فروردین 31, 1403 2:25 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 انواع مختلف سیستم سانترال
انواع مختلف سیستم سانترال

انواع مختلف سیستم های سانترال چیست؟

سیستم تلفن کلید دستیابی به ارتباط موفق در تجارت شما است. توانایی دستیابی به برنامه های افزودنی خاص، ارتباط داخلی، برقراری تماس های کنفرانسی، تعیین مشتریان برای انتظار برای کمک همه از ویژگی های متمایز یک سیستم PBX تجاری است. زمان انتخاب سیستم PBX بستگی به نیازهای شرکت شما دارد. بنابراین، بیایید گزینه های خود را بررسی کنیم.

سیستم PBX دیجیتال

یک سانترال دیجیتال می تواند یک سیستم سانترال آنالوگ سنتی و همچنین تلفن های IP را مستقر کند. این سیستم را می توان با ادغام با سیستم های VoIP و افزودن موسیقی پس زمینه برای مشتریان در حال انتظار ارتقا داد. در مقایسه با خطوط تلفن آنالوگ قدیمی و سیمی، سیستم های PBX دیجیتال کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند.

این سیستم ها عملکردهای استاندارد مانند برنامه های افزودنی و انتقال را ارائه می دهند. آنها همچنین گزینه های دیگری را برای پیکربندی کاربر مانند دستیارهای پاسخگوی دیجیتال، پست صوتی و ویژگی ارسال تماس ارائه می دهند. این یک انتخاب محبوب برای مشاغل با سیم کشی قدیمی، خطوط تلفن ناامن یا اتصال اینترنتی نامعتبر است.

سیستم PBX IP در محل

همچنین به عنوان سیستم سانترال Voice IP (VoIP) شناخته می شود و از اتصالات اینترنتی موجود که به آسانی در دسترس هستند، نهایت استفاده را می برد. با انفجار خدمات تلفن VoIP و ارتباطات یکپارچه، پلت فرم IP تا همین اواخر رایج ترین نوع سیستم PBX محسوب می شد.

بخوانید  نحوه افزایش سرعت اینترنت گوشی دل در چند دقیقه

سیستم های تلفن IP محلی از شبکه های داخلی کسب و کار شما استفاده می کنند. با استفاده از اینترنت، سیستم های PBX IP در محل می توانند ثبات تماس، کیفیت صدای بهتر و برنامه های پیشرفته تر سیستم PBX را ارائه دهند. برخی از این ویژگی ها شامل برقراری ارتباط با سایر عناصر ارتباطات یکپارچه کسب و کار شما، مانند پست صوتی به ایمیل، ادغام تحرک و تماس تصویری است.

برای اینکه یک سیستم سانترال VoIP در محل به تمام توان خود برسد، احتمالاً باید از SIP Trunks استفاده کنید. این ویژگی های بسیار مهم دیگری مانند بازیابی بلایا، حسابداری تماس، مسیریابی پیشرفته تماس ها را ارائه می دهد و حتی می تواند تا 70٪ در خدمات تماس شما در مقایسه با سیستم PBX دیجیتال صرفه جویی کند.

سیستم سانترال ترکیبی

یک سیستم تلفن ترکیبی از هر دو فناوری PBX و VoIP دیجیتال برای ایجاد یک سیستم ترکیبی استفاده می کند که از یک سیستم تلفن دیجیتال داخلی و راه حل های VoIP برای اتصال به شماره تلفن های خارجی استفاده می کند. راهی عالی برای بدست آوردن بهترین های هر دو جهان.

اداره این نوع PBX می تواند آسان تر باشد زیرا در محل قرار دارد و امکان اتصال به دفاتر از راه دور یا کارکنان اضافی را به سیستم تلفن می دهد. اکثر سیستم های PBX ترکیبی از SIP trunk پشتیبانی می کنند و کیفیت صدای عالی دارند. با استفاده از این نوع سیستم تلفن، انتقال در آینده برای سیستم VoIP جامع مناسب تر خواهد بود.

بخوانید  دلایل خاموشی ناگهانی گوشی های آیفون

این گزینه برای مشاغل شما بسیار مناسب است اگر نمی خواهید یا نمی توانید برای خدمات تلفن خود به اینترنت متکی باشید، کارکنان شما در درجه اول ساکن هستند. اگر ترجیح می دهید سیستم تلفن شما در سایت باشد، به خطوط ایمن احتیاج دارید، سیم کارت شما قدیمی است و می خواهید از فناوری VoIP استفاده کنید یا از آن استفاده کنید، با گزینه ای برای ادغام کامل در آینده، این گزینه یک گزینه است.

سیستم PBX مبتنی بر ابر

یک سیستم PBX مبتنی بر ابر، که به PBX میزبان نیز معروف است، کلیه ویژگی های سیستم PBX، برنامه ها و خدمات تماس در ابر را ارائه می دهد. با سیستم تلفن مبتنی بر ابر، برنامه ها، ویژگی ها و خدمات تلفن ماهانه تحت یک صورتحساب صورتحساب می شود. (میزبانان) خدمات مخابراتی شما به روزرسانی های مداوم نرم افزار، نگهداری PBX و ضمانت نامه را ارائه می دهند. بنابراین، همه اینها دیگر دغدغه شما نیست.

این مقرون به صرفه ترین گزینه است، مدیریت آن آسان تر، قابل انعطاف و مقیاس پذیر است که با تمام ویژگی های پیشرفته تماس، از جمله بازیابی بلایای پیشرفته، شبکه های چند دفتر و قیمت مناسب مقرون به صرفه ارائه می شود. با استفاده از این سرویس، دیگر نگران ارائه تعمیرات تعمیر و نگهداری تجهیزات پشتیبان نباشید. همه اینها به عهده شرکت میزبانی سیستم تلفن است.

بخوانید  عیب یابی Air MacBook

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *