فروردین 10, 1403 6:17 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی hp
تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی hp

مرکز خدمات تعمیر پرینتر های اچ پی، یکی از بهترین ارائه دهنده تعمیرات پرینتر اپسون می باشد که با به کارگیری لوازم اورجینال و اصل در تعمیر آن و به همراه داشتن متخصصین و کادر مجرب، اماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز است.

خرابی های پرینتر اچ پی

گران ترین پرینترهای دنیا که با مرغوب ترین کیفیت ساخته شده اند هم پس از مدتی نیاز به تعمیر دارند. خرابی های مشابه و پرتکرار پرینتر hp را در این بخش بررسی خواهیم کرد.

دستگاه نمی تواند پرینت بگیرد

مشکل خطا در پرینت گرفتن، دلایل بسیاری دارد و باید برای بررسی آن به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

  1. اطمینان پیدا کردن از روشن بودن پرینتر
  2. پس از آن به بررسی قرارگیری درست کاغذ مراجعه کنید.
  3. مرحله بعدی، بررسی پر بودن کارتریج است.
  4. مرحله آخر هم بررسی متصل بودن USB به دستگاه است

اگر با انجام مراحل بالا مشکل شما حل نشود، باید با یک تکنسین که در تعمیر آن ماهر باشد و در تعمیر دستگاه از قطعات اورجینال استفاده می کند، تماس حاصل فرمایید.

تصویر پرینت گرفته شده، خوب نیست

مشکل بد پرینت گرفتن معمولا با ایجاد نشانه هایی مانند رعایت نکردن خطوط چاپ بر روی ورقه و پایین بودن کیفیت خطوط همراه است که به ترتیب برای رفع مشکل ها، باید برای رعایت نشدن خطوط به تنظیمات Print Preview مراجعه و برای پایین بودن کیفیت چاپ، به برررسی تونر باید بپردازید؛ البته در برخی از مواقع هم، نازل جوهر مسدود می شود و گرینتر رنگ هارا به اشتباه و به مقدار کم پخش می کند.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سامسونگ

در غیر این صورت، مشکل از لیزر دستگاه است و نیاز به تعمیر پرینتر اچ پی hp شما توسط تکنسین می باشد.

نیاز به تعویض کارتریج

یکی دیگر از مشکلات رایج و نیاز به تعمیر پرینترها، تعویض کارتریج می باشد. زمان تعویض کارتریج دستگاه هنگامی ست که کارتریج خشک و یا تمام شده باشد که پس از آن باید حتما به تعویض آن اقدام کنید.

چرا مرکز تعمیر پرینتر hp را برای تعمیر انخاب کنیم؟

مرکز نمایندکی تعمیرات اچ پی با در اختیار داشتن نیروی ماهر در کنار استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر پرینتر HP، با ارائه ضمانت نامه 6 ماهه به ارباب رجوع، خیال شما را از هر لحاظ راحت می کند.

در هنگام تعویض کارتریج دستگاه خود، حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید تا مشکلی در چاپ و خرابی در قطعات را به همراه نیاورد.

هزینه تعمیرات پرینتر اچ پی

مرکز خدمات تعمیر پرینتر اچ پی در هزینه تعمیر پرینتر اپسونتان، در کنار شماست. این مرکز با ارائه بهترین کیفیت محصول در عین حال با نازلترین کیفیت، به فکر کاهش هزینه های شماست.

این مرکز با تعمیر هر دو نوع پرینتر لیزری و جوهرافشان برند hp، شما را از هرجای دیگری بی نیاز کرده و در صورت بروز مشکل، شما می توانید از ضمانت نامه استفاده کنید.

بخوانید  علائم و دلایل خرابی مایکروفر

در آخر، این مقاله به بررسی مشکلات رایج وارد بر پرینترهای اچ پی پرداخت و اگر با انجام مراحل گفته شده در هر ایراد، مشکل پرینتر شما رفع نشد، شما می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و مشکلتان را رفع کنید.

مقالات مرتبط:

ریست پرینترهای HP

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *