فروردین 28, 1403 12:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 بررسی تلویزیون پاناسونیک مدل  TX-55FZ952B
بررسی تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B. پس از اینکه TX-55FZ802 پاناسونیک مورد بررسی پنج ستاره قرار گرفت، اکنون مرکز توجه به مدل کمی گرانتر آن، TX-55FZ952B معطوف شده است. ویژگی های اصلی آن یک نوار صوتی یکپارچه تنظیم شده توسط Technics و دو کنترل از راه دور درجه یک به جای یک کلیک پلاستیکی تکی است. از نظر کیفیت تصویر، دو تلویزیون مشخصات یکسانی دارند، که FZ952 را به یک عملکرد بسیار عالی تبدیل می کند. این مدل تلویزیون تفاوت زیادی در کیفیت صدا ایجاد می کند، و هزینه اضافی نسبت به FZ802 در حال حاضر مانند خرید یک بلندگو قوی می باشد.

تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

ویژگی های ساختاری و ظاهری تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

FZ952 تقریباً شبیه FZ802 است که روی یک نوار صوتی ایستاده است – اما آرایه بلندگوهای تنظیم شده توسط Technics باریک‌تر، زاویه‌دارتر و به طور کلی شیک‌تر از آنچه در توضیحات ‘soundbar’ ممکن است بیان شود، است. “Soundblade” ممکن است راه بهتری برای توصیف آن باشد. به طور مرتب در پایه قرار داده می شود و تقریباً به اندازه خود صفحه نمایش است. این به تلویزیون فضای بزرگی می دهد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که مبلمانی که رو به روی آن قرار می دهید به اندازه کافی پهن باشد.

بخوانید  8 راه برای تعمیر روشن نشدن PS4

هنگامی که به دیوار نصب می شود، بخش بلندگو به صورت صاف روی دیوار زیر قرار می گیرد و ظاهری مرتب تر به وجود می آورد.

مشخصات قاب صفحه نمایش تلویزیون

همه چیز در مورد طراحی از ظرافت و پیچیدگی صحبت می کند. قاب بسیار نازک است و به غیر از چند لوگوی کوچک، مجموعه کاملا مشکی است. در یک اتاق تاریک، همه چیز ناپدید می شود.

به لطف فناوری OLED، اکثر پنل ها فوق العاده نازک هستند. اما برآمدگی پلاستیکی که اتصالات (و تکه‌ها و قطعات پردازشی) را در خود جای می‌دهد به این معنی است که تلویزیون در بعضی قسمت ها برامدگی دارد و کاملا باریک نیست.

FZ952 همچنین یک ارتقاء دهنده کیفیت 1080p و حتی محتوای با کیفیت استاندارد است – در حالی که کنترل رنگ ها ماهرانه تضمین می کند که تصاویر با کیفیت پایین تر به آنها برخورد کرده و در عین حال واقعی باقی می مانند. که این قابلیت را در پنل باریک خود قرار داده است.

تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

تجربه تصویر با کیفیت

تصویر TX-55FZ952B کم و بیش مشابه تصویر TX-55FZ802B است، که به این معنی است که کاملاً با کیفیت و دارای رزولوشن مناسب است.

OLED های پاناسونیک سال گذشته فاقد روشنایی بودند، بنابراین برای استفاده حداکثری از محتوای HDR تلاش کردند. هنگام بازی با این تلویزیون متوجه خواهید شد که عملکرد آن بسیار سریع بوده و می تواند تصاویر را با سرعت بالا اجرا نمایید.

بخوانید  رفع انسداد پیام فعال در گوشی هواوی

این روشنایی جدید را با رنگ مشکی خالص علامت تجاری OLED ترکیب کنید و سطوح کنتراست هیجان انگیزی خواهید داشت. یک تلویزیون LCD با نور پس‌زمینه مستقیم، البته همچنان روشن‌تر می‌شود – اما برای یک OLED این یک تصویر پویا است. که می تواند تجربه ی جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های رنگ تلویزیون پاناسونیک مدل TX-55FZ952B

رنگ‌ها نیز فوق‌العاده هستند و جنب و جوش را با واقع‌گرایی ترکیب می‌کنند. بنابراین می تواند پالت رنگی بسیار زیبایی را مشاهده نمایید. به راحتی می تواند رنگ پوست و مو را بسیار طبیعی و ظریف مشاهده نمایید.

این تعادل و ثبات بزرگترین نقطه قوت پاناسونیک است. رنگ ها بدون پاشیدگی و کم رنگی در تلویزیون مشاهده می شود و همچنین همه ی رنگ ها به صورت طبیعی کنار یکدیگر قرار می گیرد. لازم به ذکر است که همچنین رنگ ها به همیچ عنوان برجسته نمی شوند و یا چشم را اذیت نمی کنند.

با این اوصاف، OLEDهای 2018 ال‌جی (C8 به بالا)، که این پاناسونیک پنل خود را با آنها به اشتراک می‌گذارد، به طور کلی کار را کمی جلوتر می‌برد. درخشندگی، سرزندگی و وضوح بیشتری را به تجربه ی دیداری شما اضافه می کند.

شارپنس اضافی بزرگترین معامله است، زیرا منجر به یک تصویر سه بعدی می شود. پاناسونیک با پردازش حرکتی خود کار خوبی انجام داده است، اگرچه می توان گفت در این زمینه از ال جی پیشی گرفته است. «ایجاد قاب هوشمند» را روی «حداقل» تنظیم کنید و بدون هیچ یک از جلوه‌های وحشتناک «پاشیدگی رنگ»، کمی تیز و صاف‌تر شدن تصویر را مشاهده خواهید کرد.

بخوانید  مشکلات باتری گوشی هواوی

وضوح صدا و بلند بودن آن

اما نقطه تمایز واقعی FZ952 نوار صوتی آن است. با تنظیم توسط برند پاناسونیک، Technics، ما امید زیادی به تنظیمات یکپارچه منظم داشتیم و خوشحالیم که این یکی از بهترین راه حل های صدای تلویزیون یکپارچه است.

ویژگی صدا در تلویزیون تجربه گوش دادن تند، سنگین، پویا و با جزئیات است، و نسبت به اکثریت قریب به اتفاق تلویزیون‌ها می‌تواند در صحنه‌های اکشن بسیار بهتر عمل کند. همچنین مستقیم بودن و وسعت را به خوبی متعادل می کند، بنابراین جذاب و همچنین با کیفیت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *