اردیبهشت 4, 1403 9:02 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 برطرف کردن کدهای خطای اسپویلر پرینتر اپسون
برطرف کردن کدهای خطای اسپویلر پرینتر اپسون

دریافت کارآمدترین پشتیبان کنون با اثر انگشت شما. برطرف کردن پیام کدهای خطای اسپویلر پرینتر اپسون:

کارآمدترین تولیدکنندکان پرینترهای بی سیم، لیزری و اینکجت توسط اپسون ارائه می شوند.

هنگامی که شما فرمانی را برای چاپ سند از کامپیوتر به پرینتر اپسون می فرستید، فایل از طریق خدمات اسپویلر پرینتر پردازش می شود. در موردی که شما مشکلات پرینت فایل ها را از هر پرینتری تجربه می کنید، ممکن است راهنمای دستی را برای دریافت خدمات دنبال نمایید. شما می توانید با مرکز پشتیبان فنی تماس گرفته و بصورت آنلاین و بلافاصله کمک دریافت کنید.

 

مراحل برطرف کردن پیام کدهای خطای اسپویلر پرینتر اپسون

تنظیمات کم معمولا با تغییر گزینه ها به سادگی تغییر می کنند.

اکثر اوقات ممکن است این تنظیمات کار نکنند اما اگر شما خوش شانس باشید ممکن است کار کرده و مشکلات اسپویلر حل شوند. این حیله ساده عیب یابی می تواند برای هر ورژن ویندوز PC از جمله XP، ویستا 7، 8 و 10 کار کند. در موردی که این حیله ساده برای شما کار نمی کند، ممکن است به تکنولوژی فناوری پرینتر اپسون مراجعه نموده تا تنظیمات به دقت تغییر کنند.

اکثر اوقات راه اندازی مجدد دستگاه می تواند به بازیابی تنظیمات کمک کرده و کار عادی به درستی شروع شود.

بخوانید  تعویض دکمه های کناری اپسون

بطور مشابه شما می توانید اسپویلر و همچنین دکمه روی ویژگی های اسپویلر پرینت را در دکمه عموی صفحه اجرا کنید. اگر هر عملکرد کار نکرد، این نوع برطرف کردن خطا را به طور خودکار بدون هیچ تعمیر یا پروسه بازیابی مجددا راه اندازی کنید.

خدمات ما شامل موارد زیر است:

  • نصب درایور
  • عیب یابی اصلی
  • حل مشکلات سازگاری
  • مشکلات پیکربندی با پرینتر

 

هنگامی که خدمات اسپویلر پس از راه اندازی مجدد دستگاه قادر به پاسخ نبود، در اینصورت می توانید با مرکز پشتیبان مشتری اپسون تماس بگیرید. این مشکل به احتمال زیاد با درایورهای خراب پرینتر مرتبط است که در حال حاضر در کامپیوتر نصب شده اند. خدمات پشتیبان درستی را توسط پشتیبان فنی دریافت کنید. در هر ساعت شبانه روز می توانید با ما تماس گرفته تا به درخواست شما پاسخ داده شود.

مرتبط: تعمیر پرینتر اپسون در ژنو، نیویورک

نمایندگی اپسون در مشهد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *