عامل ها ، باگ ها رفع شده و سرعت گوشی افزایش می یابد.

حذف برنامه های غیرضروری

یکی ازاشتباهات نگهداری برنامه هایی است که تا به حال یکبار هم از آن استفاده نکرده ایم. هر برنامه ای که روی گوشی خود نصب می کنید، فضای رم را اشغال می کنند؛ بنابراین همه ی برنامه های غیر ضروری نصب شده را از گوشی پاک کنید.

عدم استفاده از عکس زنده برای پس زمینه

عکس های پس زمینه زنده باعث کم شدن سرعت گوشی می شود؛ بنابراین این عکس ها را پاک کرده و از یک عکس ثابت برای پس زمینه استفاده کنید؛ با این کار سرعت گوشی و عمر باتری افزایش می یابد.

کم کردن ویجت ها

کم کردن ویجت های روی صفحه اصلی؛ به ویژه آن هایی که به صورت خودکار نمایش داده می شوند، موجب کمک بسیارمؤثری در افزایش سرعت می شود.

بخوانید  تعویض ریدر (خواندن) سیم کارت/ میکرو SD دریود 4 موتورلا

استفاده از حافظه داخلی پر سرعت

گوشی خود را بدون داشتن کارت حافظه چک کنید،اگر سرعت گوشی ایرادی نداشت پس مشکل از کارت حافظه است و باید آن را تعویض کنید. برای سرعت بخشیدن به عملکرد گوشی، از حافظه خارجی های کلاس 10 استفاده کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه

این کار اطلاعات حافظه داخلی؛ که شامل اطلاعات حساب گوگل، تنظیمات سیستمی و برنامه ها، دانلودشده ها، تصاویر و …. می باشد را حذف می کند.مؤثرترین راه برای بالا بردن سرعت گوشی می باشد ولی حتما باید دقت کنید که قبل از این کار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم تهیه کنید.

چگونه از طریق جریان کشی تشخیص دهیم گوشی ایراد سخت افزاری داره

رفع مشکل روشن نشدن گوشی در تعمیر موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *