اردیبهشت 6, 1403 1:25 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیرات دوربین در مرکز ایران سرویس
تعمیرات دوربین در مرکز ایران سرویس

بیشتر لوازم الکترونیکی احتمال پیدا شدن مشکل و خرابی درآن ها وجود دارد که یکی از آنها، دوربین ها می باشند. به دلیل استفاده از قطعات حساس، دوربین ها با وارد شدن ضربه ای، امکان خراب شدن و عیب یافتن را دارند؛ پس باید به خوبی از آن ها نگهداری شود.

تعمیرات دوربین به دلیل حساسیت بالا، باید توسطط تکنسین های مسلط و مجرب به کار صورت بگیرد تا دقیقا مانند روز اول کار کند؛ پس برای تعمیرات دوربین خود، به پیش یک فرد کاربلد مراجعه کنید.

امروزه به دلیل وارد شدن اجناس و قطعات فیک و قاچاق، تعمیرات دوربین بسیار ریسک پذیر و استرس زا می باشد. به همین منظور، مرکز خدماتی ایران سرویس با به کارگیری تکنسین ها و متخصصان خبره، توانسته این نگرانی را رفع کند و در هنگام تعویض قطعات دوربین ها، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده کند.

خدمات ارائه شده در مرکز ایران سرویس

این مرکز با داشتن شعبه های مختلف در سرتاسر کشور، خدمات فراوانی را به کاربران خود اعم از فروش محصولات جدید، خدمات پس از فروش، مشاوره در خرید و… ارائه می کند.

یکی از بخش های فعالیت این شرکت، در حوزه تعمیرات دوربین کنون می باشد که با 10 سال سابقه کاری در تعمیر دوربین های برند کنون، اکنون یکی از بهترین تعمیرکاران دوربین در این زمینه می باشد.

بخوانید  پیاده کردن هارد دیسک dx2000MT اچ پی

شما می توانید برای تعمیر دوربین کنون خود، با مشاوران ما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

تعمیر دوربین کنون

دوربین های برند کنون در عین داشتن برند های مختلف با تکنولوژی های پیشرفته درآنها، از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین جهت در ادامه به بررسی چند نوع از خرابی هایی که بسیار گزارش شده است، می پردازیم.

فوکوس نکردن دوربین کنون

خرابی فوکوس دوربین های کنون بسیار شایع است و معمولا امکان رخ دادن آن زیاد است. عوامل مختفی در این موضوع تاثیر دارند که از مهم ترین آنها می توان به آلودگی یا خرابی لنز و سنسورها اشاره کرد که برای تعمیر آنها نیاز به تکنسین های ماهر می باشد.

خرابی لنز دوربین کنون

یکی از اجزای مهم دوربین ها، لنز شان است؛ چرا که عمل تصویر برداری توسط آن صورت می گیرد. عوامل مهمی که باعث خرابی لنز دوربین ها می شود عبارتند از: نفوذ رطوبت و مایعات به درون لنز، مجاورت با گرما، تماس با مواد شیمیایی، نوسانات الکتریکی، گرد و غبار، لکه ها، شن زدگی و… .

لنزها معمولا توسط ربات ها تعمیر می شوند که مجموعه ایران سرویس با بکارگیری ربات های مدرن، این کار را انجام می دهد.

تعمیرات LCD دوربین کنون

شدت خرابی LCD یا صفحه نمایش دوربین، با هزینه تعمیر و میزان تعمیر شدن آن، رابطه مستقیم دارد. برای مثال شکسته شدن LCD و نفوذ آب به درون آن، غیر قابل تعمیر است و نیاز به تعویض صفحه نمایش می باشد.

بخوانید  نکاتی درباره داغ کردن گوشی های شیائومی

ایراد پیداکردن فلش دوربین کنون

نقش فلش ها در دوربین، اثر دادن روح به عکس است که نقش مهمی را ایفا می کند و در هنگام تاریکی و شب، استفاده از این قطعه لازم است.

تعمیر فلش دوربین ها معمولا ارزش چنددانی ندارد و کار بسیار دشواری ست اما نباید نگران این موضوع باشید؛ چرا که مرکز خدماتی ایران سرویس با چندین سال کار در این حوزه، مشکل دوربین شما را رفع می کند.

از مشکلات دیگر که نیاز به تعمیر دوربین کنون می باشد می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. بروزرسانی فریمور دوربین کنون
  2. تعمیر سنسور دوربین کنون
  3. تعمیر CCD دوربین

نمایندگی تعمیرات دوربین کنون

مرکز خدمات ایران سرویس به نوان نماینده برند کنون، تعمیرات دوربین های کنون را قبول کرده و با استفاده از قطات اورجیناال و اصل در کنار ارائه کارت ضمانت نامه تعمیر دستگاه، خیال شما را از رفع مشکلات دستگاه راحت می کند.

در آخر در هنگام بروز مشکل در دوربین کنون تان، با مرکز ایران سرویس تماس حاصل فرمایید تا در کمتر از 24 ساعت، مشکل شما توسط متخصصان و کارشناسان ما بررسی و رفع شود.

مقالات مرتبط:

عدم روشن شدن دوربین کنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *