اسفند 29, 1402 12:14 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیرات ایکس باکس

تعمیرات ایکس باکس تخصصی

به طوری که می دانید ایکس باکس دستگاهی است که برای گیمرها و علاقمندان به بازی های کامپیوتری تولید و طراحی شده است. این دستگاه تشکیل شده از سیستم بسیار حساسی است و امکان دارد در بعضی مواقع به درستی عمل نکند. دلیل عدم عملکرد ایکس باکس وجود اختلال در آن ها معمولا با نشانه هایی همراه است. یکی از این نشان ها وجود ارورهایی است که از خرابی دستگاه خبر می دهد که در تعمیرات ایکس باکس رسیدگی می شود.

به طور کلی ایکس باکس ها در انواع مختلفی تولید شده اند تعمیر ایکس باکس یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. متخصصان این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین اطلاعات تعمیراتی می توانند کلیه مشکلات مرتبط با ایکس باکس را برطرف کنند. فرآیند تعمیرات در این واحد ابتدا با عیب یابی های دقیق آغاز شده و با اعمال تعمیرات و یا تعویض قطعات پایان می گیرد. توجه داشته باشید نیاز به مهارت و تخصص بسیار داشته و هر گونه بی احتیاطی و عدم تجربه کافی در آن ممکن است دستگاه را با مشکلات جدی تری رو به رو کند.

لازم به ذکر است که قطعه های ایکس باکس هم مثل قطعات دیگر دستگاه های الکترونیکی طی استفاده نادرست کاربران و بر اثر استهلاک دستگاه به مرور خراب شده و کیفیت اولیه را ندارد. در صورت مواجه با این مشکل می توانید به مرکز تعمیر ایران سرویس مراجعه کرده و درخواست تعویض یا تعمیر قطعه خراب را نماید. در ایران سرویس تمام قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه است و کیفیت کارکرد آنها بعد از تعمیر در حضور کاربر تست می شود. ایران سرویس یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیرات ایکس باکس است که تمام خدمات خود را طبق استانداردهای جهانی همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرات ایکس باکس

همان طور که قبلا اشاره کردیم تعمیرات ایکس باکس به مهارت و تخصص نیاز دارد.  بنابراین رعایت یک سری از نکات هم به منظور نتیجه بخش بودن تعمیرات الزامی بوده و روند اعمال تعمیرات را سرعت می بخشد. اولین نکته این است حضور تکنسین مجرب و متخصص است. تکنسین های تعمیراتی نیاز است به تمامی قسمت های دستگاه آشنا بوده و تعمیرات آن را به درستی اعمال کنند.

آشنایی کامل تکنسین ها به تمامی قسمت های دستگاه سبب شده تا متخصصان بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، کلیه عیوب دستگاه را برطرف نمایند. از دیگر نکات مهمی که توجه به آن در تعمیرات xbox ضروری است تعویض قطعات با نمونه های اصلی می باشد. انواع قطعات ایکس باکس به منظور حفظ کیفیت و کارایی دستگاه لازم با مدل های اصلی خود جایگزین شوند.

استفاده از قطعات تقلبی با وجود اینکه هزینه ی کمتری دارند اما کیفیت مناسبی نداشته و در کوتاه ترین زمان مجددا دستگاه را دچار خرابی می کنند. استفاده از نیروی متخصص و قطعات اورجینال در واحد تعمیرات ایکس باکس توسط مرکز سخت افزار ایران تضمین می شود.

قبل از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، در صورتی که برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، ولی با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می ‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.
برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس دستگاه اقدامی نمی کنند. در نتیجه تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیر ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.
دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات مراجعه کرده و سرویس های مورد نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سرویس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

تعمیر دسته ایکس باکس
تعمیر دسته ایکس باکس
تعمیر دسته ایکس باکس

خدمات واحد تعمیرات ایکس باکس

  • قابلیت تعمیر برد ایکس باکس one
  •  امکان برطرف کردن اشکالات هنگ دستگاه و داغ کردن برد
  •  قابلیت تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه
  •  پروگرام کردن بایوس در نمایندگی های تعمیرات
  •  برطرف کردن عیوب APU , SOUTH BRIDGE , NAND
  • تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر کنترلر
  • و تعمیر کینکت در نمایندگی های مجاز
  • جی تگ تمامی مدل های ایکس باکس 360 فت و اسلیم
  • نصب تمامی نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد در نمایندگی رسمی ایران سرویس
  • تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس 360
  •  تعمیرات تخصصی دسته بازی
  • تعمیرات هارد پلی ایکس باکس در مرکز تعمیرات ایران سرویس
    برطرف کردن اشکالات نرم افزاری ایکس باکس
  • تعویض فن آداپتور در مرکز تعمیرات
  • تعمیر و رفع کار نکردن صحیح دسته
  • رفع فریز ایکس باکس وان
  • رفع اختلال خاموش شدن ناگهانی در نمایندگی ایکس باکس ایران سرویس

بعضی از پرسش و پاسخهایی  تعمیرات دسته های کنسول پلی استیشن

پرسش : دسته کار میکنه ولی با بعضی از دکمه ها مشکل دارید؟؟
پاسخ: مشکل در کثیف بودن کیت مدار چاپی یا خرابی لاستیکها است ،، بغیر از کار نکردن کل دکمه های یک قسمت { مثل جهت ها } که ان هم مربوط به تلخ دسته میباشد.

پرسش : شوک ها در دسته کار نمیکنند؟؟
پاسخ : شکستگی شوکها { داخلی } یا قطعی سیم خاکستری

پرسش : دسته در موقع بازی مدام استارت میزند؟؟؟
پاسخ : این حالت فقط در خرابی سیم { قطعی سیم } است.

پرسش : چراغ شوک قطع و وصل شده شوکها موقطآ کار نمیکنند؟؟
پاسخ : این حالت فقط در خرابی سیم { خاکستری مربوط به قسمت شوک } است

پرسش: در بازی { ادم درون بازی } به یک سمت در حال دویدن یا رفتن است؟؟؟
پاسخ : شکستگی داخلی شوک سمت چپ یا خرابی کلی شوک

پرسش :دسته بازی در بازی همش قطع و ول میشود و خوب کار نمیکنه؟؟
پاسخ : سیم دسته بازی از داخل قطع شده و در مواقعی که اتصال میکند دسته کار کرده و در مواقع بعدی کلا کار نمیکند.

پرسش : دسته نو یا سالم بوده ولی به دستگاه که میزنیم هیچ عکسوالعملی نشان نمیدهد؟؟؟
پاسخ : اول باید به بینید دسته دیگری که به دستگاه میزنید کار میکنه یا نه؟؟
بعد از ان اگر همه موارد بالا در دسته منتفی بود سراغ اخرین بازدید رفته که در خود کاور دسته است ،، به سوراخ های داخل کاور دسته نگاهی بکنید باید همه میخ ها تقریبآ بیرون بوده واز سلامتی یا کج بودن انها اطمینان حاصل کنید مثل شکل پایین

مشکلات رایج ایکس باکس

بسیاری از کاربران با مشکل داغ شدن ایکس باکس که یکی از رایج ترین مشکلات است مواجه می شوند. به طور معمول کنسول های بازی بعد از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما روبرو می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کم نشود، امکان خرابی اجزاء ایکس باکس افزایش می یابد.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج مدل های مختلف ایکس باکس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.